Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7106 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

בעקבות חשש מצידי על אי ביצוע עבודה- החלפת תרמוסטט במוסך אני מבקש את עזרתכם.

 

במסמך המצורף:

תמונה 1 מראה את מה שנראה לי כבית התרמוסטט. במידה וזהו אכן זה,

תמונה 2 מראה שהוא מורכב מ-3 חלקים. חץ "א" מראה חיבור שמעולם לא נפתח.

חץ "ב" מראה חיבור שיש סימנים על האום, אולם כל החלק עטוף בשכבת אבק יפה ולא נראה שנגעו בו.

מאיזה חיבור באמת מחליפים את התרמוסטט? והאם, למרות איכות התמונה, המבינים יכולים לדעת האם הוחלף התרמוסטט? יש לציין שאין סימני RTV באיזור.

 

בתודה, רונן

 

אנקדוטה נוספת - הידעתם שבמוסך מורשה טויוטה שטיפלתי בו (לא נכפיש את שמו ברבים) שמן ברירת המחדל הוא 15W-40 המיוצר ע"י סונול?????

termostat.doc

פורסם

היי

עיינתי בתמונותיך,כבעל טויוטה (3 במשפחה),בעבר ובהווה.

מדובר בבית טרמוסטט.

לפי התמונות ניתן לראות שלא נגעו בברגים האלה לעולם.

בנוסף מנסיוני עם הטויוטה קורולה,הייתה לי 93 עם טרמוסטט מקורי שבחיים לא החלפתי,גם לא אחרי 10 שנים.

בנוגע לשמן 15W40, לא ברור לי מדוע,כי לפי מה שאני יודע,משתמשים שם בסינטטי מלא או חצי סינטטי 15W40, 10W40 כנראה משתמשים לרכבי דיזל,גיפים ועוד - לא לקורולה.

החלק שצריך להחליף בעצם נראה כך בדגם יותר ישן של טויוטה-אצלך זה שונה,אך בגדול זה נראה כך:

coolfj40_1928_8855919

פורסם

זהו הטרמוסטט שאתה צריך בדיוק בוודאות:

G4000186042KUZ.JPGjapan.jpg

כמו כן טבעת טרמוסטט שאתה צריך להחליף גם כן:

35445.jpg

כמו כן זהו האטם טרמוסטט (פלאנץ)שאתה צריך:

gasket.jpg

פורסם

האם לפני צילום התמונה פורק המפלג?

 

אצלי הבית טרמוסטט נמצא מתחת למפלג בחיבור של הצינור התחתון למנוע

מדובר על קורולה 98 מנוע מדגם 4A-FE

פורסם

לחבר שלום

הפלאנג' הוא החלק שמתואר בתמונה 2 בחלק ב.חלק א איננו הפלאנג' ואין צורך לחטט בו.

קשה לראות מהתמונה אם הוחלף תרמוסטט או לא ,הכי פשוט זה לבצע בדיקה ידנית חיצונית לתקינות תרמוסטט ,אחרי הבדיקה הכל יהיה בהיר יותר

 

קרא את ההסבר של צביקה לבדיקה חיצונית קלה וסבירה של תקינות תרמוסטט

http://www.carsforum.co.il/vb/showth...95&postcount=6

אל תסתכלי בקנקן לכי תעשי קפה

פורסם

לאחר בדיקה שבוצעה: הנעת מנוע קר ומעקב אחר הצינורות - העליון התחמם יחסית והתחתון בכלל לא עד לפתיחת התרמוסטט. עושה רושם בסדר.

נחכה לנסיעה בינעירונית ביום קר לראות את המשך תיפקודו.

 

קורולה98- גם אצלי הוא שם , זהו אותו דגם מנוע. אם תסתכל תראה שהבית תרמוסטט בנוי משני חלקים.

 

בכל מקרה, תודה על העצות.

רונן

×
×
  • תוכן חדש...