Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6836 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא בטוח לכמה מכם זה יהיה שימושי, אבל:

במפגש האחרון העירו לי על הזמן שלוקח למחשב לעלות עד שאפשר לשמוע מוזיקה.

בעבר המחשב היה עובר למצב Hibernate שכמעט ולא צורך חשמל והמחשב היה נדלק אחרי כדקה, לצערי ישנם דרייברים (כמו KX) שגורמים לבעיות במצב זה.

בכל מקרה, נגש לעניין.

קיבלתי רעיון ממש לא רע במפגש האחרון.

לכתוב אפליקציה קטנה שעולה עם המחשב, בכל פעם שאני מכבה את הסוויץ' המחשב מחכה 30 שניות לוודא שאני לא מתחרט ועובר למצב שינה = לוקח מעט מאד חשמל.

לאחר כשעה האפליקציה הקטנה מעירה את המחשב ומכבה אותו כיבוי של ממש בכדי לשמור על הסוללה.

כשהמחשב במצב שינה ההדלקה מיידית! ממש כמו בכל HU רגיל.

אשמח כמובן לשלוח את האפליקציה לכל מבקש בה"פ.

כל אחד יכול לכוון זמן אחר לכיבוי לפי הרגלי הנסיעה שלו.

אל תאמינו לאוזן שלכם כ"כ מהר, לסאונד איכותי צריך ללמוד להקשיב...

מחשב לרכב, פוקל אוטופיה + סאב פוקל 33K כפול ועוד

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=152828

פורסם

אם אנני טועה (לא מומחה גדול בנושא מחשבים)

ניתן לכתוב פקודה שברגע והמתח יורד ל12V+ (בזמן פעולה של המנוע לרוב המתח נמצא על 13.8+- )

אז המחשב יכנס לשינה\כיבוי\הכנת קפה וכולהה .

פורסם

אבל המתח של המחשב מגיע מיוצב מהספק והוא 12 וולט קבוע ולא משנה מה מתח הכניסה

בין 6 ל16 וולט ככה שהמחשב לא יכול לדעת מתי המנוע דלוק או מכובה

פורסם

אפשר לעשות כפתור חיצוני שיתחבר בUSB למחשב וליציאה שלו להגדיר בWIN שלא יעשה חיסכון בחשמל - כלומר יכבה את הרכיב לאחר זמן מה ללא שימוש - ככה הוא יעבוד גם בהייבירניד

 

עריכה:

משהו דומה לזה יש בחלק מהמקלדות , אפשר להשתמש בזה - ויש להן תוכנה יעודית או שניתן להגדיר במערכת ההפלה עצמה את התפקוד של כל לחצן.

בשיפוצים

פורסם

ניתן להגדיר ב-Windows שהמחשב יכנס ל-Standby בעת הלחיצה על כפתור הכיבוי.

הספק מחובר לסוויטש, בעת כיבוי הסוויטש הספק "לוחץ" על כפתור הכיבוי ומעביר את המחשב ל-Standby.

האפליקציה מזהה שהמחשב עובר ל-Standby ומתחילה לספור את הזמן שהוגדר (שעה למשל).

לאחר שהזמן עבר היא מעירה את המחשב ומבצעת כיבוי מסודר של Windows.

ממש פשוט.

אל תאמינו לאוזן שלכם כ"כ מהר, לסאונד איכותי צריך ללמוד להקשיב...

מחשב לרכב, פוקל אוטופיה + סאב פוקל 33K כפול ועוד

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=152828

פורסם

אצלי קיים ספק M2-ATX אם אני לא טועה גם לך יש כזה

אצלי הוא מוגדר שאחרי 45 שניות יכבה את המחשב ואחרי 5 דקות יכבה את המתח

לפי מה שאתה אומר המחשב יכניס את עצמו למצב STANDBY לאחר 5 דקות ואחרי שעה יכבה את עצמו לגמרי

אבל גם אחרי הכיבוי עצמו הלוח ימשיך לקבל מתח והספק ימשיך לעבוד ככה שתמיד תהיה צריכת זרם

לפי מדידות שאני עשיתי במחשב שלי במצב הזה יש צריכה של 400 מילי אמפר בערך

הצעה שלי וכך אני חושב לעשות אצלי להדלקה מהירה של המחשב היא דרך האזעקה במידה ויש לך אזעקת ביפר

מחבר את היציאה שפותחת את התא מטען למעגל השהייה של 5 דקות

ברגע שתלחץ על האזעקה עוד לפני שתגיע לאוטו המחשב ידלק ויהיה דלוק במשך 5 דקות

במידה והדלקתה סוויץ בזמן זה הוא נשאר דלוק במידה ולא הוא יכבה את עצמו לאחר 5 דקות

×
×
  • תוכן חדש...