Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7199 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לגולף 2.0 יש 115 כ"ס. באוטומט היא דיי עגלתית מבלי להזכיר בכלל התנהגות.

אישית, הייתי מסה לשכנא את האם להתפשר על ידני. אוטומט והנאה לא הולך יחד (אצלי לפחות).

Veni Vidi Vici

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא תמיד אפשר לשכנע לעבור לגיר ידני...

סיבות בעד ידני:

1. חסכון בדלק.

2. אין חשש להתפגרות גיר שתעלה הרבה מאוד כסף.

3. מחיר רכישה נמוך יותר לשנתון זהה (או לחלופין שנתון גבוה יותר באותו מחיר)

 

סיבות בעד אוטומט:

1. כל הזמן טוחנים פקקים כבדים, סיוט לנסוע בידני בפקקים של ראשון-חצי-קלאץ'.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

 

לדעתי פוקוס 5 דלתות 2 ליטר מתאימה מאוד לדרישות.

אני מסכים עם wil:mm_yeah:, הפוקוס אמינה(ככה שלאמא שלך לא יהיו פחדים), ודי מהנה.

 

בהצלחה, איתי.

פורסם

חבר'ה אל תנסו אפילו לשכנע אותי לידני - כי זה בלתי אפשרי . (נקודה)

 

 

ומהגולף ירדתי, פוקוס 2 ליטר 5 דלתות נורא קשה למצוא, יש עוד רעיונות?

 

ממש נדלקתי על האופל GSI...מה אתם אומרים? הוא יענה על הדרישות שלי?

פורסם

תתפשר על פוקוס 2 ליטר סדאן, היא אמנם לא מלכת היופי אבל לפחות היא נוסעת.

אל תקנה פוקוס 1600 אוטומט, הצד החלש של האוטו הזה זה כח, בניגוד לדרישותיך.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

 

ומהגולף ירדתי, פוקוס 2 ליטר 5 דלתות נורא קשה למצוא

 

נכון אתה צודק, אכן קשה למצוא, אבל אפשרי.

ככה זה, מחפשים, לי לקח הרבה זמן עד שמצאתי את הקליאו.

יש לך כרגע רכב?, או שאתה לחוץ לקנות?

יש ביד שניה אחת שנת 2001, תנסה(אפילו שהתאריך קצת ישן):

http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=36&SubModelID=330&FromYear=2001&UntilYear=2001&Hand=1&Auto=1&fromPrice=&untilPrice=&Info=

 

האמת לי נראה שכבר ננעלת על הGSI, יש פה חבר בפורום שיש לו GSI, אולי הוא יוכל לעזור לך בענין האמינות והאחזקה.

 

איתי.

פורסם
מה לגבי יונדאי גטס 1600 GLS SPORT?

מה לגבי לא לתת עיצות אם אין לך מושג ?

 

בכל מקרה, האסטרה יכולה להיות פתרון לא רע.

הבעיה שלה היא האנונימיות שלה , כמו שאתה לא מכיר , אחרים לא מכירים ויירתעו מלקנות אותה.

המנוע שם מצויין, האוטו דיי מתנהג , הכי טוב שתיקח סיבוב ותחליט.

 

עוד אופציה שלא הועלתה פה, במוו קומפקט שנת 2000 ומעלה.

רכב מעולה שמספק המון כיף עם הנעה אחורית והתנהגות טובה יותר מכל אלפא\פוקוס\גולף שנמצאת באיזור.

הרכב דיי אמין ואם יודעים איפה לטפל בו, הוא יהיה לא יקר לתחזוקה.

פורסם

ב.מ.וו לא יקרה לאחזקה?

ביחס למה?

 

האם טיפולים רציניים (יותר מהח' שמן ופילטרים) לא יעלו כפול מאשר נניח בפוקוס?

 

וביטוח ל-ב.מ.וו לנהג צעיר, לא עלול להיות קטלני? אני ממליץ בחום לקבל הצעת מחיר לביטוח לנהגים הרלוונטיים לפני שקונים ב.מ.וו או גולף בגרסאות החזקות או משהו בסגנון.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

הרכב דיי אמין ואם יודעים איפה לטפל בו, הוא יהיה לא יקר לתחזוקה.

אני מוכן להתערב על הרבה מאוד כסף שלתחזק 20 מכוניות מסוג במוו קומפקט לאורך שלוש שנים לא יעלה יותר מלתחזק 20 מכוניות גולף ,אלפא 147 או קליאו ספורט, אני משער שיעלה הרבה פחות.

בניגוד לאחרים, אני מדבר מניסיון של תיחזוק E36 במשך שלושת השנים האחרונות.

פורסם
מה בנוגע לגולף v5 נכון לא הכי ספורטיבי אבל כוח יש גם די פוזה ובמיוחד דגם הקופה....
הוא רשם שהוא מחפש רכב שיהיה מהנה לנהיגה, והV5 ממש לא עונה לדרישה הזאת.

עוד הצעה שעלתה במוחי, יונדאי קופה.

 

שנת 98-97, אוטומטית, יחסית מהנה, מראה יפה(שנוי במחלוקת), טיפולים ואחזקה ממוצעים והרכב ממש אמין.

פורסם
הוא רשם שהוא מחפש רכב שיהיה מהנה לנהיגה, והV5 ממש לא עונה לדרישה הזאת.

עוד הצעה שעלתה במוחי, יונדאי קופה.

יונדאי קופה מהנה לנהיגה? :vamp:

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

הדור השני מהנה יותר לנהיגה, אולי. אם אני לא טועה, הראשונה מבוססת על פלטפורמה של יונדאי אקסנט...

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln


×
×
  • תוכן חדש...