Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6880 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום לכולם!

יש לי רכב אופל אסטרה שנת 92, קרבורטור, נפח מנוע 1400, גיר רגיל, מתדלק בדלק 96.

אתמול כשנסעתי ב 25 קמ"ש בהילוך שני, אני נותן קצת גז והרכב כזה בולם ונוסע בולם ונוסע ואי אפשר להבין מה קורה לו, אחרי זה אני מוריד לניוטרל ואז הרכב מתכבה.

אני מנסה להניע את הרכב והו מניע רק בלחיצת גז כמו שתמיד אבל אחרי איזה 3 שניות ולא איזה שניה וחצי והו מניע בקושי ואז ישר מתכבה לי.

חיכתי 5 דקות עם סויץ מכובה ואז הניע לי בלי בעיה.

אחרי נסיעה של איזה חצי שעה עוד הפעם זה קרה בהילוך שלישי.

 

יש למישהו מושג למה זה קרה ומה הגורם לזה?

 

 

 

 

 

בברכה אלכס

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בדוק אפשרות למסנן דלק סתום, משאבת דלק שמתחממת, ולקראת סוף חייה, מפלג לא תקין חוטי הצתה, קרבורטור.

ולא דווקא לפי הסדר שציינתי.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

מסנן דלק נראה במצב חדש לא ממזמן החלפתי.

משאבת דלק מכאנית חדשה אין לה עוד שלוש חודש.

מפלג וחוטי הצתה גם חדשים.

 

נבדוק מחר את הקרבורטור!

 

ועוד שאלה קטנה: למה הרכב מניע לי רק עם לחיצה על גז?

פורסם

מערכת הסרק בקרבורטור לא מתפקדת, יש לנקות את הקרבורטור ובעיית הכבוי בסרק,והתנעה בלחיצה על דוושת התאוצה תפתר.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

גם חלק חדש עלול להיות פגום ולכן התייחס אליו ב "כבדהו וחשדהו" והמלצית הנה בכל זאת לבדוק ולהתייחס גם לאפשרות של כשל בחלק חדש כגון משאבת הדלק או מסנן הדלק.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם
זה יכול לגרום לנזק כול שהוא עם אני ישאיר את זה ככה?

 

 

בברכה ותודה רבה אלכס

מה זאת אומרת ככה?

אתה מתכוון לרכב שכבה בעת עצירה?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

רכב שמנועו כבה מעצמו , זה דבר מסוכן.

 

חובה לתקן.

 

גש למומחה ובצע תיקון בפועל! ,אם מדברים על מומחים בתחום, הרי שאחד כזה (צביקה) ענה לך, ומומלץ שתשקול את האפשרות לקפוץ אליו.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
שבת שלום לכולם!

יש לי רכב אופל אסטרה שנת 92, קרבורטור, נפח מנוע 1400, גיר רגיל, מתדלק בדלק 96.

אתמול כשנסעתי ב 25 קמ"ש בהילוך שני, אני נותן קצת גז והרכב כזה בולם ונוסע בולם ונוסע ואי אפשר להבין מה קורה לו, אחרי זה אני מוריד לניוטרל ואז הרכב מתכבה.

אני מנסה להניע את הרכב ,והוא מניע רק בלחיצת גז כמו שתמיד, אבל אחרי איזה 3 שניות, ולא איזה שניה וחצי והוא מניע בקושי ואז ישר מתכבה לי.

חיכתי 5 דקות עם סויץ מכובה ואז הניע לי בלי בעיה.

אחרי נסיעה של איזה חצי שעה עוד הפעם זה קרה בהילוך שלישי.

 

יש למישהו מושג למה זה קרה ומה הגורם לזה?

 

 

 

 

 

בברכה אלכס

אלכס האם מה שמודגש באדום, תקין עכשו?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

זה קרה לי רק יום שישי ם ה יקרה שוב אני יל למכון קרבורטורים!

היום החלפתי פילטר דלק, נילךמהדים הקטנים לגדולים עם ז לא יעזור.

לא עניתה לי לגבי השאלה ששאלתי.

לגבי עינין זה הבנתי!

פורסם

בד"כ זה תופעה של קרבוקטור .

ברנו 5 שהייתה לי זה קרה שבד"כ שהמנוע קר האוטו מקרטע=בולם ונוסע בולם ונוסע בולם ונוסע ומתכבה ונחנק .

לאחר ניקוי קרבורטור האוטו היה מניע בלי צ'וק נוסע כמו טיל ולא מקרטע בכלל .

המלצה שלי גש למכון קרבורטורים שיבדוק לך . גם אם זה משהו אחר המכונאי יוכל לתת לך כיוון או לפתור לך את הבעיה.

Seat Ibiza Cupra 07:twisted:

פורסם

אלכס שלום רב!

רכב שנדרש לחיצה קלה, על דוושת התאוצה, על מנת להניע אותו, והמנוע מניע בקלילות במצב זה, זה אינו פגם, והדבר סביר.

לא ענית, האם התקלות שצוינו באדום, בהודעתי הקודמת, חלפו ועברו, ולא קימים יותר?!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

לא מאותו יום שישי לא חזר שוב אותה תופעה, עם הייתה חוזרת הייתי הולך כבר לתיקון!

למה שאלתה בידיוק, יכול היות שזה חד פעמי?

 

 

בברכה אלכס


×
×
  • תוכן חדש...