Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7087 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם נסיעה ללא הורדת בלם יד יכולה לגרום לנזק במערכת העצירה של הרכב או במנוע של הרכב?

מבקש עזרה במידע על הנושא

תודה.

פורסם

כן.

האם מדובר בנסיעה של מטרים בודדים עד להבנת הטעות או בנסיעה ממושכת ?

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

נסיעה כזו גורמת לבלאי רציני של הבלמים, ולהתחממות שיכולה להוביל ברכב עם בלמי דיסק להתעוותות וברכב עם בלמי תוף להרס משאבות הבילום בתוף ולנזילה מהן.

במידה ואתה מרגיש שינוי בעוצמת הבלימה, רעידות בבלימה או ירידה במפלס נוזל הבלם גש למוסך לבדיקה.

פורסם

אין לי ברכב מאחורה בלמי דיסק אלה תוף (פורד פוקוס),ולא ניתן בנסיעה לבדוק עם יש ירידה בבבלימה של הרכב

מה שיכול לגרום רק נזק לבוכנות או לתוף.

האם גם למנוע זה יכול לגרום לנזק?

תודה.

פורסם

כנראה שאין לך ברקסים אחוריים :mm_wink:

 

ברוב המכוניות (למעט כמה) האמברקס מפעיל את הבלמים האחוריים

כלומר כשאתה נוסע עם אמברקס משוך (בהנעה קדמית) תרגיש חוסר משיכה ותמשיך לנסוע

במצב כזה הרפידות (תוף\דיסק) במצב בלימה - ככול שתמשיך לנסוע כך יגמר ה "בשר" ברפידות עצמם (שהם מקור הבלימה) ובנסיעה מהירה ומאומצת יעלמו

גש לאוטו,משוך אמברקס ונסה לנסוע - אם הנסיעה חלקה - גש למוסך (רפידות גמורות)

אם הרכב נעצר - יש לך מזל כנראה שנשאר עוד "בשר" בטיפול הבא תבדוק טוב

בכל אופן כמו שאמרו - דבר ראשון לבדוק גובה נוזל בלמים ונזילות מאחור

 

 

אלעד

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

לא נורא

(בד"כ יש קפה טוב במוסכים:mm_wink: )

 

ואל תדאג זה די זול (150-200)

 

ד"א שאלה

אחרי שעשית את הבלמים - הרכב עצר יפה גם במשיכה קלה של האמברקס?

(כי אם גם לפני כן היית צריך למשוך חזק יכול להיות שהאמברקס לא היה מתוח מספיק)

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

×
×
  • תוכן חדש...