Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8334 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שאמרתי להרחיב התכוונתי להחליף..

אני לא מבין מה לא בסדר בשאלה ששאלתי..תסביר לי אולי?

 

טוב, אבל קצר, כי אני עייף ומסובב.

 

כשאתה בא לקנות דירה, אתה שואל את המוכר: "כמה יעלה לי להחליף אותה מ4 חדרים ל5?". לא. למה באמת?

 

אתה רוצה להחליף את המנוע, או פשוט לקנות דגם חדש עם מנוע יותר גדול?

 

אם אתה רוצה את (א) - אז שכח מזה.

אם אתה רוצה את (ב) - בשביל זה יש מחירון. אפילו נתתי לך קישור קודם. לך על זה.

פורסם
עכשיו הבנתי..

יכלת לחסוך את זה ולהסביר מהתחלה..

 

ואתה יכולת ללמוד לנסח את ההודעות שלך יותר טוב, ולתת קצת יותר כבוד לאנשים שטורחים ועונים לך, למרות שאתה משחק אותה למינג וממשיך ללכת עם הראש בקיר, למרות שאני יוצא מגדרי כדי לענות לך כך שאפילו אתה תבין.

 

ד"א, הכל בידידות אחי, כך שאל תיקח אותי קשה.

אני עייף והיה לי יום רע.

פורסם
ch_en

מתי מזדה 3 אמורה לצאת ? מזה בחודשים הקרובים כמה זמן אתה יודע ? יש תאריך ?

 

הובטח בסוכנות מאזדה ברח' יפו בחיפה שלקראת סוף ספטמבר השנה תנחת כאן מאזדה 3 (...promises, promises). כעת אין בסוכנות שום פרטים עליה. אין מפרט או אין עלון. אין מחיר, יש צפי מחיר החל מ-115K לדגם הבסיסי ביותר. הכל ספקולציות בינתיים. אם לא דחוף לך לקבל החלטה, אז אולי באמת כדאי להמתין חודש ימים... בלאנטיס 2.0 אני לא ממליץ לך לגעת, למרות שזה אוטו לא רע. ירידת ערך של הדגם המוחלף עלולה להיות לא נעימה ואף כואבת.

 

אם עבורך נפח מנוע 1.8 זה תנאי ללא פשרה, אז תרשה לי להמליץ לך על ניסן אלמרה פרפקט 1.8. ניסן מודעים לקושי להכניס את האוטו לקבוצת מס 2 ולכן הורידו מעט את המחיר, כך שתקציבך אמור להספיק. בנוגע לאוטו, הוא לא נופל מקורולה התורכית...

   

*** ההודעה נערכה: תוקנו טעויות הקללדה ושגיאות קתיב ***

ט.ל.ח.

 

Reaching for Venus De Milo

But shes never gonna hold you tight

Styx - Killing The Things That You Love

פורסם

כאן: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2737297,00.html

אבל צפי המחיר שאני קיבלתי היה אופטימי מדי. לפי הכתבה, המחיר יתחיל ב-121K.

   

*** ההודעה נערכה: תוקנו טעויות הקללדה ושגיאות קתיב ***

ט.ל.ח.

 

Reaching for Venus De Milo

But shes never gonna hold you tight

Styx - Killing The Things That You Love

פורסם

ליד הבית שלי יש איזה עסק זעיר ולשני בעליו יש פרפקטים 1.8 2003. אם אתה מעוניין, אני בקשר די טוב איתם, אז אני אוכל לקבל מהם חו"ד על הפרפקט מאלה שמשתמשים ברכב זה יום-יום...

 

נ.ב. הבנתי שאתה כמעט סגור על ניסאן, כי ראיתי שציינת מנוע 1.8 ל' ושלפי תקציבך היא תפורה בול עליך... :mm_yeah:

   

*** ההודעה נערכה: תוקנו טעויות הקללדה ושגיאות קתיב ***

ט.ל.ח.

 

Reaching for Venus De Milo

But shes never gonna hold you tight

Styx - Killing The Things That You Love

פורסם
ליד הבית שלי יש איזה עסק זעיר ולשני בעליו יש פרפקטים 1.8 2003. אם אתה מעוניין, אני בקשר די טוב איתם, אז אני אוכל לקבל מהם חו"ד על הפרפקט מאלה שמשתמשים ברכב זה יום-יום...

 

נ.ב. הבנתי שאתה כמעט סגור על ניסאן, כי ראיתי שציינת מנוע 1.8 ל' ושלפי תקציבך היא תפורה בול עליך... :mm_yeah:

 

אשמח עם תדבר איתם על הניסאן ותרשום לי פה את החו"ד שלהם על הרכב.

תודה רבה איש אני מחכה לחו"ד... :)

פורסם

שאלתי את אחד מהם, השני לא היה הבוקר.

 

בגדול, שמעתי חו"ד של בנאדם מרוצה עד מרוצה מאוד מרכבו. לא נלהב, לא עינייני במיוחד, אבל תמציתי לרוב וגם התייחס לפרטים שאני אולי לא היתי מתיחס. הרבה השוואות ללאנטיס שהיתה לו קודם.

 

אז כך, לפי דעתו זה רכב משפחתי למופת, ז"א זה בדיוק מה שהוא ציפה מרכב ומצא בפרפקט. לדבריו ניתן לציין שזה רכב מרווח, עם תא מטען גדול, נוח בנסיעה, שקט, קל לתמרון וחניה. צריכת דלק סבירה, הוא אמר שכמעט כמו שהיתה לו בלאנטיס 1.6, למרות שקשה לי להאמין, הרי זה מנוע 1.8 וחזק בכ-10 כ"ס. מבחינת הביצועים, הרכב סוחב יופי בעליות, פותח טוב יחסית מהמקום ומאיץ טוב תוך כדי נסיעה, למשל כאשר אתה צובר מהירות לעקיפה (בדקתי, הוא צודק, גם המומנט גבוה יותר וגם המנוע מפיק אותו בסל"דים נמוכים יותר), זריז ומגיב טוב לגז. "כיסא יותר נוח מאשר במאזדה.." :) "תראה, היא פשוטה ויפה..." - על טעם ועל ריח...

מעצמי אוסיף, סביבת נהג מעט משעממת, אבל נוחה ומגובשת. עיצוב פנים פשוט עד אפרורי. הנדסת אנוש (מוכרת לי עוד מסאני) גם ראויה לציון לטובה. אבזור מספק.

 

אם יש לך שאלות ספציפיות, אוכל לשאול אותו...

 

מקווה שעזרתי. :D

   

*** ההודעה נערכה: תוקנו טעויות הקללדה ושגיאות קתיב ***

ט.ל.ח.

 

Reaching for Venus De Milo

But shes never gonna hold you tight

Styx - Killing The Things That You Love

פורסם

שלום

אתה מחפש רכב בקטגוריה הכי נמכרת במדינה

מנוע1600 או 1800 בעל גיר אוטומטי,

לפי השיחה בפורום אני מבין שאתה נמשך לרכב יפני ולכן אני ימליץ לך בחום לחכות חודש ימים להצגת המאזדה 3 בארץ ולפי זה תחליט עם אתה רוצה אותה.

אם אין לך סבלנות לחכות ואתה צריך רכב כמה שיותר מהר אז תיקח את הטויוטה קורולה רכב מעולה (גרסה 4 דלתות מטורקיה, גרסה 5 דלתות מבריטניה) בכל מקרה שני הרכבים זהים.

כמובן שעם תרצה את יש גם רכבים מסוג הצרפתיות שגם הם טובים אבל נטיעה לבעיות אמינות לעתיד,

אני יגיד לך בכמה מילים הניסיון שלי הוא ברכבים יפנים זה מה שהיה לי עד היום בבית במשך 10 שנים לפחות ואין בעיות, הייתה לי צרפתיה גם והיא עשתה קצת בעיות אבל בפורום הזה יש אנשים שיש להם ניסיון גדול על צרפתיות והם יוכלו לעזור לך

ומקווה שעזרתי לך קצת.

עמית

נולדתי עם הגה!

×
×
  • תוכן חדש...