Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8277 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השבוע הייתי עם כמה חברים שם ונהננו שם חבל"ז!!!

 

יש שטח ענק!!! של כביש סלול (לא של המטוסים כביש ליד)

ניתן לעשות שם הרבה כיף חיים :lol:

 

השבוע אני ידבר עם המנהל שם יש לי קשרים איתו נקווה שיסכים!

ננסה לארגן שיהייה שם גם מנגלים ועוד....

 

בנתיים זה בגדר הצעה מה דעתכם להגיע לצפון?

 

אלעד.

נינג'ה לבנה!

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
השבוע הייתי עם כמה חברים שם ונהננו שם חבל"ז!!!

 

יש שטח ענק!!! של כביש סלול (לא של המטוסים כביש ליד)

ניתן לעשות שם הרבה כיף חיים :lol:

 

השבוע אני ידבר עם המנהל שם יש לי קשרים איתו נקווה שיסכים!

ננסה לארגן שיהייה שם גם מנגלים ועוד....

 

בנתיים זה בגדר הצעה מה דעתכם להגיע לצפון?

 

אלעד.

 

זה תמיד טוב שתעלו לצפון :)

לפחות זה קרוב יותר אלינו :twisted:

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

אני אשמח.

 

אבל לרכב שלי אין שלדה מטורפת... תקבלו אותי? :p

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

בשבילי צריך קטגוריית "רכבים בעלי זוית גלגול שגורמת לנורת השמן להדלק בכל סיבוב"...

 

ואחלה רעיון! חצי שעה מהבית בשבילי.

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם
השבוע הייתי עם כמה חברים שם ונהננו שם חבל"ז!!!

 

יש שטח ענק!!! של כביש סלול (לא של המטוסים כביש ליד)

ניתן לעשות שם הרבה כיף חיים :lol:

 

השבוע אני ידבר עם המנהל שם יש לי קשרים איתו נקווה שיסכים!

ננסה לארגן שיהייה שם גם מנגלים ועוד....

 

בנתיים זה בגדר הצעה מה דעתכם להגיע לצפון?

 

אלעד.

 

:x הלוואי..

רק שאם הנסיעה היא 500ק"מ כל צד +\- אני יצטרך לפחות 4 טנקים של 98 :roll:

פורסם

אלעד, אתה צריך לדבר אם המנהל ולתת לנו אישור, ברגע שיש לך אישור אני מתחייב לשבת על הנושא, מאיפהשהו לארגן קונוסים (או ילדים קטנים) ולהכין קטגוריות.

 

הכדור בידים שלך.

פורסם
נישמע מעניין אני בעד. אבל לפי מה שניראה לי זה יקח עוד הרבה זמן עד שזה יקרה.

היום נסעתי לשם הוא לא נמצא מחר נקווה שיענה לבקשתי

 

אבל לפי מה שאני רואה שאין היענות של הרבה מחברי הפורום!

 

תתעוררו!!! זה בחינם! לא צריך כסף! הרבה הנאה!

 

כנראה שכולם פה יודעים רק לדבר :roll:

 

אלעד.

נינג'ה לבנה!


×
×
  • תוכן חדש...