Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6744 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

על מי מהשניים הבאים אתם ממליצים ולמה:

 

kicker zx300.1

JBL GTO301.1

 

כמו כן שניהם מגברים קלאס AB , האם עדיף קלאס D ?

 

תודה.

פורסם

ה JBL הוא class D וה Kicker הוא class AB. למונובלוק עדיף class D.

אבל מה התקציב שלך ומה אתה רוצה להגביר אולי יש אופציות יותר טובות.

פורסם

רק מערכת החשמל מעדיפה קלאס D. אם יש רזרבות כוח עדיף לקחת מגבר AB. יש אסכולה שלמה הטוענת שמגבר מונובלוק מקלאס D בחיים לא ישמע טוב, חי וחם כמו מגבר AB איכותי או חלילה, הס מלהזכיר, מגבר קלאס A.

 

:roll: But what do we know

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

"מגבר מונובלוק מקלאס D בחיים לא ישמע טוב, חי וחם כמו מגבר AB איכותי או חלילה, הס מלהזכיר, מגבר קלאס A."

 

נכון בדיוק

 

אם אפשר אז A

אם מערכת חשמל לא בעלת עודפים D

ואם יש כסף ומערכת החשמל לא בעלת עודפים T

 

אבל A ו AB תמיד ישמעו לדעתי טוב יותר מ D למרות שהבעיה שלי עם D הי שזה יותר מפריע בגבוהים (מעיוות הצליל שלהם ועד צליל חשמלי הדרך קצרה, מה שקשה לטעמי בקלאס A) ולא בנמוכים

 

בקיצור אין לזה סוף ואני בטוח שכל הדיבורים על קלאס לא יהיו משמעותיים בעת הקנייה אלא מחיר מול RMS

 

ובקיצור מגברים מומלצים:

הGTO שהזכרת הוא לא רע בכלל

תשקול קנייה של יד שניה של 250\1 של JL יש פה במחירים לא רעים מגבר עם ספק מיוצב (חיפוש אם זה לא אומר לך כלום)

 

לאיזה סאב?

פורסם
רק מערכת החשמל מעדיפה קלאס D. אם יש רזרבות כוח עדיף לקחת מגבר AB. יש אסכולה שלמה הטוענת שמגבר מונובלוק מקלאס D בחיים לא ישמע טוב, חי וחם כמו מגבר AB איכותי או חלילה, הס מלהזכיר, מגבר קלאס A.אתה לא יכול לשים מגבר קלאס A לסאב . אתה צריך עוצמה ומגבר קלאס A שיגיע לעוצמות כאלו יטגן לך את הרכב

 

:roll: But what do we know

 

איתמר.

קרל מוסיף בחדר 15 מעלות אחרי שעה שימוש (לא מנסיון אישי )

לפותח השירשור אם מספיק לך 250W הJL הוא אחד הבודדים שנותנים דאמפינג פאקטור כמו קלאס A/B , אם התקציב של הJL עולה על 1000 ש"ח ו/או אתה זקוק למגבר חזק יותר הייתי ממליץ לך לבדוק את הפייל

בברכה יהודה

פורסם

אני כרגע בארה"ב, שניהם פה עולים בערך 150$ ב EBAY (חדשים), סאב אקנה כשאחזור לארץ, כזה שיתאים למגבר שאקנה.

העניין הכי מוזר זה שלא מפורט באתר של היצרן אם זה AB או D, וגם לא הדמפינג פקטור של המגברים האלו. איפה אני יכול לברר את זה בודאות?

 

כמו כן אין לי מושג האם יש לי עודף או חוסר במערכת החשמל, יש לי פז'ו 205 שנת 94 , מצבר ואלטרנטור רגילים.

 

אז בגדול אתם אומרים שה JBL יותר טוב מה KICKER ?

יש המלצות למשהו אחר בסטנדרט הזה?

פורסם

קלאס D מעוות בגבוהיים כך שזה לא ממש משנה בנמוכים ולגביי דאמפינג פקטור .... נתון לא רלוונטי בכלל מכיוון שהוא נמדד במעבדה ואין לו אפלקציה מעשית ....

פורסם
ה JBL הוא class D וה Kicker הוא class AB. למונובלוק עדיף class D.

אבל מה התקציב שלך ומה אתה רוצה להגביר אולי יש אופציות יותר טובות.

 

מאיפה אתה יודע את זה? כל מיני אתרים אומרים דברים סותרים ולא מפורט באתר היצרן...

פורסם
קלאס D מעוות בגבוהיים כך שזה לא ממש משנה מי אמר לך את זה ? יש מספיק מגברים שלא מעוותים ונשמעים בסדר בנמוכים ולגביי דאמפינג פקטור .... נתון לא רלוונטי בכלל מכיוון שהוא נמדד במעבדה ואין לו אפלקציה מעשית ....

לDF אין אפליקציה מעשית?!!!!! אם הכבלים שלך יקחו את כול הנתון אתה צודק , אבל אם לא אזי זה יהיה ההבדל בין מידבאס בועט ויורד נמוך לבין מידבאס שנשמע אנמי

ואני כבר לא מדבר על סאב ששם בכלל יש הבדל גדול

בברכה יהודה

×
×
  • תוכן חדש...