Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7220 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מקווה שאתה מדבר על הכבל שהולך למגבר של הקדמיים. הכבלים האילו לא מתוכננים לעומסים של עשרות וואטים. הם מיועדים לחיבור הרדיו-דיסק למגבר.

פורסם

אני לא אמרתי שזה טוב יותר טוב מכבלים בשווי של מאות שקלים.

גם לי היה מעניין האם זה יעבוד טוב.

עשיתי ניסוי, וראיתי שזה יותר טוב ממה שהיה. אפילו הצליל נהיה יותר נקי.

אני אהבתי את הכבל ,בהשוואה למחיר, שקל 1 לא הוצאתי.

 

מי שירצה לעשות גם ניסוי בעצמו אין לי בעיה לתת לו את כבל RG59 או RG6 בחינם.

HU: Eclipse CD7200 MKii  Amp: Audison LRx4.1k Sub: Audison Voce AV-12 Comp: Audison Voce AV-K6 Power: Audison 2G kit with 1F Cap RCA: Monster 402 XTREME Sealing: FatMat - Rattle Trap Pack

פורסם

השאלה פה היא אם יהיה שינוי בין RCA הכי פשוטים לכבלים הנ"ל, ולא בין RCA ברמה נורא גבוה שבצורה מוכנה מתבטא לך במחיר גבוה לבין אותם כבלים, כי כל היופי פה זה להשקיע מעט כסף יחסית ולקבל משהו שישמע טוב יותר מכבלים מוכנים הכי פשוטים

פורסם

 

ניתן לנסות ולהתקין ברכב ואם עובד טוב, אז חסכת כמה שקלים.

לא עובד טוב - המתקין יעבוד כפליים ויהיה צורך בסלילה של כבל נורמלי ושזור.

תלוי מאוד ברכב וברעש המיוצר ע"י יצרנים (אלטרנטורים וכו') וסמיכות אליהם, מבנה השלדה וכו'...

נשאר רק לנחש או לנסות.

HU: Eclipse CD7200 MKii  Amp: Audison LRx4.1k Sub: Audison Voce AV-12 Comp: Audison Voce AV-K6 Power: Audison 2G kit with 1F Cap RCA: Monster 402 XTREME Sealing: FatMat - Rattle Trap Pack

×
×
  • תוכן חדש...