Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8332 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התקציב הוא : 115,000 שקל.

מכונית משפחתית, אמינה עם 4 דלתות.

נפח מנוע 1800, אוטמטי.

רכב חדש שנת 2004.

 

תמליצו על כל רכב שבסכום הזה ובסוף נחליט על לאן ללכת הכיוון הוא מכוניות יפניות

אבל לא בהכרח, כל רכב עד 115,00 שקל.

תודה מקווה שתעזרו לי :)

פורסם

איש כשאתה אומר שם של מכונית אני אשמח אם תוכל לתת יותר פרטים על המכונית

ובמיוחד אם יהיו תמונות של הדגם שאתה מדבר עליו זה בכלל יהיה מושלם.

 

ושוב תודה :)

פורסם

בעיקרון אלמרה פרפקט.. וזאת בגלל שאתה רוצה נפח 1800 אבל מבחינת כ"ס ובתוספת תקציב תוכל לרכוש קורולה GLI או במחיר הנוכחי את גרסת ציי הרכב SUN ב 114K.

 

הרמן.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

לדעתי האופציה הטובה ביותר (ושעונה על דרישותיך, חוץ מנפח המנוע) היא הקורולה. חוץ מהנפח, הקורולה עדיפה בכל היבט על האלמרה- נוחה יותר, שתיהן כנראה יהייו אמינות מאוד, יש לה אותו מספר סוסים ממנוע 1.6 (מנוע מצוין ולא רועש, בניגוד לאלמרה) ובכלל, הקורולה היא היפנית הטובה ביותר, ברמה (כמעט) אירופאית. על הלנטיס אין מה לדבר, אם יש לך סבלנות חכה למזדה 3 שתחליף אותה בחודשים הקרובים ואמורה להיות מאוד מעניינת.

חן.

פורסם

תודה אנשים..

אם אפשר עוד הצעות :)

וכמו שאמרתי לא בהכרח מכוניות יפנית אפשר כל מכונית אחרת וגם אפשרי נפח מנוע 1600.

פורסם

תוסיף עוד 3 אלף לתקציב ותקבל פוקוס 2 ליטר מפנקת, נוחה, הגה, מושבים לטעמי נוחים מאוד והיא בהחלט לא עגלה ומהירה יותר ומאובזרת מהאלמרה והקורולה.

פורסם
ch_en

מתי מזדה 3 אמורה לצאת ? מזה בחודשים הקרובים כמה זמן אתה יודע ? יש תאריך ?

 

תאריך אין

 

בסיבות אוקטובר - נובמבר

 

הרמן.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

ויש לי עוד שאלה ..

 

אם רכב כלשהו הנפח מנוע שלו הוא 1600 כמה עולה להרכיב את הנפח מנוע ל1800 בערך?

ואם המחיר משתנה בהתאם לסוג הרכב?

 

וכמה תעלה המזדה 3 החדשה גם 115 בערך?

פורסם
ויש לי עוד שאלה ..

 

אם רכב כלשהו הנפח מנוע שלו הוא 1600 כמה עולה להרכיב את הנפח מנוע ל1800 בערך?

ואם המחיר משתנה בהתאם לסוג הרכב?

 

שלום לך מר ישראלי, נעים סוף סוף להיתקל בך פנים מול פנים.

 

תן לי להסביר לך משהו: אין שום חשיבות לנפח המנוע!

 

נפח המנוע הוא מדד בסיסי לחוזקו של רכב, אך לעיתים קרובות אין קשר הדוק במיוחד בין נפח המנוע לבין יכולות הרכב/מהירותו/הספקו וכדומה.

 

רוצה דוגמאות, אחי? (איזה כיף, יותר קצר לכתוב את מילת ה"א'" מאשר "ידידי היקר - אני חוסך הקלדה). בבקשה:

 

VW פאסאט, מנוע 2 ליטר - 115 כ"ס.

סובארו אימפרזה 2 ליטר - 125 כ"ס.

סיטרואן קסארה 2 ליטר - 137 כ"ס.

אלפא 147 2 ליטר - 150 כ"ס.

אלפא 156 2 ליטר - 165 כ"ס.

רנו קליאו ספורט 2 ליטר - 172 כ"ס.

הונדה סיוויק טייפר 2 ליטר - 200 כ"ס.

הונדה S2000 2 ליטר - 241 כ"ס.

 

כפי שאתה רואה, אין שום קשר בין נפח המנוע להספק (למרות שבד"כ אפשר להניח שלמכוניות עם נפח מנוע דומה יהיה הספק דומה). ולדוגמא, האלמרה שנמכרת כבר שנים עם מנוע 1.8 במקום ה 1.6 המסורתי מספקת ביצועים דומים והספק דומה לשאר מנועי ה 1.6 בקבוצה, ועושה זאת באופן רועש וגס למדי.

 

לסיכום, אל תוטעה ע"י המפרסמים. תסתכל קצת על הנתונים ותחשוב לבד.

 

* אין בטבלה מכוניות מודגשות, כך שאני לא "מרמה".

** כל הנתונים לקוחים מאתר נטקאר. תלונות - אליהם בבקשה.

נטאקר: http://www.netcar.co.il

פורסם

תודה על המידע איש..

ושוב אני שואל את אותם שאלות שלא קבלתי מענה אליהם :

אם רכב כלשהו הנפח מנוע שלו הוא 1600 כמה עולה להרכיב את הנפח מנוע ל1800 בערך?

ואם המחיר משתנה בהתאם לסוג הרכב?

 

וכמה תעלה המזדה 3 החדשה גם 115 בערך?

פורסם
תודה על המידע איש..

ושוב אני שואל את אותם שאלות שלא קבלתי מענה אליהם :

אם רכב כלשהו הנפח מנוע שלו הוא 1600 כמה עולה להרכיב את הנפח מנוע ל1800 בערך?

ואם המחיר משתנה בהתאם לסוג הרכב?

 

וכמה תעלה המזדה 3 החדשה גם 115 בערך?

 

אם קראת את ההודעה שלי (שד"א, השקעתי בה לא מעט מזמני), למה לעזאזל אתה שואל?

ו WTF זה "להרכיב את הנפח מנוע ל 1800"??? זה אפילו לא משפט.

 

תקרא - תפנים.

פורסם

קראתי..הפנמתי..ואמרתי לך תודה על המידע על הזמן שהקדשת..

ושאלתי ואני שואל שוב!

 

כמה עולה להרחיב את הנפח מנוע מ1600 למנוע 1800?

והאם המחיר הוא בערך אותו דבר לכל הרכבים..

×
×
  • תוכן חדש...