Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6785 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב!

 

הגיע הזמן להחליף מסך מחשב. המסקנה שהגעתי אליה מובילה ל-2 דגמים של LG.

 

הראשון: 19 אינץ' (לא רחב) L1960TR

 

השני: 20 אינץ' (רחב) L206WT

 

מבחינת המחיר, אני לא מחפש לחסוך כאן, אני פשוט רוצה לדעת איזה דגם איכותי יותר ויתן לי את האיכות המירבית מבין 2 הדגמים. (ידוע לי ששני המסכים עולים בערך אותו הדבר, פלוס מינוס 100 ש"ח לטובת הרחב).

 

אני בעיקר רואה סרטים ומשחק משחקים. אודה לכם אם תוכלו להגיד לי את ההבדלים העיקריים ביניהם ויתרונות וחסרונות של כל אחד ומה באמת יותר כדאי בשבילי.

 

תודה לעוזרים!

ליאור

Twincharger Stratified Injection

פורסם

אם אתה רואה הרבה סרטים בפורמט רחב - אז פורמט רחב יכול להיות טוב בשבילך.

בכל מקרה בדוק שכרטיס המסך שלך תומך ברזולוציה הטבעית של המסך.

 

קח בחשבון שבמסך רחב 20" תקבל פחות גובה ממסך רגיל 19". זה עלול להיות מעצבן.

פתרון אפשרי הוא מסך רחב 22" שגובהו בערך כמו רגיל 19", והוא לא כ"כ יקר.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

ל20 אינץ' תצטרך כרטיס מסך חזק במיוחד, כדי להריץ משחקים על HIGH בFPS סביר.

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=303484.0

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=304442.0

 

לא קראתי את השרשורים. אבל אל תקשיב למה שכתב "קרירין" כי הוא פשוט אידיוט.

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם

ממליץ בחום על LG 1970HR שרכשתי וקיבלתי לפני שבוע בערך.

השוויתי אותו עם כל מסכי LG (מלבד זה שציינת) והתמונה בו היתה הטובה ביותר.

 

בקשר ל WIDE, אני ממליץ שתיקח לא פחות מWIDE 22 אינץ'. לא פחות מזה. היום ה22 אינץ' של LG עולה 1590 שקל באייבורי.

יש לי בעבודה את ה 196WTQ והוא פשוט צר מידי !!!

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
ממליץ בחום על LG 1970HR שרכשתי וקיבלתי לפני שבוע בערך.

השוויתי אותו עם כל מסכי LG (מלבד זה שציינת) והתמונה בו היתה הטובה ביותר.

 

בקשר ל WIDE, אני ממליץ שתיקח לא פחות מWIDE 22 אינץ'. לא פחות מזה. היום ה22 אינץ' של LG עולה 1590 שקל באייבורי.

יש לי בעבודה את ה 196WTQ והוא פשוט צר מידי !!!

 

יש לי גם את הדגם הזה, שאייל ממליץ עליו. אכן, דגם טוב מאוד.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

לי בעבודה יש את ה LG 266WTQ ואני מאווווד מרוצה ממנו.

שווה לדעתי את התוספת במחיר.

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

אם אתה לא מחפש לחסוך ומחפש איכות, לך על DELL.

 

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=473726

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=469711

 

אני דווקא מעדיף רגיל, לא רחב (אצלי Samsung 203B לא רחב).

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם
16ms

ניגודיות 1:800

אתה עושה צחוק?

זה מסכים שהיו הולכים לפני 3-4 שנים וגם אז הם נחשבו מיושנים.

 

אני לא בטוח שהמסכים של DELL הם לא מותג מדבקה דרך אגב.

 

המסכים האלה של DELL (לפחות ה 2007WFP) הם עם פאנל S-IPS, שלעומת פאנל TN ישן, בדל אתה לא מרגיש ולא רואה את זמן התגובה והניגודיות גם כן לא משחקת הרבה תפקיד פה.

בכללי, ה-S-IPS הרבה (הרבה) יותר איכותי מכל פאנל TN אפילו עם 0.5 מילישניות זמן תגובה.

זה ממש על חצי רגל ההסבר הצולע הזה (סוטול של הבוקר עוד לא התפוגג), בדוק ביקורות על ה-2007WFP (גילוי נאות: זה המסך שאני משתמש בו בבית) ותבין יותר לעומק את ההבדלים בין הפאנלים.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

אני גם ממליץ לך על ע LG או ה SAMSUNG 22 אינץ, המחיר שלהם בסדר גמור וגם נותן מספיק תמורה, לי אישית יש את הסמסונג.

מה שכן אחרי מסך 17 ה 22 זאת ממש חויה, אבל גם לזה מתרגלים אל תקח פחות.

×
×
  • תוכן חדש...