Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6816 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

למה להחליף?

לא איכותיים?

(מצטער על ההקפצה רק עכשיו שמתי לב לתגובה.)

סקיילין ההבדל היחידי בין הסאבים שלנו הוא התיבה?

לא נשמע לי הכי הגיוני,הסאב שלי הוא 300RMS שלך (לפי מה שכתכת בנושא שהתלבטת בינו ולבין הJL ) הוא 500RMS.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

ES250 - 250RMS

ES300 - 350 RMS

 

ההבדל גדול במציאות

 

יש לך אחלה מערכת

 

אם אתה רוצה לשפר אז יש איפה אבל זה יעלה עוד כסף

פורסם

כן ,צריך להחליף לדעתי דבר ראשון HU.

והסאב שלו הוא EBX300R והסאב שלי הוא ES300.

שניהם 12',לא מדובר על הES250.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

אה יש לך ES300

תערוך חתימה :wink:

 

 

הEBX הזה מוצהר כ500RMS

 

 

שמעתי אותו אצלי ברכב ואין ספק שהוא יותר חזק מES300 (עולה כמו 2 ES300 עם תיבה)

הוא קצת יותר חזק מL7 ויש לו גם איכות

 

אם יהיה לי מזל אתם תראו את זה באוטו שלי http://www.hertzaudiovideo.com/default_en.htm הכוונה היא 380D HXS

פורסם

אחלה מערכת, רק כמו שאמרו לך תיחליף את ה-HU

אני מצטרף אלייך בהמלצה על רמי, עברתי התקנה אצלו (קצת יותר רצינית של FOCAL K2P)

והתוצאות היו פשוט מעולות!

באמת שהוא מתקין ויותר מזה בן אדם טוב.

חבל שלא לקחת את הכבלים שהוא מציע בתוספת תשלום, באמת הם מעל ומעבר לכבלים הפשוטים והמסריחים שהוא שם במקום.

פורסם

רמי קראדי - אחלה של בן אדם, מתקין טוב ומוכר מאוד.

 

תתחדש על המערכת ותהנה ממנה - אני מבין שהרכב כרגע על סטטוס זמני, באמת אין טעם לחיות כאילו שזה היום האחרון שלך ולרוץ ולבודד את הדלתות - סבלנות.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

כן יכול להיות שאחותי כבר לא תיהיה זקוקה לרכב,עוד אחיינ\ית בדרך אז הרכב כנראה יעבור לבעלותי.

לא בטוח,אבל אני לא מתכוון לזרוק 400 שקל בשביל הכמה חודשים האלה,אני אסתדר בלי איטום כרגע.

נירו,רמי לא הציע לי RCA יותר טובים,הלכתי על ההתקנה הכי פשוטה שם,שום דבר מיותר,בלי הפרספקט וכו' לדעתי זה היה בזבוז כסף,ההתקנה נראת טוב גם ככה.

ורמי באמת מתקין טוב,והכי חשוב ,היתה לו סבלות גם להסביר לי תהליך תהליך מה בדיוק הולך לי ברכב.

 

ושאלה אחת,איך בדיוק אני מונע קירקושים של הפלסטיקה?

הבנתי שצריך לשים בין הפח לפאנל ספוג?

לוקח פס ספוג ועושה חורים איפה שצריך,שם את הפאנל וזהו?

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

יש משהו בקרקושים שצריך לדעת

 

לפעמים אתה חושב שאתה שומע אותם מאיפה שנראה לך שהם מגיעים אבל הם לא.

 

לפעמים הם באים בזוגות ואחרי שאתה מטפל באחד אתה מגלה שיש שני.

 

השיטה הכי טובה עד היום שמצאתי לוודא קודם כל מיקום מדוייק היא קודם בעזרת מגע - כמה שיותר נקודתי יותר מדוייק.

 

והשניה היא לקרב את הראש לאזור שאתה שומע בו את הרעש - פעם אחת עשיתי את זה ופתאום גיליתי שהרעש בכלל מגיע ממקום אחר ליד, כששמתי את הראש ממש קרוב לדלת הרעש נחלש - בסוף הוא הגיע איפשהו מתחת לדש בורד בכלל וזה היה נשמע כאילו שזה מגיע מהדלת - גם זה קורה.

 

וכן - הטיפול מתבצע ע"י שימוש בחומר סופג, דהיינו ספוג או כל דבר דומה (שהוא לא דליק כמובן).

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

קירקושים קטנים לא הכי מציקים לי,הקירקוש העיקרי בא מהפאנלים של הדלתות הקדמיות,אני די בטוח שאני לא אצליח להיפטר מהם לגמרי,בכל זאת דהייטסו שרייד,ואם אני מקבל את הרכב השני(קאיה מנטור) אז בכלל קטסטרופה.

איפה קונים סוג של ספוג כזה?

תודה רבה לך.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

התקנה חביבה ביותר.

בתור לקוח קבוע של רמי אני יכול להגיד לך שכול המידע שהוא נדב לך וכול העבודה יצאה מכול הלב.

ברכב הקודם שלי היה את אותו מגבר בדיוק (חייה רעה!) ואת אותה התקנה בלי יותר מידי קשקושים.

 

הפעם אני מתכון ללכת קצת על משהו יותר גבוה כולל התקנה אבל זה לזמן הקרוב.. (כמובן שאצל רמי!)

המחיר של המגבר הפעם היה קצת גבוה אבל אני ידבר על זה עם רמי יש מקום להוריד קצת במחיר שלו.

 

חוץ מהמגבר והפאנל כול שאר הציוד הרמקולים/קומפוננט והסאב של חברת AUDIO SYSTEM שהוא היובאן הבלעדי.

תתחדש ולפי דעתי אל תשתגע יותר מידי. 8)

פורסם

המגבר באמת חייה רעה,אבל אני מפחד עליו,הוא מתחמם מאוד,לא נכנס לפרוטקשן אבל אם אני שם עליו את היד הוא חם מאוד מאוד.

TOSTOS - כיוונתי אתמול את המגבר ובLPF שמתי על טיפה מעל ל50.

הבאס נשמע כאילו הוא בא מקדימה,במקרה של כיוון לא נכון יכול להיגרם נזק לסאב \ מגבר?

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

למען האמת אני אף אחד לא שמתי את היד על המגבר (לא שזכור לי)

אבל אני מבטיח לך שזה לא פגע לי בביצועים ולא קרה כלום למגבר.

 

הוא היה אצלי קרוב לשנה.

 

אם זה מלחיץ אותך תוסיף מאווררים.


×
×
  • תוכן חדש...