Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7236 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה רבה לכם!

 

אבל יש לי עוד שאלה...

קראתי שאופל אסטרה מנוע 1.8 הוא בעצם מנוע של גולף,

ובלינק לעיל אופל לא מוזכרת לגולף..

 

איך זה?

 

תודה לעונים

פורסם
איך זה?

 

תודה לעונים

איך זה ? קראת דברים לא נכונים או שאתה לא זוכר נכון. אכן אין קשר בין אופל ששייכת ל GM לבין פולקסוואגן ואין מנועים משותפים.

פורסם
תודה רבה לכם!

 

אבל יש לי עוד שאלה...

קראתי שאופל אסטרה מנוע 1.8 הוא בעצם מנוע של גולף,

ובלינק לעיל אופל לא מוזכרת לגולף..

 

איך זה?

 

תודה לעונים

אולי קראת על ווקסהיל בטעות, ולא על גולף.

under construction..

פורסם
איך זה ? קראת דברים לא נכונים או שאתה לא זוכר נכון. אכן אין קשר בין אופל ששייכת ל GM לבין פולקסוואגן ואין מנועים משותפים.
אה...טעות שלי...הם דיברו באשכול הזה כל כך הרבה על הגולף שכבר כנראה מידע התבלבל לי במוח.

http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=98268&page=1&pp=15&highlight=%E0%F1%E8%F8%E4+%E2%E5%EC%F3

 

תודה רבה!

פורסם
פולקסווגן, אאודי, סיאט, סקודה, למבורגיני, בנטלי, בוגאטי

הכול אותו דבר.

 

וואלה.

גם פיאט ופרארי - אותו דבר בדיוק.

פורסם
קבוצת פולקסוואגן מכילה את VW, אודי, סיאט וסקודה (גם את למבורגיני אבל לא קשור כרגע) ומשתמשת במכלולי מנוע, תמסורת ושלדה דומים במגוון רכבים.

 

מוטי

למה לא קשור?

באודי משתמשים במנוע "מוחלש" של למבורגיני, ולמבורגיני שייכת ל VW.

כלומר יש קשר.

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם
לפי מה שהבנתי ממישהו שעובד בעקיפין ב-DC (דיימלר-קרייזלר), 20% מקונצרן VW שייך לפורשה...

 

:roll:

היית צריך את מישהו שעובד בדיימלר קרייזלר בשביל זה? :)

זה ידוע, פורשה קנו את קצת מ VAG בשביל להשאיר אותה גרמנית, זה היה בכותרות לפני כמה חודשים.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

קבוצת הקונצרן VAG מכילה בעיקר את פולקסוואגן אאודי סיאט וסקודה

כפי שנאמר ישנם עוד מכוניות לדוגמא למבורגיני אך שאומרים VAG מתייחסים ל4 שציינתי

 

בשביל להמחיש לך

פולו 16V 75 כ"ס כמו שלי מקבילה לסיאט איביזיה 16V 75 כ"ס בדיוק אותו מנוע

סיאט לאון 1.6 ידנית מקבילה לגולף 1.6 ידנית

סיאט לאון 1.8טורבו מקבילה לאודי A3 1.8 טורבו

סקודה אוקטביה 1.9 TDI מקבילה לפאסאט 1.9 TDI

 

כמובן שאני מדבר בעיקר על המנוע אך ישנם עוד דברים שדומים

 

ההבדל הוא במחיר במראה החיצוני ובאבזור

 

במקום לקנות גולף אתה יכול לקנות לאון אותו אוטו פחות כסף

פורסם
וואלה.

גם פיאט ופרארי - אותו דבר בדיוק.

שיטת העבודה ב VAG ושיטת העבודה של קונצרן פיאט טיפה שונות..

בעוד ב VAG משתמשים במכלולים משותפים בין הרכבים השונים בקונצרן, אצל פיאט המכנה המשותף העיקרי בין פיאט לפרארי, זה ששומאכר מפרסם את שתיהן..

 

 

בלמבורגיני גאיירדו אתה יכול למצוא מתגי מיזוג אוויר של האודי A6/8..

בסיאט לאון יש את אותן ידיות איתות/מגבים כמו שיש בגולף

ואין שום מנוע בקונצרן שלא משותף ללפחות 2 דגמים ממותגים שונים (פרט לזה של הבוגאטי)

(והעובדה שלמנוע W12 6 ליטר שיש בבנטלי הוסיפו גם מגדשי טורבו שאין באודי/פולקסווגן)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

×
×
  • תוכן חדש...