Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7070 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נק' אחת - לא ראיתי התייחסות לעובדה, שאם הכל הולך כראוי במהלך השנים שבהן אתה משלם את המשכנתא על הדירה, זאת אומרת שיש לך שוכרים, אין נזקים רציניים וכו, אתה נשאר עם נכס ביד - מה שאומר שהרווחת כסף, בלי לעבוד בשבילו בצורה רצינית (אם, ורק אם היה לך מזל).

 

מנסיון אישי (יש לנו בבית יחידת דיור צמודה שאנחנו משכירים), הכל לא הולך כמו שצריך (יש נזילה פה ושם, צריך להחליף מקרר וכו), ואם לא היה את הידע הטכני של אבא שלי, הרבה מהרווחים היו הולכים לאנשי מקצוע.

 

מה גם, שלא העלנו את העובדה שיש אנשים שמחליטים שהם פשוט לא משלמים את שכר הדירה. לפי החוק - משיחה שהייתה לי עם שותף לעבודה, אם דייר לא משלם שכר דירה במשך חודש, לא ניתן לפנות אותו מהדירה. עד חודש מותר להשתמש באמצעים סבירים (משהו בסגנון).

PUG-306 XSI MK2

פורסם

www.tradetalk.co.il

 

באופן כללי, תשואה שנתית על דירה נעה בין 3-5 % , סביר להניח שברוב האפיקים הסולידים תקבל יותר וזה מבלי להתחשב בעלות תיחזוק הדירה ועלות כאב הראש.

 

כנס ללינק שנתתי לך, שם תקבל עצות טובות.

פורסם

אם היה לי את השכל לעשות מה שאתה רוצה לעשות כשאני הייתי בן 20, הייתי כבר היום איש עשיר מאוד. מכיוון שנפל לי האסימון רק איזה 10 שנים מאוחר יותר, אני אצטרך לחכות עוד קצת לפני שזה יקרה.

 

יש המון אפיקי השקעה בשוק, ברמות סיכון ותשואה מגוונות כמפורט לעיל, היתרון בנדל"ן הוא יכולת המינוף, שבד"כ לא קיימת באפיקים אחרים.

 

דירות בתשואה של מעל 6% אני יודע למצוא היום מהעיתון, ולא בסיכון גבוה. צריך לדעת רק איפה לחפש. אם אתה משקיע קצת יותר בחיפוש ומוצא מכירות בעייתיות או נכסים עם פוטנציאל השבחה, (או מוכן לקחת סיכון עם אוכלוסיה שוכרת בעייתית) אפשר גם להגיע להרבה יותר.

(add lightness' (Colin Chapman'

פורסם

גם אני חשבתי פעם שאפשר להרוויח הון ("להשאר עם הנכס ביד בעוד X שנים") מנדל"ן.

חבר שלי שעושה כסף לא רע בלונדון מנדל"ן "גילה" לי את הסוד:

את רוב הכסף עושים ממכירה של הנכס ולא מהשכרה, ההשכרה היא רק בשביל לכסות (בד"כ באופן חלקי) את עלויות המשכנתא.

 

תוך 6 שנים בערך הוא הגיע לבית נטול חובות במרכז לונדון (איזור בלסייז פרק למי שמכיר), כל זה מקניות ומכירות נבונות של נדל"ן. כמובן שהוא גם חי באותן 6 שנים מהרווחים...

פורסם

פספסתם אותי לגמרי.

הרעיון הוא לא להרוויח מהשכירות. אני לא עד כדי כך מסטול.

הרעיון הוא כמובן שתהיה לי דירה ועוד נאמר 5 שנים - לקחת עוד משכנתה, ואז שה10 שנים של הדירה הראשונה יגמרו - השכירות תשלם כבר על המשכנתה השניה, ופתאום בגיל 35 (15 שנה) יש לי שתי נכסים, שהם לגמרי שלי, שאני יכול למכור אותם (זה כבר יוצא הרבה כסף) ולהשקיע במשהו שבאמת מניב כסף.

 

אני לא רוצה להיות מיליונר (ברור שאני רוצה, כמו כולם אני מניח - אבל זה לא מה שאתה מנסה להשיג) - אני סה"כ רוצה שיהיה לי מספיק כסף כדי לא לדאוג יותר מדיי. היום בארץ למצוא עבודה שבאמת מכניסה מספיק כסף אפילו עם מקצוע זה קשה.

אני יכול ללמוד, אני אפילו יכול להיות די טוב אם אני משקיע. אבל אחרי זה התעודה (שזה למעשה למה ללמוד - אני יכול ללמוד לבד ולהתקדם יותר מהר מלימודים) לא תמיד שווה את הכסף כי אתה לא מוצא עבודה.

 

כרגע אבא שלי משכיר 3 דירות של 2 חדרים כל אחד. אני עוזר לו בהכל - אם זה לצבוע בין דייר לדייר, חשמל, מכשירים, רהיטים, נזילות, זאת לא הבעיה. וגם מבחינת לקחת משכנתה אין בעיה.

 

השאלה שלי איך עושים הרבה כסף (אפילו עם עבודה מאוד קשה) כדי שאחרי זה יהיה לי הרבה כסף שהכסף יעשה כסף.

כל מקצוע חוקי שאני אמצא כרגע (אלא אם יתמזל מזלי) לא יכניס לי יותר מ8 או אולי 9 אלף בחודש, וזה אם אני יעבוד בלי חיים - ז"א 7 ימים בשבוע, 18 שעות ביום. וזה לא משהו שאני ממש מעוניין לעשות.

 

כל זה עלה בגלל שרציתי לקנות לי איזה BMW ישנה עם החסכונות, אבל אז נזכרתי שאני רוצה KTM ישן לשטח. אתם יודעים איך זה הולך, תמיד רוצים יותר ממה שאפשר להשיג.

פורסם

אני כבר הייתי עושה משהו אחר.

לוקח את הכסף, ומשקיע. כמובן שלאחר מחקר שוק רציני, ולאחר כמה שנים של משחק עם כסף קטן.

פורטפוליו מגוון, בעל רמת סיכון לא גבוהה במיוחד יכולה לעשות בין 10-15% , וככל שאתה מוכן להסתכן יותר, ככה הרווחים עולים.

במצב כזה, ההכנסה תהיה די זהה (+/-), אבל תצטרך לעבוד הרבה פחות קשה, והכסף נזיל.

 

סתם שתבין מה הפוטנציאל - מישהו שאני מכיר די טוב התחיל לפני 15 שנה עם 200 ש"ח. היום אתה יכול להוסיף כמה אפסים טובים, וסימן של דולרים לסכום הזה.

המפתח הוא מחקר, ואף פעם לא לשחק עם כסף שאתה צריך. תמיד תהיה מוכן לעובדה שאתה יכול להפסיד, לפעמים גם בגדול.

PUG-306 XSI MK2

פורסם

אני לא יכול להעיד על הצלחה בתחום.

 

אני רק אומר שאתם עושים מהבן אדם מליונר, או בעל נכסים. עם מה, 20K? משכנתא הוא לא יכול לקחת. ולהשקיע את הכסף כדי לקבל בשנה 500 או אלף שקל?

 

קנה KTM ישן, לפחות תרגיש את התשואה!

משכנתא זה קל

פורסם

כנראה שהרוב המוחלט בפורום לא ממש מבין בנדל"ן ,

רוב הרווחים בעסקי נדל"ן מבוצעים ע"י שינויי ייעוד או השבחה ולאחר מכן למכור .

דונם אדמה שיש לך עליו 91% בנייה ואתה מבצע תוכנית מפורטת ומעלה את האחוז ל 300% אז האדמה שווה הרבה יותר, בין לבין יש לך עלויות תכנון וכולה אבל שווי הקרקע מרקיע - תלוי בעוד הרבה מאוד פרמטרים אבל אם מדברים בגדול הרי זה פורום רכב-

אם ידוע לך על פיתוח שאמור להתרחש בעוד כמה שנים באזור מסויים אם רואים שעיר אחת מתפתחת והרבה אדמות שכיום לא שוות הרבה בעתיד היחסית (והכל יחסי) יהיו באזור מבוקש אז אפשר לעשות מזה הרבה כסף

 

מינוף בקרקעות לא נעשה במכירה עצמה, המינוף בקרקעות נעשה בדרך כשמשעבדים את הנכס ומקבלים כסף כדי למנף אותו ולא מינוף מהקרקע עצמה, שווי הנכס והערכת השמאות יכולה להיות שונה ופה יש הרבה שמשחקים איתה כדי לקבל יותר כסף למינוף .

 

אם עסקי נדל"ן מעניינים אותך הייתי מציע לך להתחיל לקרות את הספר "How Real Estate Fortunes Are Made " למחבר George Bockl .

יש עוד כמה טיפים או רעיונות נחמדים בספר של דונלד טרמפ "Trump: The Art Of The Deal "

 

המשך יום נפלא לכולם :)

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

קנה KTM ישן, לפחות תרגיש את התשואה!

 

מחזק.

לקיחת משכנתא בתנאים כאלה היא מתכון בטוח

לשיערות לבנות והתקרחות בגיל מוקדם. אם כבר,

אז ליהנות מהרגע...

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
פספסתם אותי לגמרי.

הרעיון הוא לא להרוויח מהשכירות. אני לא עד כדי כך מסטול.

הרעיון הוא כמובן שתהיה לי דירה ועוד נאמר 5 שנים - לקחת עוד משכנתה, ואז שה10 שנים של הדירה הראשונה יגמרו - השכירות תשלם כבר על המשכנתה השניה, ופתאום בגיל 35 (15 שנה) יש לי שתי נכסים, שהם לגמרי שלי, שאני יכול למכור אותם (זה כבר יוצא הרבה כסף) ולהשקיע במשהו שבאמת מניב כסף.

 

אני לא רוצה להיות מיליונר (ברור שאני רוצה, כמו כולם אני מניח - אבל זה לא מה שאתה מנסה להשיג) - אני סה"כ רוצה שיהיה לי מספיק כסף כדי לא לדאוג יותר מדיי. היום בארץ למצוא עבודה שבאמת מכניסה מספיק כסף אפילו עם מקצוע זה קשה.

אני יכול ללמוד, אני אפילו יכול להיות די טוב אם אני משקיע. אבל אחרי זה התעודה (שזה למעשה למה ללמוד - אני יכול ללמוד לבד ולהתקדם יותר מהר מלימודים) לא תמיד שווה את הכסף כי אתה לא מוצא עבודה.

 

כרגע אבא שלי משכיר 3 דירות של 2 חדרים כל אחד. אני עוזר לו בהכל - אם זה לצבוע בין דייר לדייר, חשמל, מכשירים, רהיטים, נזילות, זאת לא הבעיה. וגם מבחינת לקחת משכנתה אין בעיה.

 

השאלה שלי איך עושים הרבה כסף (אפילו עם עבודה מאוד קשה) כדי שאחרי זה יהיה לי הרבה כסף שהכסף יעשה כסף.

כל מקצוע חוקי שאני אמצא כרגע (אלא אם יתמזל מזלי) לא יכניס לי יותר מ8 או אולי 9 אלף בחודש, וזה אם אני יעבוד בלי חיים - ז"א 7 ימים בשבוע, 18 שעות ביום. וזה לא משהו שאני ממש מעוניין לעשות.

 

כל זה עלה בגלל שרציתי לקנות לי איזה BMW ישנה עם החסכונות, אבל אז נזכרתי שאני רוצה KTM ישן לשטח. אתם יודעים איך זה הולך, תמיד רוצים יותר ממה שאפשר להשיג.

\

\ממש לא נכון (לגבי המשכורות, ו-18 שעות ביום ?!).. צריך לדעת מה ללמוד וכמובן שצריך לדעת איך להתקדם

×
×
  • תוכן חדש...