Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8628 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב למומחי הפורום :)

 

אוקיי, אז ככה,

לאחרונה אני שומע רעשים שבאים מהסרן הקדמי (המניע כמובן), הרעשים נשמעים גם מהגלגל הימני ומהשמאלי

 

הרעש הוא מעין פק כזה, של ואקום, כמו פקק שעם נפתח

 

זה קורה כשאני לוחץ על הגז אחרי עזיבה

מתי שאני מפמפם בגז, כלומר עובר בין אי נגיעה בדוושה, לבין נגיעה קלה מאוד הרעש נשמע בהתאמה לפמפום

 

מן הסתם זה קשור במשהו מניע, אולי גיר? קלאץ'? רעיונות

משגע אותי :( צרפתיה לא אמינה......!

יובל.

פורסם

תושבות מנוע, בולמים, מסרק הגה.

 

כשהמנוע כבוי - נדנד את הרכב - אם יש רעש הוא יהיה מהבולמים.

 

כשהמנוע כבוי - שחק עם ההגה - אם יש רעש - הוא מההגה.

 

כשהמנוע עובד - תן "לחיצה" בריאה שתנדנד אותו - יש רעש - הוא מהתושבות.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
תושבות מנוע, בולמים, מסרק הגה.

 

כשהמנוע כבוי - נדנד את הרכב - אם יש רעש הוא יהיה מהבולמים.

 

כשהמנוע כבוי - שחק עם ההגה - אם יש רעש - הוא מההגה.

 

כשהמנוע עובד - תן "לחיצה" בריאה שתנדנד אותו - יש רעש - הוא מהתושבות.

 

1. זה לא נראה לי מהבולמים כי זה קורה באותה עוצמה בכל מצב לא משנה כמה גז נתתי

2. להגה זה לא קשור..... כמעט בטוח

3. התושבות גמורות (יוחלפו בקרוב), אבל זה לא זה, אותה סיבה כמו 1

יובל.

פורסם
אם תיארת נכון את התקלה - זה כנראה חופש בציריות...

 

איציק

 

הגיוני ביותר.... זה משהו שאני יכול לעבוד עליו לבד? (אל תדאג איציק, למרות שאני חצי אשכנזי קניתי ספר של היינס)

 

או שצריך להחליף חלקים למיניהם?

 

 

רזמל בקשר לחתול..... היה מיאו.... או לפחות קליפר צבוע באדום :wink: להכניס מיד למדריך לצביעת הקליפרים של אייל

יובל.

פורסם

מומלץ להחליף את כולה (לרכוש אחת משופצת ממקום מוכר) - ההחלפה לא קשה במיוחד (לפחות לא בסובארו) וגם לא צריכה להיות קשה במיוחד ברכב אחר.

חלק מהאנשים ממליצים להחליף ציריות בזוגות - שיקול תקציבי שלך.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...