Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן c5 החדשה מה אתם חושבים עליה?


aviad10
שימו לב! השרשור הזה בן 6038 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפי דעתי היא פשוט מדהימה. בכל מובן המילה.

יפה, יצוגית מרווחת ודי מפוארת.

נכון שיש קצת יותר מידי כפתורים ומתגים בפנים הרכב, אבל לפי דעתי זה מה שעושה את הפנם שלו מיוחד.

 

עם המחיר יהיה כמו של הC5 כיום, אין ספק שנקנה אחת כזאת.

 

וכמו שהזכירו קודמי - חבל שלא הוסיפו עוד כמה סוסים למנוע ה2.0 ליטר, כדי ליישר קו עם שאר המתחרות.

ומישהו יודע משהו על הגיר? אני מקווה שיהיה בעל 6 הילוכים ולא A4L (או A6L :) )

 

 

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ד"א - לכל המכורים ל-LHM תצטרכו לחפש את הרעל שלכם במקום אחר - בדגמים הבסיסיים הנ"ל תיוצר עם קפיצי ברזל ובולמ"ז רגילים.

 

הניחוש שלי הוא ש-C5 הידרואקטיבית תהיה נדירה בארץ כמו C5-V6 מהדור הנוכחי לכל הפחות.

(add lightness' (Colin Chapman'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קשה לי להאמין שיהיו 2 דגמים שונים.

כי זה ידרוש 2 קווי יצור שונים

זה לא רק מתלים שונים אלא תכנון מחודש לכל ההידראוליקה ברכב (בלמים הגה) מערכת מחשב אחרת, חיווט שונה, צנרת שונה, וגם החלפת אטמים בכל מה שקשור להידראוליקה.

לא נראה הגיוני אבל...מי אמר שסיטרואן הגיוניים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקסנטיה יוצרה עם שני סוגי מערכות מתלים ברמות איבזור שונות - הדגמים היותר זולים (X ו-SX) יוצרו עם שדרוג של המערכת של BX שהוסיפו לה עוד בומבה מאחורה, ואילו הדגמים יקרים (VSX, אקטיבה, V6 ועוד) יוצרו עם מערכת הידראקטיב II ממוחשבת שנלקחה מה-XM ועברה גם שיפור ניכר יחסית ל-XM.



 

 

ולגבי הקפיצים - זה לא שאין סיטרואנים עם מערכת מתלים קונבנציונלית (סקסו, קסארה, C4 ועוד), פשוט לא הייתה סיטרואן גדולה ללא מערכת הידראולית בערך מאז טרקסיון אוונט (וגם זו יוצרה בשנתיים האחרונות עם מערכת הידראולית).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המכונית חדישה, המנוע 2.0 כבר לא, אבל המנועים הכי חדישים של סיטרואן הם דווקא 2.2 ו 2.7 טורבו דיזל עם 170 ומעל 200 כ"ס, והמנוע המתוחכם והמודרני ביותר הוא ה 1.6 טורבו-בנזין של פיז'ו-BMW.

 

הטורבו בנזין מרשים מאוד- לדעתי יותר מ ה TFSI החדיש של VW-AUDI.

יש לו גם תזמון שסתומים משתנה, גם עומק שסתומים משתנה (וולווטרוניק), וגם הזרקה ישירה. יש גם שיפורים במשאבת המים והשמן.

טכנולוגיות אלה, גם מעלות את יכולת פיתוח הכוח של המנוע וגם חוסכות דלק. הגודל הקטן (1600) גם חוסך לא מעט דלק.

 

מבחינת ביצועים, התוצאה היא 25 ק"גמ ב 1400 סל"ד מצחיקים, נתון שמתאים למנועי 3 ליטר !

בנוסף השהיית הטורבו מדווחת כמאוד מינימלית.

ב 1000 סל"ד נמוכים מאוד, יש כבר יותר מומנט מאשר למאזדה-3 1.6 ליטר ב 4000 סל"ד. בזכות הגמישות בגיר ידני כמעט לא תצטרך להוריד הילוך בנסיעה לא-ספורטיבית, אפילו אם האטת למצב שהסל"ד ירד ל 1000.

 

ההספק הוא 150 כ"ס, ו 175 כ"ס עם אינטרקולר.

 

אם כל זה נכון אני יבקש מהליסינג להחליף לי את ה מאזדה 3 ב C5 1600 :-)

טוב שם טוב משמן טוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חנרו אל תטעה אנשים.

הC5 תיוצר בכל הדגמים עם המערכת מתלים המעולה שלה, כמו בC5 הנוכחית.

זה סוד הקסם.

 

ניב

 

לא טועה ולא מטעה, זו לא שמועה או ספקולציה, זה המצב כפי שאומת מול פרסום רשמי של סיטרואן.

 

ניחוש שלי שתיכף יעלה בשרשור המומחה עם כל הפרטים.

(add lightness' (Colin Chapman'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיטרואן תציע את ה-C5 עם שני סוגי מתלים. "הידרואקטיב 3", שהיא המערכת שקיימת ב-C6 ושיפור של המערכת

מה-C5 הקודמת.

גרסאות פשוטות וזולות יותר יוצעו עם מערכת שנקראת "מטאליק", שתהיה פחות מתוחכמת ויקרה, וכנראה לא תציע

חלק מהתכונות של ההידרואקטיב 3, למשל את האפשרות לשינוי כיול המתלים בלחיצת כפתור (רך, קשה וספורט).

המטאליק ככל הנראה גם לא מציעה את חיישני הניתוח של ההידרואקטיב 3, שבוחנים לא רק את אופי הכביש,

אלא גם את סגנון הנהיגה של הנהג.

 

בכל מקרה, בינתיים אלו השערות - שכן בסיטרואן לא מפרטים את מלוא ההבדלים בין המערכות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז בכל זאת - במילים אחרות - הבולמים ההידראולים ישארו.

אבל יעשו "פילוח שוק".

 

גם זה משהו.

אישית - ה BX שלי מספיק נוחה גם בלי חיישני מצב ישבן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רגע , לפי מה שהבנתי המערכת בדגמים הפשוטים יהיו על בסיס הC5 היוצאת, ובדגמים היותר מפוארים היא תתבסס על המערכת החדשה לגמרי של הC6?

תקנו אותי עם אני טועה, כי C5 גם בגרסאות הפשוטות בלי מערכת מתלים הידרואלית פשוט מאבדת את הקסם.

 

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבין שבשל רוע הגזרה אתם מסרבים להאמין, אבל זה המצב. קפיצי ברזל ובולמ"ז סטנדרטיים. הידרואקטיב רק בדגמים בכירים או כאופציה.

- להלן מספר ציטוטים מאתרים בעולם,וזה גם נבדק ע"י חבר מול ה- press kit של סיטרואן:

 

Yahoo cars UK:



Two suspension set-ups will be offered, starting with the usual mix of metal springs and shock absorbers. Buyers will also be able to upgrade to a hydropneumatic system, which Citroen is renowned for, that adjusts to the road surface and has 'Sport' and 'Comfort' modes

 



Car Magazine:

And I can still get that crazy suspension, right?

 

You can, but conventional springs are fitted to basic models

 



Telegraph.co.uk:

Top versions still come with Citroën's Hydractive 3 Plus suspension – controlled by sensors on the axles, the gas/oil self-levelling suspension keeps the vehicle at a constant height. Citroën has also, however, introduced a "metallic suspension" option, ie steel spings and dampers, with lower trim levels. The company says it has no plans to dispense with its hydropneumatic system and "metallic suspension" is for company reps who want a more sporting ride. Hmm

 

Reuters:

Unusually, Citroen has two suspension set-ups available; Hydractive self-levelling suspension - seen on the C6 - and steel suspension. Both are rarely offered together on the same model

 





לא שכל זה יעזור - הרי אתם לא תאמינו עד שתכניסו ראש מתחת לכנף, נכון?


(add lightness' (Colin Chapman'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צוקרמן, אתה אופטימי בצורה יוצאת דופן (או פסימי, תלוי מאיפה מסתכלים...)

 

ה- C5 החדשה תוצע עם מערך מתלים סטנדרטי לחלוטין, או עם מערכת 3+ Hydractive (זהה לזו שב C5 הנוכחית).

לקח לפז'ו 33 שנים להגשים את החלום הרטוב שלהם, ולהרוג את המערכת ההידרופנאומטית של סיטרואן, אבל נראה שעכשיו זה סוף סוף יצליח.

 

בעלי פאסאט נוכחיים שיטעו לתוך אולם תצוגה של סיטרואן ויביעו חשש מ"המערכת ההידראולית המתוחכמת" של סיטרואן, יקבלו מיד צפירת ארגעה. המתלים סטנדרטיים לחלוטין. הידראוליקה רק בתוספת תשלום (כמו הכסא שעושה לנהג מסאז').

 

ייתכן שבתוך כמה שנים האופציה הזו כלל לא תוצע (בטיעון של ביקוש נמוך), בדיוק כפי שאופציית ההגה בעל תגבור הכח המשתנה והמרכוז האוטומטי, שהומצאה ע"י סיטרואן עבור ה- SM, הוצעה ב XM רק בדגמים היקרים ביותר, וב 1995 נעלמה מההיצע בשקט בשקט, בלי לוויה מסודרת.

 

ה- C5 החדשה תהיה החלום הרטוב של אנשי מחלקת הנהלת החשבונות בקונצרן PSA. עם מראה, אבזור, מימדים ותצורת 4 דלתות "גרמנית", היא תמכור הרבה יותר יחידות מקודמתה.

רק שהיא לא תהיה סיטרואן, אלא מין מוצר שמיועד להמונים, שהיתה יכולה להיקרא גם פג'ו 408 (מה שבוודאי גם יקרה), פולקסווגן, או כל מותג אחר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במילה אחת:

חולירות. (או בשפה שלהם- מרד ובשפה של השכנים - שייסקובל)

 

וגם תהיה אחת.

האם הסלוגן "יש לה משהו שאין לאף רכב אחר" ישאר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוודאי. יש לה הגה עם מרכז קבוע.

The stuff that dreams are made of.

 

דרך אגב, הסיסמה באנגלית הרבה יותר מוצלחת, ואני תוהה אם היא תשרוד את השינוי:

Nothing moves you like a Citroen, שזה משחק מלים חביב: Move במובן "מנייד, מסיע" אבל גם "מרגש".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6038 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...