Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה דעתכם על Audi TT 1.8?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7179 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש את הרגילה בלי כל התוספות.

האם הרכב נמכר מהר?

אני מחפש 2000\2001 1.8 רגיל.

האם נדיר למצוא יד 1 ?

מה דעתכם מבחינת הוצאות ותחזוקת הרכב?

אשמח לקבל כל מידע שאפשר.

פורסם

אני מחפש את הרגילה בלי כל התוספות.

האם הרכב נמכר מהר?

אני מחפש 2000\2001 1.8 רגיל.

האם נדיר למצוא יד 1 ?

מה דעתכם מבחינת הוצאות ותחזוקת הרכב?

אשמח לקבל כל מידע שאפשר.במודל שאתה מחפש נדיר עד בלתי אפשרי למצוא יד ראשונה, והם נמכרות מהר ובד"כ מעל מחירון.

STI 2004

 

 

פורסם

יד ראשונה בחיים לא תמצא.

טוב נו אולי תמצא, אבל יהיה קשה , אבל מאוד קשה למצוא.

 

הם נמכרות די מהר , אבל יש אחת בלוח פוקוס שכבר חודש מופיעה שם ומשום מה לא קונים אותה....מוזר.

רוצים עליה 102 אלף ש"ח

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

אתה אומר שחודש לא קונים אותה כי אתה חודש מברר או כי חודש אתה רואה את המודעה בעיתון?

יש לי סובלנות אני אחפש באיזה ערים עשירות את הרכב.

הבעיה היא שהעשירים מתפקנים באוטו'.

פורסם

שלום,

יד ראשונה אתה לא תמצא וזה באחרויות גם לא המציאות הגדולות ביותר.

לרוב הרכבי עם קילומטראז גבוה וכך גם הידים המחיר ל אתמיד בהתאם למצב הרכב

כלומר כל אחד רוצה מעל המחירון ומקבל.

המנוע סך הכל טוב ואמין כך שאין לך צורך לחשוש מקילומטראז גבוה בכל זאת הרכב 6 שנים בכביש.

 

יחסית השוק שלו טוב מאוד.

proud to be a mini 2006 owner

פורסם

קח בחשבון שלהחזיק אאודי והחלפת חלקים שם ככל שצריך , זה לא מאזדה ולא טויוטה.

 

חוץ מזה , אוטו מעולה, אם הוא לא 4X4 , תת היגוי מפחיד בנסיעה "חזקה" .

בברכה, ובהצלחה--

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

דני - דווקא ממך לא הייתי מצפה לכזו דעה קדומה (לא נכונה).

 

לי יש את השילוב המנצח מבחינת דעות קדומות - מנוע דיזל ואודי חדשה.

תוסיף לזה את העובדה שאני מטפל אך ורק במוסך המרכזי בבני ברק ותקבל מחירים בשמיים.

 

אז זהו, שלא -

טיפול קטן עולה לי כ350 ש"ח כולל מע"מ.

טיפול גדול עולה לי פחות מ1000 ש"ח כולל מע"מ.

לא נורא ולמעשה לא יותר מרוב החברים שלי בעלי היפניות ה"זולות לאחזקה".

פורסם

 

דני - דווקא ממך לא הייתי מצפה לכזו דעה קדומה (לא נכונה).

 

דיעה קדומה? הנה מה שרשמתי:

 

"קח בחשבון שלהחזיק אאודי והחלפת חלקים שם ככל שצריך , זה לא מאזדה ולא טויוטה.

 

חוץ מזה , אוטו מעולה...."

מה דיעה קדומה?, ולא, אני לא מדבר על החלפת שמן ופילטר שמן. אני מדבר על אמינות ועל עלות תקונים בתקלות ,על כמות וזמינות התקלות ועוד:

אם אתה חושב שטויוטה לא אמינה יותר מאאודי, ושאחזקתה אינה זולה יותר במבחן הדגמים והשנים, ובשורה התחתונה, במבחן השנים ערך הכסף שלך (ולא רק כסף) נשמר יותר מאשר אחזקת אאודי, אז אתה צודק.

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

הבעיה היא שהעשירים מתפקנים באוטו'.

הTT בשנים 2000-2001 נמכרו בארץ ידניות בלבד.

אני לא חושב שיש בארץ TT בשנים הנ"ל אוטו', אלא אם כן היא מיבוא.

TT עם גיר אוטו' התחיל להגיע משנת 2003 ומעלה.

 

אגב, אתה נעול על הTT?

פורסם
הTT בשנים 2000-2001 נמכרו בארץ ידניות בלבד.

אני לא חושב שיש בארץ TT בשנים הנ"ל אוטו', אלא אם כן היא מיבוא.

TT עם גיר אוטו' התחיל להגיע משנת 2003 ומעלה.

 

אגב, אתה נעול על הTT?

יש לך אלטרנטיבה אחרת להציע?

פורסם
דני - דווקא ממך לא הייתי מצפה לכזו דעה קדומה (לא נכונה).

 

לי יש את השילוב המנצח מבחינת דעות קדומות - מנוע דיזל ואודי חדשה.

תוסיף לזה את העובדה שאני מטפל אך ורק במוסך המרכזי בבני ברק ותקבל מחירים בשמיים.

 

אז זהו, שלא -

טיפול קטן עולה לי כ350 ש"ח כולל מע"מ.

טיפול גדול עולה לי פחות מ1000 ש"ח כולל מע"מ.

לא נורא ולמעשה לא יותר מרוב החברים שלי בעלי היפניות ה"זולות לאחזקה".

 

 

אני לא יודע באיזה מוסך אתה מטפל, אבל במוסך צ'מפיון לפני כחודשיים עלה לי יותר מ2000 שקל לעשות טיפול 30 אלף,

החלפת כפתור בדלת של חלון החשמל שהתקלף לו הציפוי (תודות לספריי שמכיל אלכוהול) עולה 90 ש"ח והתקנה שלו עולה 250 ..

never drive faster than your guardian angel can fly..

פורסם
יש לך אלטרנטיבה אחרת להציע?

תיתן תקציב.

וגם איזה מכונית אתה מחפש, רודסטר, קופה, הוט האצ?

אם רצית לקנות TT בשנים00-01, אז אני מאמין שהתקציב שלך הוא בין ה105K ל115K, אני צודק?

פורסם

במגזין אירופאי , במבחן ל-TT החדש , צוין השיפור הדרסטי בהתנהגות יחסית לדור הקודם שהיה גולף עם הרבה חסרונות שלא היו בגולף.

×
×
  • תוכן חדש...