Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6980 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מאזדה זה רכב שאין לו בעיות. זה הצמיגים או הנהג. אין סיכוי שיש בעייה כלשהי במאזדה. בעיות יש רק בצפרתיות ו-VAG.

 

ליאור, גם הכביש יכול להיות תירוץ לבעיה (מישהו אמר "הרצפה עקומה??").

שמעתי שמע"צ עומדים לפתוח בפרוייקט כלל ארצי ענק, שבו יתחילו לסלול את כבישי ישראל מחדש, בהתאם לזויות השפיעה של הגלגלים האחוריים שב- 3.

 

פעם ראשונה שאני שומע על מיסבים אחוריים במאזדה3 שהולכים אחרי 50.000 ק''מ :shock:

תמיד יש פעם ראשונה (ואכן לא בהכרח שמדובר הפעם במיסבים).

כפי שארנון ציין, אכן קיימת תופעה נפוצה וידועה של שחיקה מוגברת בצמיגים האחוריים (לפחות עד לדגמי 2007 בארץ).

ולמי שמעוניין בכל זאת, נא להריץ חיפוש בגוגל למילים: mazda 3 rear tyres.

קריאה מהנה.

 

אפי.

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם
חביבי, ה-Conti עמידים יותר מהפוטנזה (לא יודע לגבי הטורנז).

הפוטנזה רכים מאוד והשחיקה שלהם מהירה מאוד.

 

יש כמה דגמי פוטנזה שהם מעולים - אין ספק

אבל תמיד יש אלטרנטיבות טובות לא פחות.

 

RS, ה-CONTI הם לא ברמה של פוטנזה, אצלי הפוטנזה עברו כ-50 אלף ועדיין במצב טוב מאוד. אין שחיקה מהירה, כפי שאתה מציין. ממש לא.

אלטרנטיבות טובות לא פחות יש, רק צריך להשקיע $$.

 

EFI SHAMS, תודה על הטיפ, אני אלך להחליף את הצמיגים למרות שאין להם שחיקה בלתי אחידה. אבל אני כנראה מפגר ולא מבין על מה שאני מסתכל.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

אני מחזק את טענתו של ארנון

לאימי גם אותה בעיה במזדה 3 מנוע 2000 ואפילו בחברה שאני עובד יש אחת כזו עם מנוע 1600 והבעיה היא צמיגים בלבד

גם לפי מה שהמוסכים שמטפלים ברכבים שלנו אומרים, ובאמת אחרי החלפת הצמיגים הבעיה ניפתרת זמנית עד לשחיקה הלא אחידה הבאה.

 

אופיר

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם
RS, ה-CONTI הם לא ברמה של פוטנזה, אצלי הפוטנזה עברו כ-50 אלף ועדיין במצב טוב מאוד. אין שחיקה מהירה, כפי שאתה מציין. ממש לא.

אלטרנטיבות טובות לא פחות יש, רק צריך להשקיע $$.

 

EFI SHAMS, תודה על הטיפ, אני אלך להחליף את הצמיגים למרות שאין להם שחיקה בלתי אחידה. אבל אני כנראה מפגר ולא מבין על מה שאני מסתכל.

 

אין ספק שהפוטנזה מעולים, אבל הם נשחקים מהר מאוד - מניסיון עם 3 2.0.

 

לי יש Conti Premium Contact והם עושים עבודה טובה :-D

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

×
×
  • תוכן חדש...