Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולקסווגן פולו 2001 - הצעת מחיר לתרמוסטט, הגונה?


berko
שימו לב! השרשור הזה בן 6070 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום.

אוף איך שאני אוהב את כול המומחים והחוכמולוגים למיניהם שכותבים דברים בלי לדעת ובלי פרופורציה.

אני מת לדעת מכול המגיבים מי החליף טרמוסטט במנוע כזה AHW ולמה?

כי אים היה מחליף לא היה כותב את מה שהוא כתב!!!

להחליף טרמוסטט במנוע הזה זה לא פשוט כמו שמישהוא כתב 2 ברגים.

א] גישה מאוד לא נוחה.

ב] צריך לפרק מיספר חלקים על מנת להגיעה.

ג] יש צינור מתחת של מערכת הא EGR שמחוברת אל אחד הברגים ומקשה מאוד את הפרוק.

ד] 99 אחוז בית הטרמוסטט לאחר הפרוק מיסתבר שהוא או סדוק או מעוות [עשוי מפלסטיק חרה].

לסיכום עבודה לא קלה ודורשת סבלנות אז הסכום שביקשו לצערי סביר לגמרי.

 

 

בברכה בני ל.

אני החלפתי - לפחות עשר פעמים בדגם הנ"ל ועשרות פעמים בכל הדגמים של הקונצרן

2 ברגים בלי לפרק כלום עבודה קלה ומהירה.....

 

וכמו שאמר רון אם בעיר העסק יציב ובחוץ לא....זה אכן נשמע כמו טרמוסטט.....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

חלקים OEM תוצרת גרמניה, תמצא בחניות חלקי חילוף. חשוב להקפיד שעל החלקים אכן רשום תוצרת גרמניה.

אתה באמת חושב שכל חלקי ה- OEM של פולקסווגן מיוצרים בגרמניה?

יש לי חדשות שיהיו קשות לעיכול עבורך.

חלק מהמכוניות של פולקסווגן לא מגיעות בעצמן מגרמניה, וגם אלה שכן, מלאות בחלפים שיוצרו במקומות אחרים בעולם. בדר"כ ב EEC (שזה שם קוד לפולין, צ'כיה וכיוב') אבל גם במקומות אחרים, כמו סין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ארנון אתה צודק במה שאתה אומר....

 

אבל רוב דיי גדול של החלפים הנפוצים אכן קניה של מוצר OEM (שלרוב אכן יהיה תוצרת גרמניה) תבטיח לו קבלת מוצר איכותי ולא דראק שיוחלף עוד שבוע...

 

שוב אנחנו מדברים על דברים סטנדרטיים כמו ברקסים פילטרים וכו'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה באמת חושב שכל חלקי ה- OEM של פולקסווגן מיוצרים בגרמניה?

יש לי חדשות שיהיו קשות לעיכול עבורך.

חלק מהמכוניות של פולקסווגן לא מגיעות בעצמן מגרמניה, וגם אלה שכן, מלאות בחלפים שיוצרו במקומות אחרים בעולם. בדר"כ ב EEC (שזה שם קוד לפולין, צ'כיה וכיוב') אבל גם במקומות אחרים, כמו סין.

 

ברור לי שלא כל כחלקי הOEM מיוצרים ברגמניה. לדוגמא ליפני כמה חודשים קניתי מתג אורות לפנסים מצ'מפיון (מקורי) והיה כתוב עליו תוצרת ספרד.

 

אך שאני בא לקנות חלק תחליפי אני מעדיף שהוא יהי תוצרת גרמניה, ככה זה נותן יותר סיכוי שהוא חלק OEM .

 

כי אני מאמין שלבנות עוד פס יצור ,נגיד לאיזה אטם מסכן, יעלה יותר כסף לVAG מאשר לקנות את זה מיצרן אטמים מוכר.

שיש לו כבר פס יצור.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התנצלות.

אכן רון צודקקקקק ואני טועה הטרמוסטט מורכב בפלנץ מלפנים ליד האלטרנטור ולא בתחת של הראש טעות שלי.

ביי בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בני, לא נורא אף אחד לא זוכר בעלפה כ-ל רכב ורכב בדיוק בדיוק.....רק פעם הבאה לפני שאתה שולל את מה שאמרתי (אני זה שאמר 2 ברגים) תציץ מתחת למכסה מנוע כזה....לא יזיק...

 

אייל : הוא יגיע רחוק עם פרסטון בדיוק כמו שאתה תגיע עם הG12+ אל תהיה תמים לא מדובר באיזה תרכובת פלאים שמוסיפה ויטמין C לברזל.....

 

הורדתי ראשים ומשאבות ממכוניות עם 10 שנים על הכביש ו200 אלף קילומטר ולא היה שום דבר חריג אפילו שהם השתמשו ב"אמריקן איגל" או "מצננול"....

 

יש רכבים שקצת יותר רגישים כמו חלק מדגמי פיאט אבל בגדול לא צריך להסחף

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ToSTos , תמשיך להשתמש בפרסטון בVAG שלך - לא תגיע רחוק.

 

ראיתי פה דיון לא מזמן על "למה חייבים נוזל קרור מקורי?". והמסקנה שלי משם- זה שהכל מסחרי!

 

איך אותו נוזל קרור של טויוטה מתאים לכל המכוניות שלה משנות ה70 עד עכשיו? כמעט 30 שנה ולא השתנה כלום בטכנולוגיה?

 

זה נראה לך הגיוני? אם מכניסים חומרים "חכמים" (חדשים) - לתוך תרכובת הראש מנוע אז אני מבין שצריך איזה נוזל קרור מיוחד. אבל כל היצרנים כנראה שעושים את הראש שלהם מאלומיניום ואת הפלאנג'ים מפלסטיק.

 

אותה שאלה צריכה להיוות למה להשתמש רק בשמן מנוע שהיצרן ממליץ? כי מעברי הראש גם הם בנויים מ"חומרים חכמים" מיצרן ליצרן..

 

הנה ציטוט של מרק-10 "מצד שני בקובץהמצורף חברת BASF רושמת שהמוצר G30 מתאים לכול רכבי TOYOTA החל משנת 1978 עד להיום (תרגום מגרמנית)."

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=174754&highlight=%D7%A0%D7%95%D7%96%D7%9C+%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%A8+%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%99&page=3

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב כמו שאמרת....ואני אמרתי קודם

 

יש מכוניות שכן חשוב להקפיד על נוזל קירור לפי המלצות יצרן בגלל תרכובות מתכת כאלו ואחרות שמאוד פגיעות לחומרים שמצויים בנוזל קירור "סטנדרטי"

 

בVW המקרה לא ככה ומבחינת שרידות מערכת הקירור המצב לא רע בכלל וגם עם מים מהברז המצב לא נורא כלכך....

 

עם זאת !!!!!!! עדיין לא מובן לי מדוע לא לשים G12+ כאשר ניתן לרכוש בחנויות חלפים מיכל ליטר וחצי תרכיז (מהילה 50\50) של G12+ במחיר של 25 שקל.....אז למה לדחוף דברים אחרים ? הצבע הורוד דווקא יפה :D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עתיד, באיזה חנות ניתן לקנות את הנוזל הנ"ל במחיר הזה?

 

אף פעם לא ידעתי שהמחיר כל כך נמוך.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואם אתה קונה מקורי בחברה במשהו כמו 40-45 לליטר וחצי תרכיז, אז תמות מלשלם עוד 20 שקל ?

 

אני לא מאמין בחסכון בדברים הקטנים האלה, ובטח לא בגדולים.

 

תכף גם תגיד לי שאתה שם בגולף פילטר שמן תחליפי?

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון, פילטר שמן תחליפי של MANN, עולה לי 21 שקל, וגם פלאנץ' מים תחליפי שעלה לי 42.5 שקל, ושמן תחליפי של ליקוויד מולי שעלה לי 113 שקל, זוג כריות בולם תחליפיות (של בילשטיין) עלו לי 44 שקל לאחת....וגם פלאגים "תחליפיים" של NGK מק"ט מדוייק מאוטודאטה (מאומת מול ספרות אחרת גם) שעלו לי 17 שקל לפלאג...וכמובן מים תחליפיים שעלו לי 24.60 לבקבוק עכשיו בוא נעשה חשבון

 

פילטר שמן : 21

פלאנץ' : 43

כריות בולם : 44 שקל (2 יחידות)

שמן : 113 שקל

פלאגים 17 שקל (4 יחידות)

ג'י 12 פלוס : 25 שקל (2 יחידות)

סך הכל : 383 שקל....- עבודה אני עושה לבד....

 

צ'מפיון :

פילטר שמן : 64 שקל

פלאנץ' : 123 שקל

כריות בולם : באיזור ה100 שקל אם אני לא טועה - אולי יותר מזמן לא בדקתי (רון בטח יוכל לשפוך אור) (2 יחידות)

שמן : מחוייב באיזור ה250 שקל במוסך מורשה לדעתי 4.5 ליטר שמן סינטטי מלא

פלאגים : לא זוכר אבל זכור לי משהו כמו 180 שקל לרבעיה....אני מקווה שאני לא טועה, נחכה שירחיבו

ג'י 12 פלוס : 45 שקל (2 יחידות)

סך הכל : 907 שקל, תוסיף לזה כלל הכריות בולם והפלאנץ' עוד לפחות (ואני בטוח לא מגזים) 1000 שקל עבודה +/-

 

אז אני שילמתי 383 שקל ואתה שילמת 907 שקל פה חסכתי עליך 500 שקל....

ואז גם שילמת באיזור אלף שקל עבודה ואני לא שילמתי גרוש....

 

סך הכל עלה לך : 1907 שקל שבטח ימלאו לך מים בשפריצרים ויחליפו לך איזה מנורת חניה ואתה תגיע ל2000 ולי עלה 383 שקל

 

הרכב שלי ושלך יסעו באותה אמינות בדיוק אני מבטיח לך !! תבדוק עם כל נהג מונית שאתה רוצה כמה מהם פתחו מנוע לפני 400\500 אלף קילומטר - רובם נוסעים עם פילטר שמן\פילטר סולר ברקסים וכו' מחברות NO-NAME לחלוטין....

 

אני אוהב את הרכב שלי לא פחות משאתה את שלך....ואני מפנק אותו במה שהוא רק צריך הכל מתוקתק !....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עתיד, אתה בטוח לגבי המוניות ? משיחותיי הם אמרו לי שהאחריות שצ'מפיון נותנים על חלפים מקוריים שווה להם הרבה יותר מהעלות של הטיפול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6070 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...