Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7086 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

אחותי מחפשת רכב שיהיה מעל שנת אלפיים,

שיהיה קטן (אימפרזה בשבילה זה אוטו ענק ומגעיל שאי אפשר להחנות איתו)

שיהיה בטיחותי כמה שאפשר (יש לה 2 ילדות קטנות, הגדולה בת 3)

ושיהיה אוטומט כמובן (איך אפשר לשכוח)

בכל אופן רציתי לקבל הצעות בקשר לרכב, שלא יתפרק ויהיה הרבה במוסך

היא ראתה בניין לידה פיז'ו 206 למכירה עם 67 אלף ק"מ, שנת 2001, אם 2000 בעצם (אני יברר!)

בכל אופן האם כדאי? , האם היא תיהנה ממנו או שלצפות מצרפתייה זקנה (יחסית) שתיתן קצת אמון זאת בקשה מוגזמת?

תודה לכל העוזרים בקשר לרכב הנ"ל וכמובן לא לשכוח לממליצים לרכב חלופי:lol:

ארז :wink: .

never drive faster than your guardian angel can fly..

פורסם

פונטו ספייס בדגם הELX הרציף תכנס בכיף לתקציב. שנת 2002 או אפילו 2003 כמדומני.

מדוע אגב אתה חושב שה206 הוא רכב לא אמין? בגלל שמקורו בצרפת?

!AWDSOME

פורסם

אני שומע הרבה מאנשים בעלי פיז'ו שאחרי 4-5 שנים מתחילות צרות עם הרכבים..

אז לפי מה שאתה אומר רק פונטו ספייס? או ה206?

אין עוד הצעות? מישהו :)?

never drive faster than your guardian angel can fly..

פורסם

מה זה סיריון?? :)

חשבתי על פאביה, או יאריס, כמעט לא מציעים לי,

מה הייתם לוקחים בדרישות ובתקציב הנל?

never drive faster than your guardian angel can fly..

פורסם

באף מקום לא רשמתי "רק פונטו". פשוט יש לי, או יותר נכון היה לי ניסיון של שנתיים עם הדגם המדובר, ולכן המלצתי עליו.

!AWDSOME

פורסם

תודה על העצה בקשר לפונטו!

אז הפונטו יותר בטיחותית מה206, איפה נכנסות לתמונה יאריס, פאביה, איביזה?

never drive faster than your guardian angel can fly..

×
×
  • תוכן חדש...