Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6769 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לחברי הפורום,

אני שוקל לרכוש רכב במקום הליסינג (מסיבות לא מעניינות שלא אפרטן).

 

השלב הראשון הוא בחירת הדגם, ואשמח לקבל עזרה בנושא.

 

הכי חשוב לי הבטיחות והאמינות. אני מעדיף רכב כמה שיותר חדש, יד 0-2, רצוי מאוד אוטומט. אני לא רוצה להיכנס למסע חיפושים, אז רצוי רכב זמין. אני לא נוסע הרבה (כ- 15k בשנה) ונהג רגוע מאוד. נוחות / ספורטיביות פחות חשובים לי לרכב שתפקידו להביא אותי יום יום לעבודה (אבל בגבול הסביר). התקציב גמיש אבל לא בא לי לבזבז (אובדן ערך).

 

מבחינת הגודל, אין לי צורך ברכב גדול. העדפה למשפחתית. אפשרי גם סופר מיני (למרות שאני קצת מוטרד מהבטיחות של רכב קטנטן, אם זה מאפשר לי לרכוש רכב יותר חדש עם יותר אבזור בטיחות אז אולי זה שווה).

 

מקריאת ההודעות כאן בפורום חשבתי על מספר רכבים. אשמח לשמוע על דגמים נוספים, וכמו כן על אבזור (בטיחות) וזמינות של רכבים לא חדשים.

 

סופר מיני:

סוויפט 2007 - 6 כ"א אבל אין ESP (מצד שני אני לא בטוח כמה זה חשוב לי). אין טיפטרוניק. די מכוערת.

מזדה 2 2008 - בקצה התקציב.

 

משפחתיות:

מזדה 3 - צריך לרדת שנתון או שניים, נראה לי שרק 2/4 כ"א ואין ESP (יש מצב ל- 5 דלתות או 2.0 כדי להבדיל מרכבי הליסינג)

פוקוס, קורולה כנ"ל. חשוב למצוא רכב שמור מבעלות פרטית.

סיטרואן C4 - גם לרדת שנתון או שניים (לא יודע מה מצב אבזור הבטיחות בדגמים אלו). הייתי שמח לגרסת הקופה, אבל אני לא יודע לגבי הזמינות (לא ראיתי ביד 2).

ניסן אלמרה 2006 - רכב מיושן כמעה אך אמין, זול וזמין. לא יודע כמה הוא בטיחותי.

 

תודה וחג שמח.

פורסם

דווקא לדעתי הסוויפט החדשה די מגניבה, וכצעיר בן 28 זה הכי מתאים לך! C4 קופה לא נראה לי שיש הרבה.

נוסע על:

טויוטה פריוס 2019.

טויוטה קורולה 2008 רובוטית.

פורסם

לגבי הניסן יש למכונית 4\5 כוכבים במבחני הריסוק.

אפשרות שניה הייתי ממליץ על אימפרזה awd מנוע 2000 עם אחיזת

כביש נפלאה מאחר ואתה נוסע מעט צריכת הדלק לא קריטית עבורך, הסובארו

שותה 1-10 . לגבי הבטיחות היא עומדת בקריטריונים שלך . בהצלחה.

פורסם

המאזדה 2 היא מאוד מומלצת.

בטיחות מדרה ראשונה (6 כריות אויר+ ESP), לגבי האמינות אני לא יכול לאשר לך סופית אם היא הכי אמינה.

פורסם

תודה על התגובות.

 

לגבי הניסן, יש למישהו מידע לגבי אבזור הבטיחות?

 

לגבי האימפרזה, איך האמינות, איזה שנתון נכנס בתקציב?

 

לגבי מאזדה 2 באמת אי אפשר לדעת לגבי האמינות אבל אני יכול לקחת את הסיכון.

השאלה היא איך המשפחתיות משנתונים יותר ישנים (אפשר לחסוך קצת כסף) משתווות לקטנות החדשות (מאזדה 2 אפשר רק חדשה) מבחינת הבטיחות.

פורסם
תודה על התגובות.

 

לגבי הניסן, יש למישהו מידע לגבי אבזור הבטיחות?

 

 

רמת בטיחות טובה (4/5):

4 כריות אוויר(שתיים צדדיות), ABS + מערכת בלימה חכמה בשם Assist.

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"

×
×
  • תוכן חדש...