Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה בזיהוי גזע הכלבה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6712 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 106
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זה לא דלקת היא פשוט בכתה המון,כל מה שעשינו זה ניקינו לה את העיניים עם צמר גפן ומים חמים.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

מסוכנים או לא כמו שנאמר זה תלוי בחינוך - יש לי אמסטפית ברחוב שנראית בול כמו הגורה הזו שהיא הכלבה הכי חמה, אוהבת ומתוקה שיש - היא מסתדרת עם כל הכלבים ברחוב, עם הכלב שלי שגדול ממנה פי 2 בגודל ועם כל בני האדם (שזה יותר קשה :D )...

 

את מאמצת אותה?

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם
לכלבה הזאת יש דלקת בעיניים, טפלי אצל הוטרינר..

 

אין לה כלום הכל תקין

 

סימנים כאלה יש לך גם כשאתה קם בבוקר

 

נראית כלבה טובה עם שמחת חיים, לא קל לשמור על השמחה הזאת אצל הכלבים האלה, זה דורש הרבה תשומת לב ותעסוקה אחרת השיעמום גורם אצלם לצרות.

 

רצוי לקנות כמה שיותר משחקים מגומי ועצמות שנמסות, זה יבטיח שהשיניים שלה ישארו נעוצות במשחקים ולא בדברים אחרים

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

לכלב שאני אימצתי יש את זה...

 

קניתי לו טיפות עיניים (קונים בבית מרקחת, מתאימות גם לאדם) וזה עבר.

 

בעין בלתי מזוינת זה נראה זהה (הפרשה צמיגית מהנקודה בה יורדות הדמעות).

פורסם

את מאמצת אותה?

כן אנחנו מאמצים אותה והיום לוקחים אותה לוטרינר לעשות חיסונים.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם
כן אנחנו מאמצים אותה והיום לוקחים אותה לוטרינר לעשות חיסונים.

 

כל הכבוד. באמת שאין לי מה להוסיף על זה.

 

אז החלטתם על שם? :)

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

תודה לך!

והשם הנבחר הוא לילי :wink:

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

אמסטפים אינם כלבים "רוצחים", אבל גם לא הכל תלוי בחינוך.

 

יש לגזעים מסויימים תכונות אופי מסויימות שהוטמעו בהם במשך הדורות. אצל האמסטפים, בגלל שגודלו לשם קרבות כלבים, טופחה אגרסיביות כנגד כלבים אחרים ואי תוקפנות כלפי בני אדם כתכונות רצויות. זה לא אומר שכולם תוקפניים לכלבים אחרים או תוקפניים בכלל (כבר שנים רבות שלא מרביעים אותם למטרות אלו), אבל זו בהחלט נטייה של הגזע, ככלל. בנוסף מדובר בגזע חזק ואמיץ, שאומר שגם אם לא הרביעו אותם לקרבות, גם לא הרביעו אותם לרב כחיות שעשועים. לכן הגזע גם מושך בעלים מסוג מאוד מסויים, ולא לטובה.

 

בעלים של אמסטף/פיטבול/סטפורד ושות' צריך להיות מודע לתוקפנות הפוטנציאלית של הגזע ולנהוג בהתאם. לא צריך להיכנס לפאניקה, מצד אחד, אבל גם לא לטמון את הראש בחול. מדובר בכלב חזק שיש לו נטייה להילחם (גם אם לא תמיד להתקיף) וחובה לחברת (סוציאליזציה) אותו נכון וולאלף אותו בהתאם.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מסכים עם FALOU- חייבים אילוף, אם אתם מהצפון וצריכים ייעוץ דברי איתי.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
מה השם המלא של הפיטבול האנגלי?

 

אני לא מצליח למצא ברשת את השם המלא שלו

 

לגזע המוצא של הפיטבול/אמסטף קוראים סטפורדשייר בול-טרייר - Staffordshire Bull Terrier

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לילי עברה היום את החיסון הראשון, וקיבלה כדורים נגד תולעים.

היא אמסטפית שמעורבת עם פיטבול לדברי הוטרינר וכלבה בריאה ושובבה מאוד.

פינקתי אותה במשחקים אבל היא עדין נושכת אותי עד דם...

מ4 בצהריים עד 8 רק שיחקנו והיא לא מפסיקה, אנרגטית הלוואי על כולנו ככה.

ואין לה שום דלקת עיניים, התמונה צולמה ביום שמצאנו אותה וכנראה שהיא בכתה, ומאז אין שום הפרשות.


×
×
  • תוכן חדש...