Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7018 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מהי הסיבה להתלבטות?

שמעת אותם ואתה לא יודע מה לבחור?

HU : Pioneer 770, AMP : Hifonics Titan TX4405

F.Comp : Morel Dotek Ovation+MT22, R.Speaker : Pioneer 450w, Sub : P.Gold ZR12

פורסם

יש לי עצות בשבילך:

רמקולים לא קונים לפני ששומעים!

לפני שקונים 6X9 כדאי לך להשקיע ב"במה הקדמית" כלומר בHU טוב קומפוננט ומגבר. ומידה ואתה לא רוצה את כל זה קנה רק קומפוננט, יתן לך יותר מכל זוג רמקולים אחרים.

6X9 נותנים יותר אפקט של באס אז במידה ואתה מתכנן להשקיע בסאב בעתיד אז תוריד את ה6X9 מהראש (רק לסיום אם חברים שלך שיושבים מאחורה לא שומעים מספיק חזק, אז גם במקרה הזה הייתי ממליץ על עוד סט קומפוננט אחורה (יש כאלה שיחלקו עלי אבל זאת דעתי).

 

 

בברכה וחג שמח, יוני

מה זה הגלון *קבל* הזה בין המגברים ?
:shock:

המגברים האלה מממנים אירגוני טרור:onfire:

אחד החזקים! :rofl:

פורסם

יוני אני חולק עלייך בדבר הראשון, כי לא כל אחד רוצה במה קידמית. בעצם, לא כל אחד אכפת לו מזה, ולא ממש מעניין אותו מה זה אפילו. רוצה 6X9? שיבושם לו. ואת האמת? אם היה לי התקציב גם אני הייתי שם אצלי באוטו עוד סט קומפוננט מאחורה,מלבד זה שיש לי מקדימה, בשביל השלמת הסאונד וההרגשה כמו במועדון (בערך :-) ). על זה אני לא חולק עלייך.

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
יוני אני חולק עלייך בדבר הראשון, כי לא כל אחד רוצה במה קידמית. בעצם, לא כל אחד אכפת לו מזה, ולא ממש מעניין אותו מה זה אפילו. רוצה 6X9? שיבושם לו. ואת האמת? אם היה לי התקציב גם אני הייתי שם אצלי באוטו עוד סט קומפוננט מאחורה,מלבד זה שיש לי מקדימה, בשביל השלמת הסאונד וההרגשה כמו במועדון (בערך :-) ). על זה אני לא חולק עלייך.

 

גיא.

 

טוב לפני שאני נרדם על המסך אני עונה,

כל אחד "צריך" לרצות במה קדמית במידה והוא רוצה לשמוע מוזיקה טוב יותר מכיוון שהסאונד שמגיע מקדימה שונה לגמרי מסאונד שמגיע מאחורה במיוחד עם מדובר בהבדלים בין קומפוננט ל6X9 שזה שמיים וארץ! במידה ויש לך רק 6X9 מאחורה ואתה מעדיף את זה על "במה קדמית" אז באמת חבל כי יש כנראה בעיה רצינית באוזניים/ראש (בלי להעליב כמובן).

אני בטוח שהרבה אנשים שלא מבינים במערכות לא מבינים מה ההבדל בין 6X9 לסט קומפוננט (גם אני הייתי כך בהתחלה) וחושבים בגלל שיש ל6X9 יותר RMS אז הוא יותר טוב או בגלל שהוא יותר גדול(פיזית) מסט קטמפוננט ולא לוקחים בחשבון את האיכות + הגברה נכונה ועוד דברים נוספים שלא נכנס אליהם עכשיו.

בקיצור ולעניין לפי דעתי עדיף סט קומפוננט 2WAY / 3WAY (כמובן) מכל או מרב רמקולי 6X9, כלומר סדר העדיפויות של פותח הת'רד ושאר בוני המערכות הוא דבר ראשון ללכת לקנות ולערוך את הבמה הקדמית לפני הכל! (כמובן אחרי HU :lol: ).

 

 

לילה טוב,

בברכה וחג שמח, יוני.

מה זה הגלון *קבל* הזה בין המגברים ?
:shock:

המגברים האלה מממנים אירגוני טרור:onfire:

אחד החזקים! :rofl:

פורסם

עדיין לא שמעתי אף אחד מהם (אני גר בחור ורוצה לדעת אם זה בכלל כדאי). מכיוון שאני לא ממש מבין אני רוצה לדעת האם הטווח תדרים של הבזוקה (55hz-20khz) אומר שאלו רמקולים עם בסים חלשים? או שזה לא קשור. תודה.

פורסם

אם אתה מתלבט בין שתי הדגמים האלה ספציפית הבזוקה טוב יותר מהכירות עם שנייהם, הצליל שלו יותר "נקי" , והבאס שלו לא מוגזם לרמקול(לא משתלט על המיד).

אל תחזור על דברי אחרים-הם שונאים לשמוע שטויות:twisted:

פורסם

יש לי בעיה: יש לי פיאט פונטו ומקדימה יש לי מקום לרמקולים 3.5 אינטש. אני לא מעוניין בקומפוננט כי זה יקר לי, לכן חשבתי על 9*6 מאחורה ועל 3.5 אינטש פשוטים מקדימה כי מהסבר שקיבלתי בחנות הבנתי שאין הבדלים מהותיים ברמקולים קטנים שכאלה והם נועדו רק כדי להשלים את הסאונד והרמקולים האחוריים יותר חשובים. תקנו אותי אם אני טועה. חוצמיזה- הבזוקה מגיעים ללא אחריות ב-250 ש"ח והמגנט מגיעים עם אחריות מקורית לשנה של s.g במחיר 260 ש"ח. ואני לא מתכוון לרכוש מגבר

פורסם

אם זה מה שאמרו לך בחנות תחליף חנות מהר!

מקדימה יש לך 4" ולא 3.5 ואם תבדוק אז תראה שלמידה הזאת יש רמקול של vaib שאמור לעלות בסביבות 600 שיעבוד יותר טוב מ6*9. רוב הסאונד אמור לבוא מקדימה ולא מאחורה.

אל תחזור על דברי אחרים-הם שונאים לשמוע שטויות:twisted:

פורסם

כל אחד "צריך" לרצות במה קדמית במידה והוא רוצה לשמוע מוזיקה טוב יותר מכיוון שהסאונד שמגיע מקדימה שונה לגמרי מסאונד שמגיע מאחורה במיוחד עם מדובר בהבדלים בין קומפוננט ל6X9 שזה שמיים וארץ! במידה ויש לך רק 6X9 מאחורה ואתה מעדיף את זה על "במה קדמית" אז באמת חבל כי יש כנראה בעיה רצינית באוזניים/ראש (בלי להעליב כמובן).

 

 

 

לילה טוב,

בברכה וחג שמח, יוני.

אז זהו, שלא כל אחד צריך לרצות במה קדמית בשביל לשמוע מוזיקה טוב יותר. יש כאלה שאוהבים את המוזיקה שלהם מאחורה, ולא מעניין אותם באמת מה זה סט קומפוננט ולמה זה טוב ולמה זה עדיף. זה שאני ואתה יודעים את זה לא אומר שכל אחד יודע, וגם נניח שמישהו יודע את זה הוא לא בהכרח אמור לאהוב את הבמה הקדמית יותר מאשר סאונד מקיף\סאונד מאחורה. בעיה באוזניים? הלכת רחוק (לא אליי אישית אני מדבר בכללי). מקווה שהבנת את מה שאמרתי.

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
אז זהו, שלא כל אחד צריך לרצות במה קדמית בשביל לשמוע מוזיקה טוב יותר. יש כאלה שאוהבים את המוזיקה שלהם מאחורה, ולא מעניין אותם באמת מה זה סט קומפוננט ולמה זה טוב ולמה זה עדיף. זה שאני ואתה יודעים את זה לא אומר שכל אחד יודע, וגם נניח שמישהו יודע את זה הוא לא בהכרח אמור לאהוב את הבמה הקדמית יותר מאשר סאונד מקיף\סאונד מאחורה. בעיה באוזניים? הלכת רחוק (לא אליי אישית אני מדבר בכללי). מקווה שהבנת את מה שאמרתי.

 

גיא.

 

בתאוריה זה נכון, אבל ביום יום לפי מה שאני רואה מחברים, אנשים בפורום ועוד, לא ראיתי אף אחד שהעדיף רמקולים מאחורה מאשר סט קומפוננט.

ונגיד ויש מישהו שכן, אז הוא כנראה שלא שמע סט קומפוננט או יותר נכון סט קומפוננט נורמלי.

 

וכן, אל תדאג הבנתי את כוונתך.

 

 

בברכה וחג שמח, יוני.

מה זה הגלון *קבל* הזה בין המגברים ?
:shock:

המגברים האלה מממנים אירגוני טרור:onfire:

אחד החזקים! :rofl:

×
×
  • תוכן חדש...