Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6831 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי 5 שבועות של מנוחה במהלכן ביקר פטר סולברג בארץ הקודש ואני ביליתי בטורקיה חוזר ה-WRC אלינו.

ראלי קטלוניה מביא לנו אספלט מהיר, אחד מתוך שניים, השני בשבוע הבא בקורסיקה.

סבסטיאן לואב הספיק כבר לקבוע את הזמנים המהירים ביותר ב-SHAKE DOWN, כצפוי בעצם וכול תוצאה שהיא לא ניצחון של לואב בקטלוניה תהיה חדשה מרעישה.

כזכור סיטרואן הכניסו את פרנסואה דובאל לראלי הזה, בעיקר בכדי למנוע ממרקוס גרונהולם נקודות במאבק על אליפות העולם מול אלוף העולם הצרפתי.

הראלי מתחיל מחר 3 ימים שצפויים להיות מעניינים מאד ובעיקר מותחים, לואב מזמן לא היה במצב כזה שבו הוא נאלץ לתקוף בכדי להשיג ניצחון ובעיקר בכדי לחזור לאליפות.

 

ממליץ לעקוב אחרי השידורים ביורוספורט, ולא, אני לא יודע כרגע מתי הם...:lol:

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

מעניין כמה תרמה הדרכת הנהיגה שעשה מרקוס באנגליה בתחילת השבוע

 

The 39-year-old's determination to end his career on a high will see him fly to Britain for asphalt tuition on Monday from acclaimed coach and former FIA Endurance Touring Car champion Rob Wilson, before heading to Spain for Tuesday's recce.



 

"I've not worked with Rob before but Mikko has spent time with him and Malcolm regards him highly," said Grönholm. "I think it will help fine tune my asphalt driving and perhaps give me some small ideas where I can save a few tenths of a second. We'll look at areas like braking points and the entrance speed at corners so that I can accelerate harder and get more speed coming out of them."

Mazda MX-5 NC RWD

Subaru Forester 2.5 Sport AWD

BMW R1200GS Adv

פורסם

בקר טוב

 

המתח חוזר ובגדול !

 

גרונהולם מנצח בסטייג' הראשון שני לאוב ושלישי סורדו !!!!!

 

בסטייג' השני - ראשון לאוב ,שני סורדו וגרונהולם שלישי !

 

בכללי (הזמני) -- ראשון לאוב , אחריו סורדו (+ 3.7 שנ') שלישי גרונהולם (+ 4.4 שנ')

 

יהיה מעניין ומותח וההכרעה תהיה צמודה !!

 

מקווה שלאוב לא יגזים - נראה לי שהבטחון המופרז שהוא חש עלול להיות בעורכיו (תחושת בטן )

 

הדירוג הכללי אחריהם (בהפרש ניכר)- הירבונן(+27) ,סולברג (+34),דובל(+46)

 

מישל

פורסם

מסתבר שהקטע הראשון היה בוגדני במקצת וחלק -האחיזה לא היתה טובה -דבר שהטיב עם גרונהולם !

לאוב מודה שהרכב התנהג מוזר ולא היה יציב וכי ירד מהמסלול פעמיים ללא נזקים !!

סורדו היה מאוד מרוצה מהקטע הראשון !

 

מישל

פורסם

בסטייג' ה-3 - לאוב מנצח אחריו,הירבונן(+3.4),סורדו(3.6),גרונהולם -+8.8

 

הדירוג הכללי לא משתנה-אך הפער בין לאוב לגרונהולם גדל ל-13.2 ש'

 

דובל לא הגיע בין ה-10 הראשונים ומצבו לא נראה מזהיר,ולא ידוע עדיין מה קרה לו ?

 

סורדו עושה את העבודה ללאוב בתקווה שישאר במקום השני !

 

מישל

פורסם

תיקון טעות !

 

דובל כנראה זינק באיחור ולכן לא היה מדורג-אך כעת זמנו נרשם ומסתבר שהוא ניצח בטטייג' ה- 3

 

בהפרש של 0.5 שנ' לפני לאוב !!!!

 

המתח עולה !!

 

נכון לעכשיו לאחר פרסום 5 הראשונים בסטייג' ה-4 -- סורדו מוביל על לאוב ב- 8 שנ' !!!!!!

 

בכללי- סורדו מוביל ב- 0.7 שנ' לפני לאוב וגרונהולם מפגר ב-25 ש' במקום ה-3

 

מישל

פורסם

ב-PREVIEW שהיה אתמול לפני הראלי היתה כתבה מעניינת (חצי מכל התוכנית) ומרגשת על קולין מקריי...

שם ראו טוב מאוד למה קראו לו "colin sideways mcrea" או "coiln crash mcrea"

ממש וירטואוז!!!

 

דובי, מישל, ראיתם?

 

בנוסף הראו את הסוזוקי החדשה...קצת מוזרה לטעמי, מעין הכלאה של כל מני רכבים אחרים...

 

יאללה, לואב, לעסק!

 

לסלי

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

פורסם

הורדתי את תכנית ה-PREVIEW, כולל הקטעים הנ"ל (מקריי, SX4WRC).

אשתדל להעלות אותה לשרת כלשהו ולפרסם את הלינק פה.

 

המלצות לשרת חינמי המסוגל לאחסן קובץ של כ-450MB יתקבלו בברכה.

 

שבת שלום,

יגאל.

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

פורסם

שבת שלום

 

היום השני נפתח עם עם נצחון מזערי של גרונהולם בסטייג' ה-7 וה-9 ובסטייג' ה-8 נצחון דחוק של לאוב שמכלכל צעדיו בזהירות מבלי לקחת סיכונים מיותרים !

 

נכון לכרגע לאוב ממשיך להוביל בכללי לפני סורדו(+15.4) וגרונהולם (+ 45.5)

 

עוד מעט יוצאים לשלושת הסטייג'ים האחרונים להיום בתקווה שהפער ישמר !!

 

!!!!!!!!!!! ALLEZ SEBASTIEN

 

מישל

פורסם

שבוע טוב

 

לאחר 8 הסטייג'ים של היום השני הסדר בדרוג הכללי נשמר-לאוב,סורדו וגרונהולם במקום השלישי בפיגור משמעותי של 43 שנ' !

 

להוציא 2 טעויות בסטייג' הראשון אתמול,לאוב מוביל בתבונה את המירוץ כשהוא מנצל עד תום טעות של גרונהולם בבחירת הצמיגים

שגרמה לאבוד זמן יקר מאוד.

לאוב לא מוטרד מעמיתו(סורדו) שנושף בעורפו בפיגור קטן (12.6 ש')

 

אין ספק שלאוב מוכיח שקשה להכניע אותו על אספלט ולא סתם מכנים אותו "מאסטרו" (נכון לסלי ?)

 

מחר יש 4 סטייג'ים באורך כללי של 85 ק'מ ונראה שהכל כבר סגור אך אל לנו לחשוב שברמות האלו לא יכולה להיות הפתעה !!

 

מישל

פורסם

בעצם מהסטייג' השלישי ארבעת המקומות הראשונים נשארו ללא שינוי עד סוף המירוץ.

לואב, סורדו, גרונהולם והירבונן.

אבל יש לי תהייה ואני פונה בעיקר אל דובי ומישל, אבל גם אחרים מוזמנים להצטרף לדיון.

קשה לי שלא לחשוב שסיטרואן לא נתנו לסורדו לשחרר את הרסן לגמרי וזאת כדי לתת ללואב לצמצם את הפער עם גרונהולם.

לדעתי סורדו אפילו פלט בטעות שהנקודות חשובות ללואב ושהוא מתרכז בלהשאר לפני גרונהולם ולא במרדף אחרי לואב.

מצד שני, לתזמן שני נהגים למרווח זמנים של כ-15 שניות זה נראה יותר מדי קשה...

 

מה אתם אומרים?

 

בנוסף אני חווה מאבק פנימי בין הרצון שלואב (הפיבוריט שלי, כמובן) יקח אליפות ויוכיח שוב שהוא אכן המאסטר (מישל:-D) לבין הרצון שגרונהולם יפרוש בכבוד עם אליפות, בגלל הכבוד שאני רוכש לו ולכישרון המדהים שלו.

יש עוד כמוני פה, או שאני המתוסבך היחידי?

בכל מקרה המתח מדהים והעניין גדול מתמיד...

 

 

מחכה לקורסיקה

 

לסלי

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

פורסם

עבודת צוות קבוצתית אינה דבר פסול ואף מקובל בסוגים רבים של תחרויות (ולא רק בתחום הרכב)

מאד יתכן שסורדו מקבל הנחיות מסיטרואן לשמור על המקום השני בכך הוא מאפשר ללואב לצבור את מירב הנקודות כאשר גרונהולם "רק" במקום השלישי כך שהפער שהוא פתח על לואב העונה מצטמצם - למעשה דובי כתב על כך קודם שזו תהיה הטקטיקה שסיטרואן ינקטו במרוצים הקרובים.

לגבי הלבטים האישיים מי משני הגדולים ראוי שיזכה באליפות, אני בהחלט מצטרף למה שכתבת

פורסם
עבודת צוות קבוצתית אינה דבר פסול ואף מקובל בסוגים רבים של תחרויות (ולא רק בתחום הרכב)

מאד יתכן שסורדו מקבל הנחיות מסיטרואן לשמור על המקום השני בכך הוא מאפשר ללואב לצבור את מירב הנקודות כאשר גרונהולם "רק" במקום השלישי כך שהפער שהוא פתח על לואב העונה מצטמצם - למעשה דובי כתב על כך קודם שזו תהיה הטקטיקה שסיטרואן ינקטו במרוצים הקרובים.

לגבי הלבטים האישיים מי משני הגדולים ראוי שיזכה באליפות, אני בהחלט מצטרף למה שכתבת

 

תודה על התגובה (הבודדת לצערי...איפה כל חובבי הראלי???)

העניין היחיד שמטריד אותי בטקטיקה הקבוצתית הזאת הוא שכך אי אפשר לדעת מה באמת כל נהג נותן מעצמו והאם יכול סורדו (או כל אחד אחר למען הדיון) לעלות על לואב או נהג אחר מול חבר קבוצתו.

או במילים יותר פשוטות, אי אפשר לדעת מי באמת היה יותר טוב בקטלוניה, וזה לא פייר כלפינו הצופים.

 

דובי, מישל וכל השאר

באמת מעניין אותי מה אתם חושבים על נושא הטקטיקה הקבוצתית ומה אתם אומרים על ההתלבטות שלי לגבי האליפות (ראו הודעה קודמת).

 

לסלי

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

פורסם

טקטיקה קבוצתית היא נושא מורכב בספורט מוטורי כי הרי מלכתחילה ספורט מוטורי הוא כל כך אינדבידואלי שזו ממש בעיה .

כל נהג נכנס לרכב מתוך מטרה אחת ברורה והיא לנצח .

אבל כמו שכולנו יודעים יש מקומות שבהן טובת הקבוצה או טובת חלק אחד מהקבוצה חשוב יותר ואתן דווקא דוגמא מהפורמולה-1 שקרובה יותר לליבי.

קבוצת פרארי בתקופתו של מיכאל שומאכר היתה מורכבת ממיכאל ועוד אי אלו פועלים מסייעים שאחד מהם הוא הנהג השני בקבוצה- אדי אירווין, רובנס בריקלו ופליפה מאסה, כל אחד בתקופתו.

כאשר כל אחד מנהגי משנה אלו חתם בקבוצה הוא עשה זאת תוך ידיעה אחת ברורה והיא - קודם מיכאל מקבל עדיפות והנהג השני רק נהנה מהשאריות.

שיא הביזיון היה כמובן הגראן-פרי האוסטרי שבו נאלץ בריקלו לוותר על הניצחון והשאר ידוע.

 

אישית אני מקבל את זה כחלק מהספורט המוטורי ונהנה מזה ולו רק מכיוון שאני מוכן לזה מלכתחילה, כלומר אני יודע שבמצבים מסויימים יקרו דברים מסויימים ולכן זה לא מפריע לי.

אני מאמין שרוב הקהל חושב כמוני או לפחות יודע כמוני, לחלק זה מפריע יותר ולחלק פחות.

 

גם בראלי טקטיקה קבוצתית באה לידי ביטוי, לעיתים אפילו באופן יותר בוטה, כאשר נהגים נכנסים בכוונה מאוחר ל-TC בכדי להענש ולרדת מיקום וכדומה.

סורדו ידע היטב כאשר חתם בסיטרואן שהוא יוכל ללחוץ הכי חזק שהוא יכול, כל עוד זה לא מפריע לסבסטיאן לואב, אם הוא לא היה מסכים לתנאי הזה לא היה לו סיכוי להיות בסיטרואן.

 

תסכים איתי שעוד לפני שהחל הראלי ידענו שסורדו יאלץ לוותר ללואב ויותר מזה - הרי סיטרואן הכניסו את דובאל...נכון, בשביל להפריע לגרונהולם, לגנוב ממנו ניקוד, שוב כל עוד לא לאיים על מעמדו של לואב.

 

נחזור לפורמולה-1.

הנה אנחנו מתקרבים לסיום מותח של העונה בברזיל וקיים סיכוי שמאסה יזנק מהפול-פוזישן ויוביל במרוץ, מה אז ?

 

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

אז מה, לדעתך סורדו היה באמת מהיר יותר מלואב וויתר לו?

זה מה שמעניין ומעצבן אותי...החוסר ידיעה הזה!

 

נו שוין, נחכה לעתיד ונראה :wink:

 

לסלי

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

×
×
  • תוכן חדש...