Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7291 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

אבי חזר היום מארצות הברית עם עיניים נוצצות.

סיפר לי שכל הקאדילקים בעלי חישוקי ניקל.

 

עכשיו,הוא גם רוצה להחליף את החישוקים הרגילים אצלנו בקאדילק לחישוקי ניקל.

 

אני מחפש המלצה לרביעיית חישוקי ניקל במידה 16 אינ'ץ.

 

התקציב הוא עד 4000 שקל.

 

מחכה להמלצות,

לירון

פורסם

יש את הג'אנטים של הביואיק החדשה שעכשיו הגיעה לאסרן או משהו כזה.

היא מגיעה עם במקור עם ג'אנט כרום תבדוק אם הוא מתאים.

קליאו ספורט :roll:

פורסם

אם לא ג'אנט מקורי אז רק ללכת לחבר'ה שמייבאים ג'אנטים וכבר יביאו לך מה שאתה רוצה. 4000 זה כמובן לא כולל צמיג.

אחרת זה מעט מידי.

 

זה נדמה לי הג'אנט הזה אבל אני לא בטוח

X06BU_LU002.jpg

קליאו ספורט :roll:

פורסם

המידה המקורית היא 16.

 

לא רוצה כל כך להחליף כי הצמיגים אצלי חדשים,וכל צמיג כזה זה חתיכת סכום.

אני גם מאד מרוצה מהצמיג אצלי,רך ונעים.

 

אצל פיט סטופ ראיתי,אבל אין להם ניקל.

 

התקשרתי לצמיגי כחלון(אצלהם קניתי צמיגים פעם שעברה ,אז אני מכיר אותם) והם נתנו לי הצעה טובה לחישוקי ניקל ,הוא רוצה לקחת את 4 החישוקים שלנו.(כמובן בקיזוז תשלום)

 

יום ראשון אני ייגש לראות את החישוק.

 

עד אז..הצעות חופשי.

×
×
  • תוכן חדש...