Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6732 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

מוסך מורשה רנו אבחן שאני צריך להחליף את מאייד ההזרקה ברנו סניק של אשתי.

עלות חלפים- 2632 ש"ח [רק המאייד 2527 ש"ח]

עלות עבודה - 970 ש"ח

 

האם זה בסדר לבצע את התיקון הנ"ל במוסך לא מורשה?

כמה ניתן לחסוך?

 

תודה רבה

פורסם

טוב, כדי שאוכל לעזור לך בצורה הטובה ביותר (בזמן האחרון ניתקלתי במס' שאלות ספציפי על הנושא) אבקש ממך לרשום דגם מדויק של הרכב, שנה ומס' שלדה (בה.פ) כדי לראות מה סוג בית המצערת שיש לך.

באם יש לך ברכב ESP ?

 

ליאור

Veni Vidi Vici

פורסם

איזה שנה הרכב ואיזה נפח ומה דגם המנוע

המחיר לא מוגזם אך ברנו עם אחת מיחידות המצערת

פגומות (חיישן TPS או מנוע צעדים) הם מחליפים מצערת קומפלט

מה שבמוסך לא מורשה יכול לאתר את היחידה הספציפית שגורמת לכשל

ע"י איבחון עם סורק תקלות

ולהחליפו בהרבה פחות כסף

בברכה ניצן

http://www.shaft.co.il

פורסם

ניצן, לא תוכל לדעת אם העלות במוסך לא מורשה תהיה יותר נמוכה כי אינך יודע נתונים טכניים של הרכב.

אם הרכב מצויד ב-ESP (כלומר סניק 2), יש לו בית מצערת אלקטרוני. מחיר בית מצערת כזה יקר.

לעומת זאת, אם מדובר בסניק דור ראשון, עלות הבית מצערת תוכל להסתכם בפחות מ-1000 ש"ח.

לפני שאמשיך להעלות השערות, בלי כתיבת פרטי הרכב המדויקים אין טעם לנחש.

 

ליאור

Veni Vidi Vici

פורסם

ברנו עם אחת מיחידות המצערת

פגומות (חיישן TPS או מנוע צעדים) הם מחליפים מצערת קומפלט

מה שבמוסך לא מורשה יכול לאתר את היחידה הספציפית שגורמת לכשל

ע"י איבחון עם סורק תקלות

 

 

www.shaft.co.il

 

ניצן שלום

לא יפה להשמיץ את המוסכים המורשים,מבלי לזלזל יש ביננו כאלו שלרמת המיקצועיות וההגינות שלהם יקח לך הרבה זמן להגיע.

קורסים והישתלמויות בנושא איבחון ומכונאות כללית ובנושא רנו בפרט שהיבואן משקיע היום באנשים הטכניים במוסכים לא ניתן לקבל באף מיכללה בארץ או בשום אתר ברשת.

 

********************הערת מינהל המערכת: ***********************

רשמת:

ניצן שלום

....................מבלי לזלזל יש ביננו כאלו שלרמת המיקצועיות וההגינות שלהם יקח לך הרבה זמן להגיע.

המערכת רואה התבטאות זו באופן פסול מיסודו, ומתנגדת לה!

 

גם אם אתה חושב שרמת המקצועיות במוסכים מורשים , תמיד טובה ממוסכים או בעל מקצוע מסויים, זו זכותך.

 

התבטאת בנושא ההגינות או אי ההגינות של אדם. גם אם היו לך ביסוסים לכך (מה שכנראה אין) , לא זה היה המקום.

 

להזכיר, הפורום הוא חברי, ואינו תחרותי.

 

לעניין הערתך, נראה שיש מקום שתתנצל /תחזור בך .

 

בברכה



ההנהלה.

 

***********************************************************

joni

פורסם

אתה רץ רחוק מידי

היכן רשמתי משהו על הגינות

היכן רשמתי משהו שלילי על מקצועיות מוסכי רשת

פשוט מאוד כאשר אני מזהה רכיב תקול במצערות

ברכבים מדגמי רנו ב 90% מהמיקרים במיוחד בחישני TPS

לא ניתן לרכוש ממחסן החלפים של החברה

רק רכיב מהיחידה, אלא את כל המצערת הנ"ל.

בברכה ניצן

http://www.shaft.co.il

נ.ב. הפעם אני לא אתיחס לנימה עם צליל הזלזול

פורסם

ניצן, זה שדגם המנוע הוא F4R מובן לאחר שפותח השרשור רשם 2L. ועם זאת, למנוע הנ"ל יש כמה תתי גרסאות.

גם אצלי בקליאו זה F4R אבל אינך באמת מאמין שהמנועם שלנו זהים.

Veni Vidi Vici

פורסם

לניצן דבר ראשון אני מתנצל ולוקח את הדברים שלי חזרה, לא היתה לי כל כוונה ליפגוע או להעליב ואני מאוד מעריך את פועלך

מדבריך הבנתי (אני) שבמוסכי רשת ימכרו לך חלק מושלם גם אם הכשל הוא בחלקו.

כמוך גם לנו (במקום בו אני עובד) חשוב מאוד שהלקוח יקבל את השרות הטוב ביותר בעלויות הנמוכות ביותר וכך יהיה שבע רצון מהטיפול והשרות.

 

לגבי הבית מצערת לרכב זה, זוהיא מצערת אלק' ללא מנוע צעדים נוסף לויסות סיבובי סרק, מחיר החלק סביר לגבי מחיר העבודה

השאלה מהיא כוללת (איבחון, החלפת אטמים לסעפת יניקה וכו'....)

joni

פורסם

ירין, אתה בטוח שב-2002 הייתה ל-F4R מצערת אלקטרונית בסניק? מזכרוני (המעט מעורפל) יש שם מצערת עם כבל. תקנו אותי אם אני טועה בבקשה.

×
×
  • תוכן חדש...