Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חובה לראות 2! - אודי R8 נגד פורשה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6792 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מהנסיעה האחרונה שלי בGT3, לא ראיתי יותר מידי חוסר איבזורי (אפילו הGPS היה שם!) לעומת 911 4S רגילה שבה נהגתי 2 דקות קודם לכן..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

טוב, אז היא כן מאובזרת, אבל...פחות מ-R8 שהיא אמת המידה בתחום ככל הנראה.

ועדיין, ה-GT3 לעומת הקאררה 2 עם 90 כ"ס יותר בלי שהיא עלתה במשקל (לפי נתוני יצרן). ה-GT3RS כבר מורידה 20 קילו.

פורסם

לגבי מחיר של R8,

 

שלשלום נסעתי לעשות טיפול לA6, ולעשות נסיעת מבחן ב S5.

 

קיויתי מאוד לראות R8, אבל מכונית התצוגה נמכרה יום לפני, בלא פחות מ 175,000$. :shock:

 

אמריקיים..

פורסם

סלוניה, זה מ2 סיבות..

הראשונה זה שיש תוספות מאוד מאוד יקרות לR8. מערכת של B&O, בליידים (האלו בצדדים) מקרבון ועוד שעולים אלפי דולרים.

השניה, זה שיש בארה"ב (וגם בחלק ממדינות אירופה) פרמייה מאוד גבוהה על הרכב בשל היותו חדש ויחודי.

 

אני מכיר מישהו בארה"ב שהזמין אחת כזאת בהזמנה מיוחדת לפי מפרט משלו, ולכן לא שילם פרמייה.

לעומת מישהו אחר שבה לקנות מהסוכנות ושילם פרמיה של למעלה מ30 אלף דולר מעל הRETAIL.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אתה יכול לראות פה מחירים של כל התוספות, כנס ל add options.

 

אני הוספתי הכל ועדיין לא הגעתי אפילו ל140K.

 

בקשר ל"דילרים" אתה צודק, רכב נדיר, הם מבקשים הרבה, ויודעים שיקבלו. כי זה אמריקיים :)

 

בזמנו גם על לקסוס SC430 שילמו 20-30 אלף יותר, רק כדי להיות בעלים של אחת.

פורסם

לפי מה שנאמר בפיפט גיר, יש ל-R8 רשימת המתנה של שנתיים, לכן הפרמיה כל כך גבוהה למי שרוצה רכב עכשיו.

באותה תוכנית עומתה האודי נגד 911 S, ה-R8 הייתה מהירה יותר!

הפורשה מהירה במקצת בקו ישר והאודי יותר מהירה בפניות.

×
×
  • תוכן חדש...