Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6940 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כפי שנאמר בכותרת, כשהייתי באילת בסופ"ש, יצא לי לראות נעל לבנה של פומה, עם הכיתוב BMW SAUBER F1.

כשחזרתי למרכז (לא היה זמן לקנות או לחפש באילת), לא הצלחתי למצוא אותה באף חנות.

 

מישהו מכיר/קנה/ראה?

PUG-306 XSI MK2

פורסם

הנעליים דומות למה שTurbo Man מצא,אבל לנעל שאני מדבר עליה יש את הכיתוב ליד העקב, ובעקב עצמו יש מעין פס אדום שקוף.

 

הרגע דיברתי עם החנות באילת, והמוכר אמר לי שהדגם בלעדי לחנות באילת, ושאי אפשר להזמין אותו דרך אף אחת מהחנויות של הרשת. הגיוני?

PUG-306 XSI MK2

פורסם
איפה אפשר לקנות נעליים כאלו?

 

אם לא שמת לב, זה נושא האשכול, בינתיים אין תשובה חד משמעית מלבד לחפש אותם בספורט ורטהיימר או ליסוע לאילת ולבקש מיבן את המיקום של איפה שהם נימצאים בו

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

איזה חנות באילת? ואיפה היא נמצאת?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

טוב, הנעל נמצאה, בחנות של פומה בקניון רמת אביב.

 

צירפתי תמונות, לכל המעוניינים, והמחיר היה 600 ש"ח.

 

נ.ב

החנות באילת היא מגה ספורט.

 

עריכה:

הנעל נראית יותר טוב במציאות, והיא דווקא די נוחה לנהיגה.

DSCF1015.jpg

DSCF1016.jpg

PUG-306 XSI MK2

פורסם

600 שקל אתה קונה ניו באלאנס מעור סופר נוחות ועוד נשאר לך 100 שקל עודף

 

כל הנעלי נהיגה האלה גם ככה ללא סוליה, חתיכת פלסטיק שמו שם וקראו לזה נעל ומחיר בשמיים בגלל הלוגו וכמובן שרמת אביב .

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

בטוח יותר נוחות לנהיגה מניו באלנס.

 

היו מתגלגלות לך העיניים אם היית רואה את נעלי ה"נהיגה" של המעצב (היפני) YS (אדידס) שמחירם מתחיל ב 1300 ולרוב הוא סביב ה 2000.

 

יבין, איזה צרוף מקרים, גם אני הייתי אתמול בקניון רמת אביב, אגב, ראיתי אותך

 

 

 

 

 

רק לא ידעתי איך אתה נראה.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

GSI - ריגשת אותי. באמת. :wink:

 

תומר - הנעליים לא נקנו לצורך נהיגה, אבל הן הרגישו די נוחות, בעיקר הודות למבנה העקב. חוץ מזה, לא נראה לי שאני וה-306 שלי באמת במצב בו השיפור היחיד שנשאר הוא נעליים.

עם העיצוב של ניו באלאנס לאחרונה, הייתי מעדיף לנהוג יחף.

PUG-306 XSI MK2

×
×
  • תוכן חדש...