Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מהפכת ה-USB


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7124 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה יופי של רדיו-דיסק..אבל מה פיוניר? לא מבינים שאנחנו ב-2007 עוד מעט?

שיתחילו לדבר איכות ולא רק יופי.

Hu: Alpine 9855R Comp: Morel Hybrid Ovation 6 Amp: Kicker 06ZX650.4 Subwoffer: Hertz ES 300

Black Renault Megane Coupe 1.6 16v

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מה רע באיכות של פיוניר?

זה שנפוצה שמועה ש"פיוניר זה דולפינים" ו"איכות זה אלפיין וקלריון" זה בולשיט אחד גדול.

 

יצא לי להתעסק עם מכשיר מסדרה 7 (אני חושב שהוא היה 7800) ואני מוכרח להגיד שהוא הרשים אותי מאוד.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
מה רע באיכות של פיוניר?

זה שנפוצה שמועה ש"פיוניר זה דולפינים" ו"איכות זה אלפיין וקלריון" זה בולשיט אחד גדול.

 

יצא לי להתעסק עם מכשיר מסדרה 7 (אני חושב שהוא היה 7800) ואני מוכרח להגיד שהוא הרשים אותי מאוד.

 

איתמר.

 

הרשים אותך גם מבחינת איכות מוצר? כל המכשיר פלסטיק זול ומגעיל.

ראיתי אותו בעייני וגששתי בו קצת ופשוט איכות ירודה של מכשיר, הפלסטיק הכי זול שהם מצאו

איתו הם ייצרו את המכשיר.

הרשים אותך? למכשיר 2007 צריכה להיות טכנולוגיה חדישה, מצטער אבל מעבד 24 ביט

זה משהו הכרחי במכשירים חדישים, חבל שאין אותו לפיוניר 7800.

ע"פ המפרט שלו, אין בו כלום מיוחד פרט לצבעוניות ובדגם 9800 יש בלוטוס.

ואני לא מדבר מתוך השמועה שציינת למעלה.

* טעמה המר של איכות ירודה נשאר זמן רב לאחר שפג טעמו המתוק של המחיר הנמוך.

* ההתפשרויות של היום, הם הנורמה של המחר

פורסם
אם כבר מדברים!

אז ראיתים את הרדיו דיסק הזה שך פיוניר!?

http://www.cheaper.co.il/product.asp?productid=1123&CatCode=290

 

 

10 גיגה זיכרון פנימי! נחמד משו:roll:

רק המחיר לא כזה נחמד ולא כזה הגיוני,אבל התרגלנו כבר למחירים המופרזים שלהם!

 

 

 

בברכה שחרון!

 

 

מה זה המחיר הזה ? למה אני נוהג בפררארי לעבודה ומחיר הרדיו דיסק זה חצי שעת עבודה אצלי ?

אנשים מגזימים בצורה קיצונית עם המחירים שלהם, טוב שהם לא הציעו עסקת סוף עונה שאומרת שאם אתה משעבד את הנשמה שלך לשטן אז הרדיו דיסק יעלה לך רק חצי.

נשמע לי מטומטם בכל היקף ומושג המילה מטומטם להשקיע על רדיו דיסק מעל 10,000 ש"ח.

אני חושב שגם אדם שהיה מגרד את האף ועושה 10,000 ש"ח לא היה משקיע את הסכום הזה.

ואגב, בעבור 10,000 ש"ח הייתי מצפה *לפחות* למסך צבעוני + 2 בחורות שיעשו לי נעים כתוספת ל-10 ג'יגה שקיים כרגע ברדיו דיסק.

 

וכשאני אומר נעים, אני מתכוון נעיייייייייייםםם

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם
הרשים אותך גם מבחינת איכות מוצר? כל המכשיר פלסטיק זול ומגעיל.

ראיתי אותו בעייני וגששתי בו קצת ופשוט איכות ירודה של מכשיר, הפלסטיק הכי זול שהם מצאו

איתו הם ייצרו את המכשיר.

הרשים אותך? למכשיר 2007 צריכה להיות טכנולוגיה חדישה, מצטער אבל מעבד 24 ביט

זה משהו הכרחי במכשירים חדישים, חבל שאין אותו לפיוניר 7800.

ע"פ המפרט שלו, אין בו כלום מיוחד פרט לצבעוניות ובדגם 9800 יש בלוטוס.

ואני לא מדבר מתוך השמועה שציינת למעלה.

 

דווקא הוא הרשים אותי בכך שהוא נראה מכשיר יוקרתי וצעיר.

פלסטיקים זולים? פרוססור 24 ביט?

המכשיר לא מתיימר להיות היי-אנד ואפילו לא קרוב לשם.

 

המכשיר אמור לספק איכות סאונד סבירה ויופי. כל מי שמחפש "איכות סאונד עילאית" בכל סדרות המכשירים הבינוניות מחפש מחט בערמת שחת.

המכשירים האלה הם קצה הקרחון בכל מה שקשור לאיכות סאונד, קצה קרחון שמתאים מאוד ל 99% מהאנשים בארץ מבחינת עיצוב, נוחות ופיצ'רים.

 

אין לפיוניר ולא הייתה לפיוניר שום בעייה במהלך השנים. זה שעכשיו יש ג'וק חדש שקלריון זה הכי איכותי - כבר התרגלנו לזה. פעם P1 היה הסאב הכי מומלץ ומגבר של קליפורניה בום כיכב כאן בהמלצות על מגבר פשוט, זול וטוב.

 

אבל איך אומרים - איש איש באמונתו יחיה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
הייתי רוצה להבין בשביל מה טוב חיבור ה- USB על הרדיו דיסק?!

 

 

היתרון של הUSB לפי דעתי,

בגמישות שהוא נותן לי.

מה זה אומר?

 

אני אוהב לגוון במוזיקה שאני שומע.

במקום לצרוב כל פעם דיסק מחדש,

אני מעדכן בקלות את השירים על ה DISK ON KEY

 

בנתיים עד שאלפיין יוציאו מכשיר כזה אני נשאר עם הדיסקים.

ונסחב עם הנגן MP3 לרכב.

 

והרי לך התשובה הכי טובה שיכולתי לתת.

פורסם

הUSB הוא גימיק שיווקי וזהו.

למי שלא רוצה לצרוב כל פעם דיסקים(לא מבין מה בדיוק הבעיה בזה אבל נזרום עם העניין).

יכול פשוט לרכוש HU בעל שליטה ותמיכה בIPOD ולרכוש IPOD ולעבוד יחד עם זה.

 

היתרון היחידי של כל הטכנולוגיות הללו הם פרקטיות, מלבד זה אם באיכות סאונד עסקינן אז לא נכניס זאת באותה קטגוריה.

 

אני כנראה עדיין ישאר עם HU שהתמיכה היחידה שלו היא בFM RADIO ובCD/CDR:)

אבל זה רק אני,

 

 

ניר

under construction..


×
×
  • תוכן חדש...