Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6962 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי במגרש והציעו לי למכירה פולו עם נפח מנוע 1000 , אמרו שמאוד חסכוני בדלק

מישהו מכיר? יכול להגיד איך הוא ?

תודה

פורסם

יש את הרכב לאבא שלי, שנת 98, רכב מצויין לעיר, לא לנסיעות בין עירוניות, מאוד חיסכוני בדלק, לא הכי אמין, תוך שנה הוחלף מדחס נזגן, רכב מתחמם אחרי נסיעה ארוכה.

FIAT BRAVO

פורסם

א.אני במקומך לא הייתי קונה רכב ממגרש.

ב.האוטו הזה הוא אחד הרכבים היותר איטיים שנסעתי עליהם בחיי,ממשש עגלה! :?

ג.מי החליט שרכב עם מנוע קטן חייב להיות חסכוני בדלק?

לפי מה שזכור לי בזמנו כשנסעתי על אחת כזאת המנוע מאוד מאוד התאמץ בשביל לסחוב את האוטו.

אני חושב שפולו 1.4 תאכל בערך אותו דבר אולי אפילו פחות.

פורסם

מסכים לגמרי עם דודי, למעט לגבי קניה ממגרש שאכן לא מומלצת במגרשים מסויימים- יש גם קניות טובות שאפשר לעשות במגרש. לא הייתי פוסל לגמרי על הסף- ברור שצריך לעשות בדיקות יותר מעמיקות.

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

מגרש או לא, האוטו לא סוחב ואתה תתאכזב ותתבאס מזה גם אם אתה לא נוסע מהר בד"כ.

האוטו פשוט איטי, הבלאי במנוע יהיה גבוה יותר, כי עדיין המנוע יתאמץ מאוד לסחוב את המשקל של הרכב.

תנסה רכב אחר.

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

×
×
  • תוכן חדש...