Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8313 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני קניתי השבוע מחשב חדש אחרי שנשבר לי מזה שהמחשב הקודם שלי פעם כמו איזה 486 מעצבן...

 

קניתי

P4 2800

CPU FAN: stock

Kingston 512mb DDR400 3200 CAS2.5

Asus P4C800 i875P

Gainward FX5900 1200ultra golden sample

HD WD 80Gb 7200RPM ATA133

CD: ASUS x52

CDrw:Liteon x52/x24/x52 .

Screen: LG Flatron 995FT plus

למה? ככה!

פורסם
אז רק את הP4P800 אפשר גם את הדלוקס.לא לקחת את הP4G8X - בגלל שהמהירות 800 שלו זה רק בOVER CLOCKING.

אל תשכח לקחת שני זכרונות זהים. לדוגמא (שניים של 256 בכדי ליצור 512).

כי רק ככה הם עובדים ב800.

 

כונן קשיח רק:

WD 80GB 7200 RPM 8mb Buffer.

 

כרטיס מסך רצוי RADEON

 

בקשר ללוח אם זה שטויות, הוא עובד ב800 גם ללא אוברקלוק.

 

בקשר לזכרון עוד פעם בולשיט .זכרון עובד ב800 רק אם הוא תואם 800 ואם הוא תואם 400 גם אם תקנה 4 זכרונות הוא יעבוד רק על 400 קאפיש?

 

כונן קשיח לא לקנות WD חרא של הארד דיסקים אם כבר אז עדיף SEAGATE או MAXTOR

 

כרטיס מסך: מכיוון שאין לומי יודע מה כסף לא הייתי הולך על הרדאון כי הוא יקר עדיף לקנות גיפורס 4 TI 4200 AGP8 אבל אם יש כסף עדיף לקנות איזה רדאון 9500PRO\9600PRO כש9500 עדיף יותר אבל כמעט ולא נותרו יותר כאלה בארץ, אבל ה9600 מצויין באוברקלוק.

החברות המומלצות של הרדאון: ATI,GIGABYTE,HERCULES,SAPPHIRE כשהרקולס הכי טוב לאוברקלוק.

פורסם

מקסטור הארד דיסק טוב מאוד, אחלה של דבר, אבל הבעיה העיקרית מרעיש כמו טרקטור...

אז עדיף WD....

 

ואת זה אני אומר מניסיון

 

סער

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
מקסטור הארד דיסק טוב מאוד, אחלה של דבר, אבל הבעיה העיקרית מרעיש כמו טרקטור...

אז עדיף WD....

 

ואת זה אני אומר מניסיון

 

סער

 

WD זה כמו המאזדה לאנטיס כיום.. אמין נפוץ וטוב, אבל לא הכי.

המלצה שלי - SEAGATE.

172

פורסם

לא לקחת אסוס!!!!!!

כשמדובר בלוחות רק אינטל..!!

אני תכנת בחברת מחשבים ועושה גם עבודות סיסטם, האסוס נשרפים כל כך מהר, ויש להם הרבה בעיות..

רק אינטל מראים אמינות.

 

WD 80GB 7200 RPM 8mb

מומלץ ביותר!

ובכלל לקנות רק

8MB

 

 

בהצלחה.

פורסם
לא לקחת אסוס!!!!!!

כשמדובר בלוחות רק אינטל..!!

אני תכנת בחברת מחשבים ועושה גם עבודות סיסטם, האסוס נשרפים כל כך מהר, ויש להם הרבה בעיות..

רק אינטל מראים אמינות.

 

 

אני מכיר כמה אנשים שקונים אסוס כל החיים שלהם ולא היה להם שום בעיות...

 

חוץ מזה שהם יותר יקרים לא שמעתי אליהם שום דבר רע.

Scooby WRX

פורסם
לא לקחת אסוס!!!!!!

כשמדובר בלוחות רק אינטל..!!

אני תכנת בחברת מחשבים ועושה גם עבודות סיסטם, האסוס נשרפים כל כך מהר, ויש להם הרבה בעיות..

רק אינטל מראים אמינות.

 

WD 80GB 7200 RPM 8mb

מומלץ ביותר!

ובכלל לקנות רק

8MB

 

 

בהצלחה.

 

אתה הראשון שאני שומע שאומר שלוחות הM של אינטל טובים. כל מי שאני מכיר שמתעסק במחשבים אמר ואומר לי שהלוחות שלהם ממש חרא ושהם לא אמינים (לעומת המוצרים האחרים שלהם).

פורסם
לא לקחת אסוס!!!!!!

כשמדובר בלוחות רק אינטל..!!

אני תכנת בחברת מחשבים ועושה גם עבודות סיסטם, האסוס נשרפים כל כך מהר, ויש להם הרבה בעיות..

רק אינטל מראים אמינות.

 

WD 80GB 7200 RPM 8mb

מומלץ ביותר!

ובכלל לקנות רק

8MB

 

 

בהצלחה.

 

אתה הראשון שאני שומע שאומר שלוחות הM של אינטל טובים. כל מי שאני מכיר שמתעסק במחשבים אמר ואומר לי שהלוחות שלהם ממש חרא ושהם לא אמינים (לעומת המוצרים האחרים שלהם).

 

אמת... הלוחות של אינטל זה הלוחות הבסיסים והכי גרועים בשוק כל מי שמבין קצת בעסק יודע שאינטל זה הבחירה הגרועה ביותר שאתה יכול לעשות חוץ מזה שאסוס נחשבת בין האמינות אם לא האמינה ביותר בשוק ללוחות אם בכך שהביצועים תמיד הכי טובים הפיצ'רים הכי חדשים והמחיר בשמים... כמו כל דבר טוב...

למה? ככה!

פורסם
ואיך הלוחות של GYGABYTE?

אמרו לי שהלוחות האלה עדיפים על ASUS.

 

בהחלט לא ,ASUS טובים יותר גם מאינטל ,וגם מגיגהבייט.

 

במה הם יותר טובים?

מזדה LANTIS F

שנת 98

×
×
  • תוכן חדש...