Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Toyota Corola 2003 vs Mazda 323 2002/3


joe_12
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7194 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברה צריך ייעוץ לגבי מה עדיף מבחינת:

אמינות

אחיזת כביש

צריכת דלק

נוחות

(עם דגש על צריכת דלק ואמינות)

 

תודה על העזרה... :)

 

אה ועוד משהו - מה ההבדל בין 323 ללאנטיס וכמובן למי יש עדיפות בעיניכם?

פורסם
חברה צריך ייעוץ לגבי מה עדיף מבחינת:

אמינות

אחיזת כביש

צריכת דלק

נוחות

(עם דגש על צריכת דלק ואמינות)

 

תודה על העזרה... :)

 

אה ועוד משהו - מה ההבדל בין 323 ללאנטיס וכמובן למי יש עדיפות בעיניכם?

אם ההחלטה שלך היא בין השניים הללו ,הקורולה הרבה יותר טובה.

כמובן ש2003 זה הצורה החדשה.

מבחינת אמינות של רכב יד שניה,הכל תלוי בבעלים ובמזל של הבעלים הקודם.

מבחינת אחיזת כביש- אני לא חושב שזה יהיה הוגן לתת חוות דעת על אחיזת כביש בין 2 משפחומאטיות.

בנוגע לנוחות-הקורולה לוקחת ובגדול,כנ"ל אבזור ובטיחות.

למכירה SONY ERICSSON W300I

מצב מושלם,יד ראשונה,אבזור מלא,כרטיס זיכרון 256 מגה :) עברית!מלאה! 0525246232

פורסם
אם ההחלטה שלך היא בין השניים הללו ,הקורולה הרבה יותר טובה.

כמובן ש2003 זה הצורה החדשה.

מבחינת אמינות של רכב יד שניה,הכל תלוי בבעלים ובמזל של הבעלים הקודם.

מבחינת אחיזת כביש- אני לא חושב שזה יהיה הוגן לתת חוות דעת על אחיזת כביש בין 2 משפחומאטיות.

בנוגע לנוחות-הקורולה לוקחת ובגדול,כנ"ל אבזור ובטיחות.

מה מבחינת צריכת דלק?
פורסם

את השיווק של ה 323 התחילו בארץ בשנת 92. בשנת 95 נכנסה הצורה החדשה עם מנוע 1800 סמ"ק וכונתה לנטיס. הדגם הישן המשיך להימכר במקביל עד שנת 97. השם לנטיס ניתן ע"י היבואן כדי ליצור הפרדה מה 323 הישנה שנמכרה במקביל.

 

ברוב העולם הרכב נקרא 323 (בארה"ב פרוטז'ה ).

 

 

הקורולה עדיפה מבין השתיים.

פורסם
את השיווק של ה 323 התחילו בארץ בשנת 92. בשנת 95 נכנסה הצורה החדשה עם מנוע 1800 סמ"ק וכונתה לנטיס. הדגם הישן המשיך להימכר במקביל עד שנת 97. השם לנטיס ניתן ע"י היבואן כדי ליצור הפרדה מה 323 הישנה שנמכרה במקביל.

 

ברוב העולם הרכב נקרא 323 (בארה"ב פרוטז'ה ).

 

 

הקורולה עדיפה מבין השתיים.

אחי איך הצריכת דלק של הלאנטיס?
פורסם

לדעתי הקורולה לוקחת בגדול גם בסחירות שזה פרמטר שצריך להילקח בחשבון...

--" האוטו הזה לא רואה מוסך אני אומר לך ..."

--." ישראלי זה לעקוף מימין 10 מכוניות, לחתוך נתיבים, לצפור ולקלל בעצבנות כשאתה בכלל לא ממהר לשום מקום."

פורסם

"אח שלי", צריכת דלק תלויה בנפח המנוע (הלנטיס מגיעה גם עם מנוע 1.8 ו 2.0 בנוסף ל 1.6) ,באופי הנסיעה (עירוני, בינעירוני, פקקים) וברגל ימין של הנהג (לוחץ או נוסע רגוע).

 

הצריכה אמורה להיות באיזור ה 1 ל 10/11 ליטר לק"מ בנסיעה משולבת עם מזגן.

 

אסף

פורסם

ברוב העולם הרכב נקרא 323 (בארה"ב פרוטז'ה ).

פותח השרשור מתכוון לדגמי BJ 323 אשר הגיעו עם מנועי ZM 1.6L ו-FS 2.0L, כמובן שמנועי ה-2 ליטר עדיפים מה-1.6 סמ"ק, יש הבדל משמעותי בביצועים בין שתי הגרסאות אך אין הבדל ענק בצריכת הדלק.

 

אם הולכים על מאזדה, אז מאוד מומלץ לרכוש את גרסאת ה-2 ליטר.

 

השם "לאנטיס" הועתק מיפן ע"י היבואן, ביפן הדגם נקרא לאנטיס, בארה"ב הדגם נקרא Protege ובנוסף שווקה שם גירסא ספורטיבית בשם MP3 בעלת הביצועים המרשימים, באירופה ומקומות נוספים הדגם קיבל את השם Familia, Etude ,Allegro וכמובן פשוט 323.

פורסם

אממ אני יודע שזה תלוי בהרבה דברים...

אבל בכללי..מה נחשב יותר חסכוני מהשניים?

ד"א מעוניין רק ב-1600 סמק

פורסם

אני ממליץ על הקורולה היא עדיפה מכל הבחינות, נוחות, כוח וצריכת דלק. אגב אני ממליץ במקום ה323 לשקול הונדה סיביק שלדעתי עדיפה עליה. לחבר שלי היתה קורולה שנת 2003 הוא נסע עליה מלוד לאילת וחזרה בטנק דלק אחד בנסיעה לא הכי רגועה..

פורסם
לדעתי הקורולה לוקחת בגדול גם בסחירות שזה פרמטר שצריך להילקח בחשבון...
בגלל זה הכבישים שלנו מלאים בפחונים ניידים.

אם סחירות זה פרמטר חשוב ומשמעותי בשבילך, קנה אופניים.

צורת החשיבה כאן היא מוטעה לדעתי. אם אתה בוחר רכב ע"פ הסחירות שלו, מה שיוצא מכך זה שאתה מתפשר. אתה מתפשר וקונה רכב שפחות טוב מרכב מתחרה רק בגלל שהוא ימכר בקלות יותר. ואין זה אומר שהרכב המתחרה יקר יותר.

אם תחשוב שניה באיזה רכב אתה מרגיש יותר בנוח, ומה בטיחותי יותר לדוגמא, אתה תרוויח מהקניה שלך הרבה יותר.

 

בשורה התחתונה, קנה רכב שמתאים לך, שבו אתה מרגיש בנוח, אל תפסול רכבים רק בגלל שהסחירות שלהם נמוכה כביכול.

!AWDSOME

×
×
  • תוכן חדש...