Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6938 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, יש לי 2 שאלות:

1. ראיתי מכונית ועל הרישיון היה רשום אלבר חברה למימון (משהו כזה), בעלים קודמים 00, והרשיון בתוקף. בעל הרכב טוען שככה זה בליסינג מימוני, למרות שכבר עברו ה-3 שנים שלקחו לו לשלם על הרכב והרכב שלו. זה נכון? אמורים להוריד מהמחירון של זה? איך אמורים לעשות העברת בעלות אם הרכב לא שלו?

2. דיברתי עם מישהו אחר שטוען שהוא יד שניה פרטית. שאלתי אותו אם יש לו את הרישיון של בעל הרכב הראשון (כמו שלי יש, כשקניתי את האוטו הנוכחי שלי) והוא אמר שאין לו אבל אין בעיה לבדוק במשרד הרישוי. זה נכון? משרד הרישוי מספק הוכחה בכתב שהרכב היה ביד ראשונה אצל אדם פרטי?

פורסם

עם הבנתי נכון אז כך:

הרכב פרטי שלו והוא יד ראשונה, ליסינג מימוני זה הלוואה אלבר קנתה את הרכב בשבילו והרכב בבעלותה עד שסיים לשלם והוא משלם כל חודש כמה שהוא סגר איתם על אחרי שהוא סיים לשלם הרכב שלו, לא מורידים כי זה לא ליסינג רגיל אז לפי המחירון לא מורידים כי הוא אדם פרטי שלקח הלוואה בשביל לקנות את הרכב ולכן הרכב בבעלות פרטית...

פורסם
עם הבנתי נכון אז כך:

לא מורידים כי זה לא ליסינג רגיל אז לפי המחירון לא מורידים כי הוא אדם פרטי שלקח הלוואה בשביל לקנות את הרכב ולכן הרכב בבעלות פרטית...

 

טעות, אלבר זו חברה ומורידים לפי ההורדה של חברה.

הרכב לא היה בשימוש ליסינג אבל עדין רשום על שם חברה ולא על שם אדם פרטי.

בדר"כ שאדם לוקח מימון/ הלוואה לצורך קנית רכב הרכב נרשם על שמו ושיעבוד לטובת המממן (הוא לא נרשם על שם המממן).

היו: CJ5, CJ6, סמוראי, גולף קבריו, טראנו, פרוזה, סופה, אונימוג, דיפנדר, דיסקברי

ועכשיו עו דיפנדר.... קשה להיגמל מהרגלים רעים

פורסם

1. נפלת על סוחר רכב אשר יש נרשותו יפוי-כח לצורך רישום העברת בעלות מאת "אלדן".

2. הסיפור כולו מצוץ מהאצבע, זהו רכב ליסינג לכל דבר ועניין וכל המעשיה הזו כבר מסתובבת בשוק הסוחרים לפחות 15 שנים.

3. במקרה השני, לפני ביצוע העברת הבעלות בקש מהפקידה בדאר שתוודא את זהות הבעל/ים הקודם/ים(ישנה גם אפשרות להוצאת תדפיס). בכל מקרה, קרא לפני כן את השרשור הזה.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...