Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7293 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מזמן היה לי פנצ'ר (בג'אנט "מגנזיום") וכשניסיתי להבריג את הגלגל הרזרבי (ג'אנט ברזל), הברגים לא התאימו. בשבוע שעבר עברתי בפירוקיה ואספתי ארבעה ברגים מסיטרואן BX. האם הבורג יתאים לגלגל הרזרבי?

10uy.jpg

 

נ.ב.

מדובר בפיג'ו 206....

בורג ברזל.JPG

Current: Ford Fiesta ST2

Past: Skoda Fabia 1.2TSI Sport

Peugeot 206 XS

פורסם

לא עונה לשאלה שלך...

 

התמונה די מטושטשת אבל התבריג נראה בלוי לחלוטין. ארבעה ברגים חדשים

ומתאימים לא צריכים לעלות יותר מ- 50 ש"ח.

:turn-l:
פורסם

הברגים סבבה, התמונה אכן מטושטשת אבל היא מבהירה את הצורה הכללית שלו.

 

בבירגר רצו 20 ש"ח לבורג מ - 206 חדשה שעברה TOTAL...

Current: Ford Fiesta ST2

Past: Skoda Fabia 1.2TSI Sport

Peugeot 206 XS

פורסם

עוד קצת תמונות..

ואני מזכיר שאלו ברגים רק למקרה פנצ'ר ולא ליום יום...

 

שוב, השאלה שלי היא האם הם יתאימו לג'אנט ברזל.

בורג ברזל 04.JPG

בורג ברזל 03.JPG

בורג ברזל 02.JPG

Current: Ford Fiesta ST2

Past: Skoda Fabia 1.2TSI Sport

Peugeot 206 XS

פורסם

שלום,

 

ברגים עבור הידוק גלגלים לא קונים מפירוקיה או מרכב שעבר תאונה/טוטאל וכדומה.

למראית העין ייתכן שהבורג נראה חיצונית טוב אבל יתכן שקיים סדק או שהבורג עבר את תחום האלסטיות שלו.

קנה ברגים חדשים.

כתבתי בזמנו מספר דברים בפורום בנושא ברגים, תעשה חיפוש.

איזה כייף לי :)

פורסם

עכשיו אין לי שום ספק, הברגים האלו גמורים. שים לב לעומק החריצים קרוב לראש, ובשאר הבורג.

 

אין דבר כזה "למקרה פנצ'ר". אסור לנסוע עם ברגים כאלו אפילו מטר.

 

אני הגעתי למ.י.ח אחרי שבמכונית שקניתי כמה ימים קודם התעופף לי גלגל תוך כדי נסיעה (בכיכר,

בעיר, בנסיעה שלווה). אחרי שבדקתי, ראיתי שגם בשאר הגלגלים, הברגים היו קצרים מדי, ובמצב

דומה לתמונות שאתה מציג.

 

ה"חסכון" שאתה מנסה להשיג עלול לעלות לך ביוקר. מאוד.

:turn-l:
פורסם

סבבה, קיבלתי את מה שאתם אומרים.

 

ובלי קשר למטרה, האם ברגים (חדשים לצורך העניין) בצורה של הבורג שבתמונה מתאימים לג'אנט ברזל של פיג'ו 206?

Current: Ford Fiesta ST2

Past: Skoda Fabia 1.2TSI Sport

Peugeot 206 XS

פורסם

מניסיון של חבר באותו רכב בדיוק - שמו לו ברגים לא מתאימים כשהיה לו פנצ'ר, והוא גמר את כל המערכת הבלימה בצד הזה - יצא בנזק של יום שלם האוטו מושבת, גרר, ותיקון עצבני במוסך... באמת באמת לא כדאי - לך תקנה ברגים מקוריים אמיתים שאתה יודע שישבו בול - אחרת אתה מתעסק באש...

 

צביקה

...Carpe Diem

×
×
  • תוכן חדש...