Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7252 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לקנות מכונית יד שנייה ב10 אלף שקל

בא לי איזה שבורלט ישנה ?יש מצב למצוא במחיר כזה ?

ואם לא איזה מכונית אני יכול לקנות במחיר כזה אבל משו שנוסע לא כול שנייה למוסך

פורסם

תלוי מה אתה מחפש רכב אמין וחיסכוניבתקציב הזה יכנס לך פיאסטה.

רכב נוח ובטיחותי שברולט ישנה.

תיהיה יותר ספציפי בדרישות שלך מהרכב

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם
תלוי מה אתה מחפש רכב אמין וחיסכוניבתקציב הזה יכנס לך פיאסטה.

רכב נוח ובטיחותי שברולט ישנה.

תיהיה יותר ספציפי בדרישות שלך מהרכב

האפשרות השנייה מה שאמרתה רכב נוח ובטיחותי

אבל אני יכול למצוא מה שאני מחפש אם תקציב כזה ?

פורסם

אפשר יש לך שברולטים ישנות כמו הקורסיקה בערך במחירים האלה שהוא אוטו נחמד מבחינת מקום ונוחות נסיעה והוא גם כבד ויש לו בטיחות פאסיבית טובה מאוד אני לא יודע לגבי המערכות של כריות אויר אם יש או אי בי אס אבל במחיר הזה מסתכים על בטיחות פאסיבית .

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם
אפשר יש לך שברולטים ישנות כמו הקורסיקה בערך במחירים האלה שהוא אוטו נחמד מבחינת מקום ונוחות נסיעה והוא גם כבד ויש לו בטיחות פאסיבית טובה מאוד אני לא יודע לגבי המערכות של כריות אויר אם יש או אי בי אס אבל במחיר הזה מסתכים על בטיחות פאסיבית .

סבבה...תודה רבה לך יש לך רק במקרה תמונה של המכונית ?

פורסם

אמריקאית אמיתית וישנה בתקציב 10K....שברולט קפריס קלאסיק.רק שבדרך למוסך תצטרך לעצור בתחנת דלק.

 

 

וברצינות,אם תקציב כזה כדאי לחפש רכבים שעלויות האחזקה שלהם נמוכות ולא אמריקאית מבוגרת שתיינית דלק.

פורסם

לקורסיקה יש ABS כרית אוויר אחת,אתה יכול ללכת על אחותה התאומה,פונטיאק טמפסט.

 

שבאותו תקציב בערך/

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם
שברולט קורסיקה זה מכונה להשמדת דלק אם זה מה שאתה מחפש

למה אמריקאית אחרת לא זוללת דלק?

 

ולידעתך,שהאוטו מטופל טוב הוא צורך די טוב..

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

עזוב אותך מהרפתקאות עם אמריקאיות ישנות , זה העברת רישוי כל 6 חודשים [רובן בנות 20+] , אישורי בלמים ועוד כל מיני דברים שלא נראה לי שבראש שלך בתקציבים האלו. על הדלק אין מה לדבר בכלל , תצטרך תדלוק אווירי בסטנד-ביי בכל פעם שאתה יוצא למכולת..

 

תמשיך הלאה.. אולי לכוון של סובארו DL..

היו 16 איטלקים מוגדשים, חזרנו ל 20. רק בלי הטורבינה בישבן.

ניר

פורסם
twenty, אם אין לך כסף להחזיק את הרכב אז אל תיכנס לסיפור הזה.

החזקה דלק ומה שקשור לרכב וביטוח אבא שלי משלם אבל תרכב עצמו אני צריך לקנות

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7252 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...