Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולקסווגן פולו 2001 - הצעת מחיר לתרמוסטט, הגונה?


berko
שימו לב! השרשור הזה בן 6070 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תאמין לי שאני בטוח.........יש בבעלותינו תחנת מוניות...אני מ-א-ו-ד קרוב לתחום הזה וממש בקיא בו...

 

אחריות צ'מפיון היא שנתיים בדיוק, בשנתיים מונית גומעת באיזור 120 עד 190 אלף שקילומטר....אחרי שהאחריות נגמרת אף אחד לא ממשיך להכנס לצ'מפיון.....

 

ואני יכול להגיד לך שגם מוסכים מורשים מוכנים לשים חלפים תחליפיים....רק תלוי איזה מוסך עם מי דיברת ומה היה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

טוב שלא הגזמת.

 

מחיר פילטר שמן בחברה נכון ללפני 3 חודשים : 50 ומשהו ש"ח. ככל הידוע לי MANN מייצרים את הפילטרים עבור VW אז לא התפשרת כאן על חלק תחליפי.

שמן אף אחד לא קונה בחברה . (חוץ מהבעלים הקודם של האוטו שלי שנעשק ב300 ש"ח על שמן)

הG12+ ה"גרמני" שקנית הוא במקרה הטוב תרכיז פטל.

פלאגים אפשר לקנות בכל מקום אחר לפי המק"ט שלהם, זה מוצר זהה למה שמוכרים בחברה.

 

אז הדבר הלא מקורי עליו התפשרת הוא נוזל הקירור העלום שם, והפלאנג' מים שאיכותו לא ידועה.

אגב מעניין שמחיר הפלאנג' ירד ב20 ש"ח ממה שאמרת לי אתמול בבוקר :)

 

הבדל נוסף ביני ובינך הוא שעשקו אותי ב30 שקל נוספים על פילטר שמן, שעם זה אין לי בעיה,

כי אני מוכן לשלם את הסכום הנוסף רק כדי לא לבזבז זמן ועצבים על להכנס לאזור המסגר וחנויות החלפים, שעת עבודה שלי שווה הרבה יותר מ30 שקל :)

 

הפלאגים אינם ברי השוואה כי ב GTI הם עולים בחברה 120 ליחידה לפני מע"מ.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עתיד, אני רוכש חלקים תחליפיים כמו פילטרים שמן,דלק,אוויר,מזגן של חברת MANN אצל צנטרל ביצחק-שדה בת"א, המחיר שציינת 21 שקל למסנן שמן הוא מצויין, תוכל לגלות לי איפה רכשת אותו.

אצל צנטרל פילטר שמן לגולף דור 4 עולה 55 שקלים לעומת 62 שקלים בצ'מפיון.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עתיד שכח לציין שהוא רוכש חלפים במחירי מוסך - הנחה משמעותית.

גם אני שכחתי זאת בתגובתי הקודמת.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את המחירים האלו תקבל אצל רפי חלפים בסאלמה 17 בלי מחיר מוסך אני את המחיר האמיתי ששילמתי שומר לעצמי.

 

אייל אין דבר כזה זה מותר וזה אסור וזה איכותו לא ידועה וזה איכותו נעליים

אדם שדוגל בחלקים מקוריים עושה את זה מא ועד ת, כלל לשלם 2 מליון שקל במקומות הנכונים על פילטר עם חותמת (המחיר של הפילטר נכון ללפני יומיים בג.ג.ג. רעננה)

 

שורה תחתונה, צריך לדעת מה להתפשר ומה לא, הנוזל קירור מיוצר בגרמניה ומוגדר כG12+ מבחינתי זה מספיק, פלאנץ' מים זה סך הכל חתיכת פלסטיק ואני לא בדיוק רואה שהמקוריים מחזיקים לנצח.

 

העיניין הוא כזה אייל יש דברים שאני מקפיד לשים ברכב חלקים איכותיים, כגון פילטר שמן, שמן, אבל נוזל קירור לדוגמא לדעתי גם מצננול שעולה 15 שקל ל5 ליטר סוגר את הפינה הזאת !, אז בטח ובטח G12+ גרמני מיצרן תחליפי כלשהו.

 

פלאנץ' מים ההחלפה עורכת לי 50 דקות ולכן אין לי בעיה "להסתכן" ולשלם 43.80 (המחיר הפעם היה מהקבלה, בשיחה איתך היה מהראש, קניתי הרבה חלקים ולא זכרתי בדיוק כמה חייבו אותי עליו) במקום 120 שקל, שגם ב120 ספק אם יחזיק יותר לאור הפלאנצ'ים הנורא איכותיים שיש לקונצרן להציע :lol:

 

בקיצור שוב ולסיכום : לא צריך לפחד מחלקים תחליפיים גם אם לא הומלצו ע"י היצרן, צריך רק לחשוב מה ההשלכות של חלק לא מתאים על הרכב, פלאנץ' לא איכותי ינזל עוד שנתיים אולי אז נחליף אותו לא ביגדיל,

 

כאחד שפתח ראשי מנוע והוריד משאבות מים של הקונצרן בכמויות רציניות, אני אומר לך שגם רכב שעבד עם מים רגילים לחלוטין המצב סבבה ולא רואים שהשטח אכול או משהו חריג, אז אפילו פרסטון רגיל יעשה ת'עבודה פיקס אין לי ספק בכך, אולי עכשיו בכל הסידרה של 2008 עם המנועים החדשים TFSI וכל אלו יש ראשי מסגסוגת חדשה שיותר רגישים אני מקווה שלא אבל יתכן, אבל במנועים הישנים יותר כמו הTDI או ה20VT אין שום רגישות בנושא,

 

אגב אייל אם תחשב את כמות החסכון לדוגמא לאורך 250 אלף קילומטר סתם לדוגמא, גם אם אני אעשה ראש מנוע ב250 ואתה תחזיק עד 300 עדיין לי יצא פחות כסף מהכיס,

 

אגב בנוגע לפלאגים אני ושי קנינו רבעייה של פלאגים ל20VT ב130 שקל, בחברה מחייבים 120 ליחידה, והעולם כמנהגו...ימשיכו אנשים לרכוש בחברה ויתנו לפתוח להם את ה*** חזק חזק עד שכואב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחיר יפה (אפילו מדהים) על הפלאגים...

נוזל קירור לא מחליפים כל יומיים לכן אני לא מוצא לנכון לחסוך.

 

אני מבין את ההגיון בדבריך, מה לעשות שאני ייקה, ואני מוכן לשלם מחיר מופקע בחברה על רוב החלקים רק כדי לדעת שהכל מקורי?

לדעתי להשתמש בחלק לא מקורי זה סוג של קומבינה על הרכב, שתפחית מאמינותו וביצועיו. אני יודע שזה קצת תלוש מהמציאות, אבל זה אני.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון לTOSTOS , ולכל הקוראים הדרומיים (כמוני) שמתקשים במציאת חלקים....

 

בב"ש , ליד השוק , יש שורה של חנויות לחלפים. אחת מהן נקראת מרכז החלפים (מצאתי אותם לאחר שצ'מפיון ב"ש+קרית גת+בני ברק שמו עלי ז**). יש שם בחור בשם ברוך, מומחה לכל השיט הזה, ומייבא חלקים מקוריים/OEM של VAG, במחירים הגיוניים.

 

TOSTOS , קניתי ממנו יוניט מאווררים, אני מקווה שלא איכות מאפנה (רשום עליה שיוצרה בלוקסמבורג - מאיפה שחברה שלי הגיעה :lol:) , ולקחתי גם טרמוסטט , 80 שקל ליוניט ו-50 לטרמוסטט. לברוך הזה יש רכב כמו שלי, והוא יודע עליו הכל, לרבות טריקים ודברים שצריך לדעת באוטו הזה :-) (התבאסתי ששילמתי 350 שקל על סוויטצ' והוא מוכר אותו ב-80 שקל + טריק איך להחליף אותו ב-3 דקות).

 

קיצר, לאחר כל הסיבובים שלי בדרום הוא נראה הכי אמין ומבין עניין. לצ'מפיון אני יותר לא מתקרב (יחס מזלזל והתעלמות לא עושים לי את זה).

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום
את המחירים האלו תקבל אצל רפי חלפים בסאלמה 17 בלי מחיר מוסך אני את המחיר האמיתי ששילמתי שומר לעצמי.

 

אייל אין דבר כזה זה מותר וזה אסור וזה איכותו לא ידועה וזה איכותו נעליים

אדם שדוגל בחלקים מקוריים עושה את זה מא ועד ת, כלל לשלם 2 מליון שקל במקומות הנכונים על פילטר עם חותמת (המחיר של הפילטר נכון ללפני יומיים בג.ג.ג. רעננה)

 

שורה תחתונה, צריך לדעת מה להתפשר ומה לא, הנוזל קירור מיוצר בגרמניה ומוגדר כG12+ מבחינתי זה מספיק, פלאנץ' מים זה סך הכל חתיכת פלסטיק ואני לא בדיוק רואה שהמקוריים מחזיקים לנצח.אין נוזל חליפי ברמתו של הG12+והסיבה שאין זהו המחיר הנמוך שלו בארץ שלא מאפשר ליבואנים להתחרות בצמפיון בשוק הזה .רצוי להקפיד על איכות של פלנש פלסטיק כי יש הרבה זבל בשוק .

 

העיניין הוא כזה אייל יש דברים שאני מקפיד לשים ברכב חלקים איכותיים, כגון פילטר שמן, שמן, אבל נוזל קירור לדוגמא לדעתי גם מצננול שעולה 15 שקל ל5 ליטר סוגר את הפינה הזאת !,נוזלי הקירור האלה הם לא יותר מצבע במים ,זה זבל אמיתי. אז בטח ובטח G12+ גרמני מיצרן תחליפי כלשהו אין.

 

פלאנץ' מים ההחלפה עורכת לי 50 דקות ולכן אין לי בעיה "להסתכן" ולשלם 43.80 (המחיר הפעם היה מהקבלה, בשיחה איתך היה מהראש, קניתי הרבה חלקים ולא זכרתי בדיוק כמה חייבו אותי עליו) במקום 120 שקל, שגם ב120 ספק אם יחזיק יותר לאור הפלאנצ'ים הנורא איכותיים שיש לקונצרן להציע :lol:

 

בקיצור שוב ולסיכום : לא צריך לפחד מחלקים תחליפיים גם אם לא הומלצו ע"י היצרן, צריך רק לחשוב מה ההשלכות של חלק לא מתאים על הרכב, פלאנץ' לא איכותי ינזל עוד שנתיים אולי אז נחליף אותו לא ביגדיל,צריך הרבה ניסיון כדי לבחור חלק חליפי ,זה עסק למקצוענים ויש הרבה זבל בשוק ,מי שקונה פה ושם חלק לרכב, והוא לא מכיר את השוק ואין לו יעוץ ספציפי ,כדאי לו שילך על מקורי.

 

כאחד שפתח ראשי מנוע והוריד משאבות מים של הקונצרן בכמויות רציניות, אני אומר לך שגם רכב שעבד עם מים רגילים לחלוטין המצב סבבה ולא רואים שהשטח אכול או משהו חריג מה שאתה כותב כאן מצביע שלא באמת פתחת הרבה ראשי מנוע , אז אפילו פרסטון רגיל יעשה ת'עבודה פיקס אין לי ספק בכך פרסטון הוא חומר אוניברסלי מצויין, אולי עכשיו בכל הסידרה של 2008 עם המנועים החדשים TFSI וכל אלו יש ראשי מסגסוגת חדשה שיותר רגישים אני מקווה שלא אבל יתכן, אבל במנועים הישנים יותר כמו הTDI או ה20VT אין שום רגישות בנושא,

 

אגב אייל אם תחשב את כמות החסכון לדוגמא לאורך 250 אלף קילומטר סתם לדוגמא, גם אם אני אעשה ראש מנוע ב250 ואתה תחזיק עד 300 עדיין לי יצא פחות כסף מהכיס שימוש במי ברז או בנוזל לא איכותי משמיד את כל מערכת הקרור, וראש המנוע הינו רק חלק קטן ממנה ,

 

אגב בנוגע לפלאגים אני ושי קנינו רבעייה של פלאגים ל20VT ב130 שקל, בחברה מחייבים 120 ליחידה מה אתה משווה ,קנית איזה פלג שמתאים בהברגה (או מותג מזוייף ויש הרבה בשוק )אין מצב שקנית מצתים פלטיניום של NGK מקוריים במחיר הזה ., והעולם כמנהגו...ימשיכו אנשים לרכוש בחברה ויתנו לפתוח להם את ה*** חזק חזק עד שכואב

 

כל השרשור הזה מתייחס למנוע AHW אתה בכלל בקי במנוע הזה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רון קבעת פה הרבה קביעות נחרצות - יפה,

"ין נוזל חליפי ברמתו של הG12+והסיבה שאין זהו המחיר הנמוך שלו בארץ שלא מאפשר ליבואנים להתחרות בצמפיון בשוק הזה .רצוי להקפיד על איכות של פלנש פלסטיק כי יש הרבה זבל בשוק ." אני לא אתווכח איתך על זה...הנוזל שקניתי הוא G12+ מיוצר בגרמניה מעבר לזה באמת שלא ברור איך אתה קובע מה שאתה קובע אבל - לבריאות

נוזלי הקירור האלה הם לא יותר מצבע במים ,זה זבל אמיתי. - בדקת את זה במעבדה ? יש לך מבחן השוואתי כלשהו שהוכיח את זה ? אחרת אתה זורק פה לאוויר לא יותר מאיזה השערה גסה שמבוססת בעיקר על תמחור המוצר

 

צריך הרבה ניסיון כדי לבחור חלק חליפי ,זה עסק למקצוענים ויש הרבה זבל בשוק ,מי שקונה פה ושם חלק לרכב, והוא לא מכיר את השוק ואין לו יעוץ ספציפי ,כדאי לו שילך על מקורי. - יעוץ ספציפי אפשר לקבל בחנות חלקי חילוף אמינה, ולא חסר כאלו על אף כל חנויות הזבל שגם הן קיימות, הפערים בין מקורי לתחליפי במקרים רבים הם כאלו ששווה אפילו להסתכן ולהסתמך על יעוץ של חנות

 

שימוש במי ברז או בנוזל לא איכותי משמיד את כל מערכת הקרור, וראש המנוע הינו רק חלק קטן ממנה - שימוש במים מאיכות ירודה (מי קבע שהם מאיכות ירודה? אתה ? ) או מי ברז פוגע במערכת הקירור אבל בהחלט לא משמיד אותה וזה לא כמו שאתה מתאר, גם גולפים עם נוזל קירור מקורי מהיצרן מוצאים עצמם מחליפים רדיאטור חימום פנימי או קולר שמן מנוע וכו', אפילו רכבים כאלו שתוחזקו בקפדנות במוסך מורשה !

 

 

מה אתה משווה ,קנית איזה פלג שמתאים בהברגה (או מותג מזוייף ויש הרבה בשוק )אין מצב שקנית מצתים פלטיניום של NGK מקוריים במחיר הזה בטח אתה יודע איזה פלאג הרכבתי באוטו נכון ? בנתיים הפלאגים האלו הורכבו ב3 רכבים עם 20VT וצ'יפים והרכבים עבדו ועובדים מצויין לאורך כל עשרות אלפי הקילומטר

 

אגב מדובר בבוש ולא NGK,......

 

מה שאתה כותב כאן מצביע שלא באמת פתחת הרבה ראשי מנוע אתה גם יודע מה תלוש השכר שקיבלתי ? כי אתה פה מציג תכונות מדהימום של טלפתיה וידיעת הנסתר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

שורה תחתונה, צריך לדעת מה להתפשר ומה לא, הנוזל קירור מיוצר בגרמניה ומוגדר כG12+

 

הנוזל קרור שאתה משתמש בו נקרא LUBFINER" super antifreeze "

 

?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם נחזור לראשית השרשור.

ברשותי טולדו 1.6 2002 דגם מנוע AHE ביצעתי החלפה של טרמוסטט רגיל לא חשמלי בגלל התקררות מנוע בירידות

במוסך מורשה בחיפה- לא צמפיונס כולל החלפת נוזל קירור וכל זה בעלות של 200 ש"ח כולל מע"מ.

יש לציין שבדגם מנוע זה הטרמוסטט נמצא עמוק בפנים.

לפי הבנתי בוצע פירוק באיזור האלטנטור על מנת להגיע לטרמוסטט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6070 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...