Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8282 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני שאני רושם את הדרישות, אני מדגיש שאין לי רישיון, אני רק רוצה לדעת על איזה רכב להפנות את תשומת ליבי :/

אז אלו הם הדרישות :

* נוחות - עדיף שיהיה נוח

* מרווח - בינוני

* התנהגות כביש - מעולה

* בטיחות - טובה

* מרכב - האצ'בק / נוצ'בק

* שלא יהיה רכב שנבלע לאדמה ממשקל רב בחלק האחורי

* שיהיה אמין ושלא יצריך טיפול כל חודש :/

* ידני

* לא יקר - 30-40 אלף

* חזק

 

אם חסר משהו, תגידו :wink:

תודה מראש. :)

פורסם

רוצה רכב נוח, מרווח באופן סביר פלוס, התנהגות כביש מעולה, בטוח באופן סביר לרכב שעולה עד 40 אלף ש"ח, מרכב האצ'בק, לא נבלע וכולי (מה??), ידני ואמין באופן סביר?

 

פז'ו 306, חמש דלתות או שלוש. מנוע 1.6 או 1.8.

 

עם אזהרה קטנה בנוגע לאמינות - אין לקנות ולצפות לאמינות מושלמת. יש לבדוק היטב את המצב לפני הקניה, לדאוג להורדה במחיר על ריג'קטים שיוצאים בבדיקה, ולדאוג לתחזוקה נכונה של הרכב במהלך אחזקתו.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אביעד צודק, סיטרואן ZX VOLCANE היא בחירה מצוינת וספורטיבית, אבל לכן גם עלויות האחזקה שלה כנראה יהיו גבוהות יותר, וגם קשה למצוא אחת. לדעתי גם עם 306 רגילה עם מנוע 1.8 וגיר ידני, תוכל להנות בהחלט.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אביעד צודק, סיטרואן ZX VOLCANE היא בחירה מצוינת וספורטיבית, אבל לכן גם עלויות האחזקה שלה כנראה יהיו גבוהות יותר, וגם קשה למצוא אחת. לדעתי גם עם 306 רגילה עם מנוע 1.8 וגיר ידני, תוכל להנות בהחלט.

 

רוני

 

אתה רוצה רכב נוח אז זה צרפתי...

אני הייתי ממליץ על 106 ראלי או 205 ג'יטיאיי בשל התנהגות טובה מאוד וחזק, אבל עלויות דלק ותחזוקה קצת יקרות, אני חושב שיש 106 ראלי למכירה עכשיו שנת 96 זה נכנס במחירון שלך אני חושב אני לא בטוח בכלל סתם הימור, אבל גם שני אלה לא הכי מתאימים לנהג חדש, זה קצת גדול עליך

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

פורסם
אביעד צודק, סיטרואן ZX VOLCANE היא בחירה מצוינת וספורטיבית, אבל לכן גם עלויות האחזקה שלה כנראה יהיו גבוהות יותר, וגם קשה למצוא אחת. לדעתי גם עם 306 רגילה עם מנוע 1.8 וגיר ידני, תוכל להנות בהחלט.

 

רוני

 

אתה רוצה רכב נוח אז זה צרפתי...

אני הייתי ממליץ על 106 ראלי או 205 ג'יטיאיי בשל התנהגות טובה מאוד וחזק, אבל עלויות דלק ותחזוקה קצת יקרות, אני חושב שיש 106 ראלי למכירה עכשיו שנת 96 זה נכנס במחירון שלך אני חושב אני לא בטוח בכלל סתם הימור, אבל גם שני אלה לא הכי מתאימים לנהג חדש, זה קצת גדול עליך

 

ראלי - נוחות?

 

205 - GTI - נוחות?

 

קודם לך תמצא אחת אחרי כבר תשקול עם היא גם מספיק נוחה לך.

 

מצטרף לרוני, 306 או ZX

 

הרמן.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

נראה שסובארו אימפרזה מהדגמים המוקדמים תספק את הסחורה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...