Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7271 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי רובר R25 משנת 2003 שאני מתלבטת אם למכור ולהחליף למכונית יפנית ורציתי לדעת אם כדאי לי לנסות למכור באופן פרטי ואחר כך לחפש רכב (יש לי זמן) או להיכנס למגרשי טרייאין ולעשות זאת ביחד?

פורסם

אם יש לך זמן, התמורה שתתקבל בשוק הפרטי תהייה גבוהה יותר מאשר בטרייד אין. היות וברובר עסקינן, זה יקח זמן.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

אתה מעוניין להחליף לרכב חדש לחלוטין?

 

יתכן ויש סוכנויות שיתנו לך מחיר מחירון עבור הרכב (על פי פרסומים בטלויזיה - סובארו, רנו אם אני לא טועה, אני בטוח שיש עוד כמה), וכנגד תרכוש רכב חדש מהם...

פורסם

יתכן ויש סוכנויות שיתנו לך מחיר מחירון עבור הרכב (על פי פרסומים בטלויזיה - סובארו, רנו אם אני לא טועה, אני בטוח שיש עוד כמה), וכנגד תרכוש רכב חדש מהם...

.

אני לא חושב שעל רובר תהיה סוכנות שתיתן מחירון.גם הם יצטרכו למכור כדי להרוויח.

עדיף למכור בשוק הפרטי,להתאזר בהמון סבלנות,ולהיות גמיש במחיר.

אין לנו על מי לסמוך,אלא על ABS,ESP ושאר צירופי האותיות באנגלית.

פורסם

לדעתי ומנסיון, רק בטרייד אין

 

לרכב הזה לא יתקבל מחיר מחירון אז ההפרשים (אם יהיו) בין מכירה בטרייד אין ובין השוק הפרטי הם זניחים. מה שייחסך זה המון כאב ראש, זמן, הוצאות פרסום ופגישות עם אנשים "לא נעימים".

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

לדעתי לפרסם לבד , אח"כ אם ממש לא ילך אז לגשת לטרייד אין .

 

אגב לקחת איתך הרבה סבלנות סובלנות והרבה מים ,נראה לי שרובר זו לא בדיוק עיסקת חייהם , ממש הסחירות של רכב כזה היום ירודה ( בגלל יצרן ,יבואן שלא נותן גיבוי ,ריבוי תקלות ).

 

אגב פירסום מאסיבי בעיתונות עולה כסף ,ורק באינטרנט זו לא בדיוק חשיפה מקסימלית .....

 

אז רצוי לפני הפירסום ,לגשת לטרייד אין לבדוק כמה בדיוק נותנים , אח"כ ע"פ שיקול דעת לנסות לבקש בחוץ מאנשים פרטיים מחיר יותר גבוה.

פורסם

קרייזלר נאון מכירים?

לקבל עליה מחירון פלוס אפשרי?...כנראה בתאוריה

היתה לאישתי אחת כזו (אחלה רכב אגב) שמורה מטופלת בלי תאונות ק"מ נמוך ממש בונבונירה

אבל אישתי רצתה סוזוקי והח"מ נכנס לסוכנות סוזוקי (שהם ב מ ק ר ה גם היבואנים של קרייזלר) ומבקש לעשות טרייד אין. הציעו לי 30 אחוז מתחת למחירון ממש מעליב

אז אמרתי לאישתי שתרגע ובהזדמנות ננסה למכור את הרכב וככה בלי לשים לב אחרי שפירסמתי באינטרנט הרכב נמכר ב1500 מעל המחירון לבנאדם הראשון שבא לראות את הרכב.

אם הרכב שמור באמת, גם רכבים "בלי שוק" אפשר למכור אפילו די בקלות אבל עם הרכב עם בעיות אז חבל לך על הזמן גש לטרייד אין כי שילוב של רכב לא סחיר ורכב עם בעיות הוא די בעייתי.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
×
×
  • תוכן חדש...