Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5845 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי אפלאוז 92, ולאחר שחזרתי מהעבודה התברר לי שאור הבלם נשאר דולק גם לאחר כיבוי הרכב, על השטיח מצאתי מס' גומיות - רציתי לדעת מה עלי לעשות בכדי להחזיר את המצב לקדמותו, ד.א הוצאתי את הפיוז של אורות הבלם בכדי שהמצבר לא יתכבה לי.

אני מודה לכל מי שיוכל לעזור לי

פורסם

אני מניח שדוושת הבלם לא תקועה ומתפקדת כרגיל?

 

האם אתה מדבר רק על אור הבלם המרכזי? זאת אומרת שרק הוא דולק ופנסי הבלמים בצדדים לא נידלקים?

פורסם

הבלם עובד בסדר גמור, וכן שאר האורות שברכב נכבים (כולל האורות הצדדים), אך אור הבלם האחורי נשאר דלוק גם לאחר כיבוי הרכב.

פורסם

תנסה לעקוב אחר החוטים שלו, תסתכל איפה הוא מתחבר. מקסימום אני חושב שאתה יכול לעשות חיבור חדש ולחבר לפנס של אור בלם מאחורה(מה שכן עובד אצלך). בדרך מוזרה כלשהי הפנס האחורי מרכזי אצלך כנראה מקבל פלוס קבוע מאיפשהו

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

אני מנחש שהמפסק של אור הבלם (נמצא בחלקה העליון של הדוושה) התפרק לך וגורם לקצר קבוע. נסה לנתק את שני החוטים שמגיעים אליו ולראות אם התופעה נעלמת.

פורסם

איך אני מגיע למפסק של הבלם? איפה הוא נמצא על הדוושה?

וכמו שאני מבין אתה מציע לנתק את החוטים ולראות אם הבעיה מהמפסק, ואם כן אז מה אני עושה יש לי חלקים שנפלו כנראה מהמפסק (חשמלאי רכב רצה ממני 180 ש"ח)

פורסם

אני מציע קודם כל להצניע את הרכב ולראות אם כל נורות הבלימה דולקות קבוע גם ללא לחיצה. אם הן נידלקות רק תוך כדי לחיצה הבעיה היא לא במתג שינמצא על דוושת הבלם

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

לידידי היקרים

 

לאחר חיפוש נוסף בפורום, אני רוצה לצטט לכם תשובה מקצועית של בני.ל.

הוא ממליץ לחפש בדושת הבלם בחלק העליון שלה מתג אור בלם, והוא אומר כי יש שם כרית עם מתג שמורכב על הדוושה וכנראה שמחמת התישנות הכתית נפלה ולכן כתוצאה מזה המתג חודר לאור הבלם ומשאיר אותו דולק קבוע

 

התשובה נראת לי נכונה ובפרט כאשר מצאתי את הדסקית על רצפת הרכב, אך לאחר ששברתי כמעט את הגב בחיפושים אחר המקום על הדוושה אני עדיין לא יודע היכן המיקום הנכון... מי שיכול לעזור לי אני אודה לו מאוד:roll:

פורסם
אני מנחש שהמפסק של אור הבלם (נמצא בחלקה העליון של הדוושה) התפרק לך וגורם לקצר קבוע. נסה לנתק את שני החוטים שמגיעים אליו ולראות אם התופעה נעלמת.

ומה בדיוק אני כתבתי לך ?

תתכופף. אין הרבה חוטים שמגיעים לדוושת הברקס. אתה כבר תמצא.

פורסם
לידידי היקרים

 

לאחר חיפוש נוסף בפורום, אני רוצה לצטט לכם תשובה מקצועית של בני.ל.

הוא ממליץ לחפש בדושת הבלם בחלק העליון שלה מתג אור בלם, והוא אומר כי יש שם כרית עם מתג שמורכב על הדוושה וכנראה שמחמת התישנות הכתית נפלה ולכן כתוצאה מזה המתג חודר לאור הבלם ומשאיר אותו דולק קבוע

 

התשובה נראת לי נכונה ובפרט כאשר מצאתי את הדסקית על רצפת הרכב, אך לאחר ששברתי כמעט את הגב בחיפושים אחר המקום על הדוושה אני עדיין לא יודע היכן המיקום הנכון... מי שיכול לעזור לי אני אודה לו מאוד:roll:

 

כול הכבוד לחיפוש חסכתה לי!!!

תיתכופף מיתחת לדושות ולך אם המבט לאורך דושת הבלם בחלק העליון יש לשונית מתכת שעליה מורכב המתג.

מה שקורה גם בדאיצו וגם בקורולה הגומיה מיתפרקת נופלת מימנה הפיטמה ממחברת אותה על הדוושה וא הצופציק של המתג אור בלם חודר דרך החור והמתג לא פועל.

את הגומיה קשה להשיג לא תמיד יש בחברה [נבלות] ולפעמים צריך לאלתר.

אגב הגישה חרה בצורה יוצעת מהכלל.

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

  • 3 שנים מאוחר יותר...
פורסם

יש לי שרייד 92 עם התופעה המדוברת של אור הבלם..

אני רק עברתי למרכז.. ולא כל כך יודע איך להתעסק עם הכרית של הלחצן.. בינתיים ניתקתי את החוטים של הברקס אחרי שהמצבר כבר התרוקן פעם אחת.

רציתי לדעת אם מישהו יכול להמליץ לי על מוסך( אני גר ברמת גן) ולתת לי השערת מחיר כדי שלא יקרעו אותי..

תודה רבה מראש, דני

פורסם

חבר'ה אתה שוכחים דבר אחד פשוט , איך יכול שאורות ברקס הצדדים גם לא נתקעים?

 

המתג המדובר שולט על כל אורות הברקסים. (תקנו אותי אם אני טועה)

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

×
×
  • תוכן חדש...