Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6795 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.



מישהו יודע איך מתבצע החישוב במונה של מונית ? ליתר דיוק, כמה אגורות או ש"ח לקילומטר בנסיעה עירונית ממוצעת ללא פקקים ?

אני מבין שיש גם פקטור של זמן כך שנסיעה לאותו מרחק שאורכת יותר זמן תהיה יקרה יותר. איך מתבצע השיקלול ?

מהו המחיר ההתחלתי יום/לילה ?

לסיום שאלה יותר ספציפית :

כמה אמורה לעלות נסיעה בתוך העיר למרחק 12 קילומטר, בלילה, בתנועה דלילה ביותר (לילה כאמור), נסיעה שאורכת ברכב פרטי כ-20 דקות ?

 

פורסם

זה מה שמצאתי ברשת:

http://www.trafficjam.co.il/taxi.html

 

http://www.callmonit.co.il/taarif.html

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

בשמחה.

כמו כן אם אינני טועה, בכל מונית מול המושב הקידמי על הדשבורד, צריכה להיות מדבקה עם תעריפי הנסיעה.

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

בעיקרון כל מונה בכל תעריף מתחיל ב9.50 ש"ח פרט לאילת, שם תעריף מוזל - 8.משהו

מהשעה 21.01 ועד ל5:30 לפנות בוקר, חגים, שבתות ותירוצים אחרים - תעריף 2.

זמן המתנה של נהג מונית לפי מונה 65 (אם אני זוכר נכון) שקלים לשעה.

 

עריכה:

עוד משהו שרצוי לדעת לפני נסיעה במונית שלא תחשוב שעובדים עליך -

הזמנה טלפונית של מונית - 3 ומשהו שקל

ראש שלישי, מעל 2 אנשים במונית - עוד 2.60 נראה לי.

כל נסיעה מ או ל נמל תעופה כזה או אחר - 5 שקלים

כל תיק \ שקית שאינו נישא ביד - 3.60

על חיה במונית עוד תוספת מסויימת.

GS300.

פורסם

החיוב על התיק כולל גם עזרה של נהג המונית להכניס אותו לרכב, או שהתשלום הוא על עצם קיומו?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
בעיקרון כל מונה בכל תעריף מתחיל ב9.50 ש"ח פרט לאילת, שם תעריף מוזל - 8.משהו

מהשעה 21.01 ועד ל5:30 לפנות בוקר, חגים, שבתות ותירוצים אחרים - תעריף 2.

זמן המתנה של נהג מונית לפי מונה 65 (אם אני זוכר נכון) שקלים לשעה.

 

עריכה:

עוד משהו שרצוי לדעת לפני נסיעה במונית שלא תחשוב שעובדים עליך -

הזמנה טלפונית של מונית - 3 ומשהו שקל

ראש שלישי, מעל 2 אנשים במונית - עוד 2.60 נראה לי.

כל נסיעה מ או ל נמל תעופה כזה או אחר - 5 שקלים

כל תיק \ שקית שאינו נישא ביד - 3.60

על חיה במונית עוד תוספת מסויימת.

ויטלי, לפני כמה ימים עלה המחיר ל-9.90 מחיר התחלתי.

פורסם
החיוב על התיק כולל גם עזרה של נהג המונית להכניס אותו לרכב, או שהתשלום הוא על עצם קיומו?

 

באופן עקרוני הנהג לא חייב לצאת מהאוטו בכלל, שלא נדבר על לעזור.

עצם העובדה שאתה מעמיס בבגאז' או על הראש מצידו של הנהג מטען שהוא אינו תיק נישא ביד תחוייב בעוד כסף. את השכלול הוא מכניס למונה.

 

אלפא91

לאותם נהגים שהלכו לעדכן את המונה במשרד התחבורה כן. אבל יש בודדים כאלה. קצב פעימות המונה נשאר אותו הדבר! כנראה איזה שהוא ניסיון של משרד התחבורה להתחשב בנהגים בגלל מחירי הדלק המוגזמים, למרות שיש להם הנחה, כן?

GS300.

פורסם

אלפא91

לאותם נהגים שהלכו לעדכן את המונה במשרד התחבורה כן. אבל יש בודדים כאלה. קצב פעימות המונה נשאר אותו הדבר! כנראה איזה שהוא ניסיון של משרד התחבורה להתחשב בנהגים בגלל מחירי הדלק המוגזמים, למרות שיש להם הנחה, כן?

היי ויטלי,

לא צריך לעדכן את המחירים במשרד התחבורה, יש ג'וק כזה שמכניסים למונה, לוחצים אשראי והמונה מתעדכן.

אני אומר את זה בגלל שעשיתי את זה לרוב המוניות בעיר שלי, מכיוון שהתחנת מוניות שלנו קיבלה את הג'וק מהחברה של המונה.

 

מי שרוצה לבדוק את תעריף הנסיעה יכול לבקש מהנהג מונית ללחוץ על "קבלה" ואז על המספר 2.

 

אגב מחירי המוניות הועלו ב-4% אז אם אתם נוסעים ממקום מסוים למקום מסוים ויוצא לכם X שקלים במונה, אל תתפלאו אם יצא יותר.

 

אגב, אני לא נהג מונית אני סדרן בתחנת מוניות.

פורסם

ואני לשעבר סדרן בתחנת מוניות, 2 ליתר דיוק. אז אולי אני זה שלא מעודכן..

 

ואני לא יודע באיזה מונה נכנס הג'וק הזה, אבל אני יודע בוודאות שצריך לגשת לאיזה סניף שהוא של משרד התחבורה ולעדכן שם את המונה! ככה זה במונה מסוג מוניטקס החדשים יותר בכל אופן!

GS300.

פורסם
ואני לשעבר סדרן בתחנת מוניות, 2 ליתר דיוק. אז אולי אני זה שלא מעודכן..

 

ואני לא יודע באיזה מונה נכנס הג'וק הזה, אבל אני יודע בוודאות שצריך לגשת לאיזה סניף שהוא של משרד התחבורה ולעדכן שם את המונה! ככה זה במונה מסוג מוניטקס החדשים יותר בכל אופן!

שלום ויטלי.

 

כנראה שאתה לא מעודכן מספיק, אני אסביר לך את התהליך של עדכון המונה כפי שהיה מלפניי כמה ימים.

נציג של מוניטקס הגיעה למקום מסוים בכל עיר ועידכן את המונים של המוניות, בנוסף כל חברת מוניות גדולה ועם קצת קשרים, קיבלה ג'וק שאיתו אפשר לעדכן את המונה.

 

עידכון של מונה לוקח 10 שניות שבהם אתה מכניס את הג'וק שמעדכן למונה, לוחץ על הלחצן אשראי ולאחר מכן מופעים מספרים על המונה, ברגע שזה סיים המונה עודכן והנהגים מוכנים לקרוע את הכבישים בכל רחבי הארץ.

 

כנראה פעם היה צריך ללכת למשרד התחבורה אבל היום אני אומר לך בוודאות שלא.

 

בכל מקרה, לפותח השרשור המונה פועם יותר על קילומטרים מאשר על זמן, למרות שהוא מחשיב גם זמן אבל זה דיי זניח.

לא תמיד כדאי לבקש להפעיל מונה, כשיש פקקים ועומס תנועה עדיף לסוע לפי המחיר שהנהג נותן כי בדרך-כלל הוא יהיה פחות מהמחיר שהמונה יציג.

 

בשעות הבוקר 6:30 עד השעה 8:00 עדיף לא להפעיל מונה בגלל עומס התנועה, בשעות 8:30 עד 15:10 בערך עדיף להפעיל מונה מכיוון שהעומס בכבישים ירד ואפשר להגיע ליעד במהירות אם אתה רוצה שאני אמשיך לפרט תבקש ממני מכיוון שאני דיי עייף בשעת לילה מאוחרת כזאת :wink:

 

למי שלא יודע, כאשר אתם מבקשים מהנהג להפעיל מונה הוא חייב לסוע בדרך הקצרה ביותר ליעד, במידה ואתם חושבים שרימו אותכם אתם מוזמנים לדווח על הנהג.

 

 

שתיהיה לכם נסיעה טובה :lol:

פורסם

לא יודע על איזה ג'וק אתם מדברים אבל בחברת קופונית עושים את זה עם מכשיר שמתחבר למונה (עם 4-5 פינים, בלי להוציא אותו מהמקום בדשבורד) ועל המכשיר יש כפתור אחד שמעדכן הכל בכמה שניות

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אלפא91

 

בדקתי את זה וטעיתי, אתה צודק פחות או יותר.

אין קשר למשרד התחבורה במונים של מוניטקס. בערים מסויימות הם שלחו נציגים. בערד למשל, לא!

 

במונים מחברת א.ב. אלקטרוניקה כן יש לגשת לשלוחה מסויימת של משרד התחבורה וכך גם לשאר החברות הפחות נפוצות.

 

אגב לכל מונית פיקס ששייכת לשעיה רני מגיע ממנו יום שמשולם כיום בטיפול מוסך כדי לעדכן את המונה.

GS300.

פורסם
לא יודע על איזה ג'וק אתם מדברים אבל בחברת קופונית עושים את זה עם מכשיר שמתחבר למונה (עם 4-5 פינים, בלי להוציא אותו מהמקום בדשבורד) ועל המכשיר יש כפתור אחד שמעדכן הכל בכמה שניות

בידיוק על זה אני מדבר, את ה"מפתח" הזה מכניסים למונה, לוחצים על אשראי והמונה מתעדכן.

פורסם

אז בקופונית קצת יותר מתקדמים ועל המכשיר יש כפתור אחד ובודד

לא צריך את המונה בכלל אם אתה יודע לאיזה רגליים של השבב (שבתוך המונה) לחבר את המכשיר

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...