Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6940 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
איך אנשים יכולים לייחס לפתיחת חלונות חשיבות כ"כ נמוכה?:shock: לא מפריע הרעשים מבחוץ שנדחפים לכם לתוך האוזניים?:?

 

ברור שהאיטום (או הבידוד) משפר, אבל אם אני מצהיר שאני נוסע רק בחלונות פתוחים.. גם ככה האיכות נפגמת בצורה דרסטית.

יש לי שאלה. האם הדלתות אצלך אטומות?

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יודע מה? אני יענה לך כמו שאתה רשמת. אם האיטום משפר את הסאונד, ופתיחת חלונות פוגעת דרסטית באיכות המוזיקה, אז לא שווה כבר להשקיע באיטום שכאשר הוא יפתח חלונות האיכות תפגע אבל בצורה פחות דרסטית?

 

זה במילים שלך - ענית לעצמך. זה לא אני.

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

כאשר תעשה איטום אצלך ותשמע את ההבדל תבין למה אנשים מתכונים פה.

וזה לא קשור אם שמעתה רכבים אטומים או לא כאשר תשמע את ההבדל אצלך ברכב תבין.

פורסם

borka אין קשר. אני מבין גם עכשיו והבנתי לפני זה את החשיבות של איטום.חבל שאתה לא קורא.

 

ומצטער, אבל לאקוסטיקה וחלונות פתוחים אין שום קשר. הם לא הולכים ביחד. אחד העיניינים של אקוסטיקה זה בידוד מהסביבה.

 

Acoustics has to do with the behavior of sound waves in an enclosed space.

 

google around אני בטוח שתמצא.

 

מי שיכול לשמוע עם חלונות פתוחים ועדיין לטעון שהוא שומע איכותי בגלל שיש לו איטום שיהיה לו לבריאות. אולי יש לי בעיה באוזניים.

 

ושומאכר, תמיד שווה להשקיע. אבל הוא יקבל רבע מהתמורה שהוא היה יכול לקבל.במקרה הטוב.

HU: PRS

FRONT: Morel hybrid 5

SUB: Focal 27A

AMP: Bazooka EL460

פורסם

אתה יודע מה לפי התגובות שלך עדיף בכלל לא להיתעסק במוזיקה ברכב.

למה קניתה היבריד, היתה קונה כבר איזה פייוניר 1000 WATT.

גם ככה האקוסטיקה של הרכב לא נועדה לסאונד.

אתה יושב ליד רמקול אחד במקום לשבת באמצע.

יש מלא החזרים.

הרמקולי מנגנים לרגליים.

במחיר של הקומפוממט שלך יכולתה להביא רמקולים לבית שהיו מנגנים פי 10 יותר טוב.

וזה שאתה קונה קומפ כמו היבריד ונותן לו לנגן בדלת ובלי איטום,בזמן שבכלל הוא אמור לנגן בתיבה אטומה, ואתה מתחיל לנסות להוכיח פה דברים שקראתה ב GOOGLE.

פורסם

לא, אז בטח עדיף להשקיע בלאטום את כל האוטו מההתחלה עד הסוף ואז לנסוע עם חלונות פתוחים... ממש.

חוץ מזה אנחנו מחפשים את הרע במיעוטו לא? למה להקצין?

ואין שום בעיה בלחפש בגוגל,זה רק מקור לאמת את עצמי. מה עשית מזה כזה חטא?

 

 

בקיצור, תשמע איך שבא לך, שא ברכה, יום טוב.

HU: PRS

FRONT: Morel hybrid 5

SUB: Focal 27A

AMP: Bazooka EL460

פורסם

וואלה , שאלוקים ישמור מה עשיתם מזה סיפור כזה ? אולי תבינו : יש לי מרצדס (היא באה אטומה עד כדי כך שאם סוגרים החלון ללא איטום אתה נמצא במעין בועה ) למרבה הצער כשעשיתי את המערכת הנוכחית לפני המון זמן לא ידעתי על איטם , ולא ידעתי על בניות ועוד הרבה דברים שלמדתי הן בפורום המעולה הזה והן בפורומים אחרים . ולכן אן לי איטום כרגע . (כשיחזור לי הרשיון (אם יחזור) נתחיל את הכול ואז או שנעשה הכול ביחד או שנעשה פרה פרה , אבל זה לא הנושא) .

מכול מקום כשפותחים חלון הבועה נעלמת ושומעים את רעשי הסביבה , וכן זה מפחית מההנאה שלי .

אבל אם היה לי רכב עם דלת רגילה אני בטוח שזה היה מפריע לי חוסר האיטום (אני נוסע במוניות ועם כול הכבוד אני שומע היטב את הבעיתיות של העיוותים אבל גם את העייותים של הדלת (זה שמיע ברמת קול גבוהה ))

אז בואו וננסה להבדיל כבר . איטום חשוב לשמיעה טובה

חלונות סגורים חשובים רק אם אתה משוגע למוסיקה ויש לך מערכת פגז ואתה שומע ווקאל/כלים/ג'אז ועוד . ממש לא נראה לי שמי ששומע שחורה או אאת המוסיקה הזו ששומעים את ה"מוסיקה" עוד לפני שרואים את הרכב ,זה ישנה משהו אם החלונות סגורים אם לאו .

ובואו נצא כבר מהוויכוח הטפשי הזה

בברכה יהודה

פורסם

כאן בדיוק הויכוח.

לדעתי פתיחת חלונות הרבה יותר קריטית ממה שאתה מיחס לה. הרבה יותר מהתועלת של איטום הדלתות. ולא צריך להיות אדיופיל מטורף בשביל להבחין בזה.

HU: PRS

FRONT: Morel hybrid 5

SUB: Focal 27A

AMP: Bazooka EL460

פורסם

טוב אני כבר הספקתי להתבלבל!

 

אני מבין שיש בזה הפרעה שפותחים את החלונות

השאלה אם ההפרעות של הסביבה כאלה קריטיות

את האמת אני לא כל כך יודע כי אני בסה"כ

מתקין את הכל בפעם הראשונה ועדיין"בתול"

בקטע של הסטריאו ברכב

 

חבר שלי(עכשיו אני מבין שהוא לא מבין גדול)

הוא מאלה ששומעים בפול ווליום

הוא אמר שהוא פותח את החלונות בשביל לא לדפוק את האוזניים

אני מאמין שנדפק לו איזה בורג במח

 

אבל מצד שני אם ה"רעש" שאתה מפיק עולה על רעש הסביבה

זה לא אמור להיות שווה ערך כל שהוא

גם אם לא אטמתי כלל וכלל

 

שמעתי כבר סיפור על אחד שלא ידע בכלל שיש לו תקלה עם המנוע

כי המערכת שלו כל הזמן ניגנה בקצב גבוהה ורק שהוא כיבה אותה יום אחד הוא

הבין כי הוא חייב ללכת למוסך

LOL

שילוב מנצח בין מורל HYBRID לPHOENIX GOLD אצלי ברכב PEUGEOT 206 XT

להתקנה שלי:

פורסם
אני נוסע כל הזמן כמעט עם חלון פתוח, מעשן וכו'

 

בגלל שהדלת היא כמו תיבת רמקול בגלל האיטום, הבאס יותר מורגש וגם שאני נוסע עם רעשי חוץ אני מסוגל לשמוע טוב (פחות מאשר בלי רעשי חוץ בחלון סגור)

 

האיטום תמיד מבורך בדלתות לדעתי

 

 

(או שאולי אני לא ממש מרגיש הבדלים כי אני שומע בעוצמה מאוד מאוד מאוד לא רגילה ביום יום)

 

+1

 

בידוד של הדלת הופך אותה לתיבה יותר טובה, פתיחת חלון מאפשרת לרעש מבחוץ לחדור לתוך הרכב - עדיין התוצאה תהיה טובה יותר עם בידוד ובאמת מה הקשר בין השניים?

 

אבל - ולזה הכי חשוב לי להתייחס... עישון מזיק לבריאות!

 

תודה...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

בוא נסכם את זה ככה

 

תבודד, יתן לך שיפור בכל אספקט

השיפור היחיד שישאר איתך גם אם תחליף כל רכיב ויפיק מכל רמקול את המירב

 

אלא אם תחליף את האוטו

פורסם

אני מאמין שבחורף באמת אני אסע עם חלונות סגורים

אבל קיץ.. זה הזמן לנשום אוויר צח (מלא עשן כבישים)

 

נראה כמה יעלה לי בידוד

בינתיים נראה לי אני סוגר פה עוד מכשורת רק על ההתקנה

LOL

 

לא ידעתי שיצא כזה הרבה כסף

שילוב מנצח בין מורל HYBRID לPHOENIX GOLD אצלי ברכב PEUGEOT 206 XT

להתקנה שלי:


×
×
  • תוכן חדש...