Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המפגש בחיפה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8384 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רגע, אז אם אין מצב בחיפה - איפה יש מקום שאפשר להראות ביצועים?

שמעתי שברמת גן בלגנים. אפילו שהאוטו שלי לא משופר חוץ מספויילרים וג'נטים - לא רוצה עניינים עם המניייקים.

זה לא האוטו שעושה את הנהיגה - זה הנהג.

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
YOSY_baleno כתב:

כמו שהנבתי אני הוא המייצג של כל הילדיםה קטנים שמגיעים לעיתים קרובות מידי למפגשים

ועושים "צלחות" ושאר ירקות.

במקום להגיד יפה מאוד שהשכלת והחלטת לא לעשות יותר שטויות, אתם ממשיכים וחוזרים על כל מיני הערות וירידות שונות, אשר ממש אבל ממש לא מתאימות לאנשים שאמורים להיות בוגרים ופיקחים.

הייתי עד עכשיו בחמישה מפגשים. החל מהמפגש הגדול ב-13 ובשאר המפגשים הצפוניים הרגילים. עשיתי שטויות במפגש הגדול ועוד טיפה שטויות בזה שבא אחריו.

 

"לא עשיתי צלחות כבר שני מפגשים" זה באמת ביטוי להתמכרות. אך בהתחשב בעובדה שאני הייתי רק חמישה זה לא.

 

 

 

יוסי_בלנו אשר רואה עד כמה אתם לא בוגרים ומקווה לא לשמוע את שמו עם המילה"צלחת" באותו משפט!

 

 

 

עשיתי במפגש הגדול צלחות ועוד קצת במפגש אחריו

לפעמים אני לא יכול אני חייב .... לפעמים קצת .... עוד קצת

מפגשים צלחות....

 

 

רצחתי במפגש הגדול כמה בחורות , ועוד קצת במפגש אחריו

לפעמים אני לא יכול אני חייב.... לפעמים קצת.... עוד קצת

 

"כמו שהבנתי אני המייצג של כל הפדופילים המתחילים שמגיעים לעיתים קרובות

לגני שעשועים וחוטפים "ילדות" ושאר ירקות.

 

מעניין מאוד מה יקרה שלירן ויוסי באלנו יפגשו :D

פורסם
רגע, אז אם אין מצב בחיפה - איפה יש מקום שאפשר להראות ביצועים?

שמעתי שברמת גן בלגנים. אפילו שהאוטו שלי לא משופר חוץ מספויילרים וג'נטים - לא רוצה עניינים עם המניייקים.

 

 

 

להראות ביצועים?

ועכשיו תסביר

פורסם
רגע, אז אם אין מצב בחיפה - איפה יש מקום שאפשר להראות ביצועים?

שמעתי שברמת גן בלגנים. אפילו שהאוטו שלי לא משופר חוץ מספויילרים וג'נטים - לא רוצה עניינים עם המניייקים.

 

מה יש להסביר?

ביצועים עם אלמרה=צלחות ו אמברקסים

פורסם
רגע, אז אם אין מצב בחיפה - איפה יש מקום שאפשר להראות ביצועים?

שמעתי שברמת גן בלגנים. אפילו שהאוטו שלי לא משופר חוץ מספויילרים וג'נטים - לא רוצה עניינים עם המניייקים.

 

מה יש להסביר?

ביצועים עם אלמרה=צלחות ו אמברקסים

 

 

תיקון -

ביצועים עם אלמרה= בשר קפוא טוב טוב, ירקות טריים, מילקי נשאר קר תמיד, הביצים והחלב לא מתקלקל. והכי חשוב - הרבה הרבה הרבה תאי קירור.

 

 

י.כוכבי - הדור הבא.

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם
רגע, אז אם אין מצב בחיפה - איפה יש מקום שאפשר להראות ביצועים?

שמעתי שברמת גן בלגנים. אפילו שהאוטו שלי לא משופר חוץ מספויילרים וג'נטים - לא רוצה עניינים עם המניייקים.

 

מה יש להסביר?

ביצועים עם אלמרה=צלחות ו אמברקסים

 

בעניין צלחות והרמות אמברקס נא לפנות ליוסי בלאנו הידוע בכינויו "יוסי צלחות", נציג אגודת מ.א.א (מרימי אמברקס אנונימיים). :lol:

פורסם

טוב, הבנתי שנפלתי על חבורת סתלבטנים.

את האמת, ממה שראיתי עד עכשיו די ציפיתי לזה.

אני באמת נורא מצטער שאין לי פיז'ו. זה ממש מפריע לי לישון בלילה שאני לא אחד מהחברה שמחזיקים את הלנבורגיני הקטנה הזאת.

 

אז רק לידע כללי שתדעו שיש מעט מאוד מכוניות ספורט אמיתיות פה בארץ. כל השאר כולל הפיזו ראלי המהוללות שלכם זה גרסאות של מכוניות משפחתיות משופרות על ידי היצרן או בידיים מקומיות. וזהו. תפנימו את זה.

 

ואני מאוד מקווה שאני לא מחדש לכם בזה שהיכולת של הנהג זה מה שבאמת חשוב ולא כל מי שקונה פיזו 106 ושם לה מנוע של מטוס קרב יוציא זמנים טובים בלחיצות וגם בכבישים ספורטיביים.

90 אחוז זה היכולת של הנהג. ואם יש אלמרה עם כח כמו לפיזו שלכם יחסית למשקל אז נהג טוב יכול לעשות לרובכם בית ספר.

אני לא אומר שאני איזה אירטון סנה. אבל אני בהחלט חושב שאין לי במה להתבייש באוטו שלי כי הכל זה סטיגמות.

 

ובנוסף להכל כשאני הולך לסופר יש לי מקום בפגאז' בניגוד אליכם ואני יכול להסיע 5 איש לאילת בכיף בניגוד אליכם. אולי זה יצחיק אותכם אבל זה גם חשוב לפעמים.

זה לא האוטו שעושה את הנהיגה - זה הנהג.

פורסם

אף אחד לא ירד לך על האוטו ולא על הנהיגה.

 

הגישה של לבדוק ביצועים, היא של דאווין והתפרעות.

 

כל מי שפה עושה לפעמים דברים משוגעים עם האוטו,

אבל לא בפומבי, כי זה מוחצן, ולא באמת כדי ללמוד את האוטו ולהינות ממנו.

 

גם אתה נכנסת לת'רד בדיוק על הגל של יוסי צלחת באלנו הידוע לשמצה,

כך שזה לא אישי...

 

וגם שתדע, ראלי זו באמת עגלה, לי יש רנו אקספרס,

ושיפרתי אותה עם שפריצרים זוהרים, בקליות שקופות,

וספוילר שבעים וחמש סנטים גובה, הכי גבוה בארץ!!

 

יש מצב שמישהו לוקח אותי? :wink:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
אף אחד לא ירד לך על האוטו ולא על הנהיגה.

 

הגישה של לבדוק ביצועים, היא של דאווין והתפרעות.

 

כל מי שפה עושה לפעמים דברים משוגעים עם האוטו,

אבל לא בפומבי, כי זה מוחצן, ולא באמת כדי ללמוד את האוטו ולהינות ממנו.

 

גם אתה נכנסת לת'רד בדיוק על הגל של יוסי צלחת באלנו הידוע לשמצה,

כך שזה לא אישי...

 

וגם שתדע, ראלי זו באמת עגלה, לי יש רנו אקספרס,

ושיפרתי אותה עם שפריצרים זוהרים, בקליות שקופות,

וספוילר שבעים וחמש סנטים גובה, הכי גבוה בארץ!!

 

יש מצב שמישהו לוקח אותי? :wink:

כן שתי בחורים גדולים עם חלוקים לבנים...

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
טוב, הבנתי שנפלתי על חבורת סתלבטנים.

את האמת, ממה שראיתי עד עכשיו די ציפיתי לזה.

אני באמת נורא מצטער שאין לי פיז'ו. זה ממש מפריע לי לישון בלילה שאני לא אחד מהחברה שמחזיקים את הלנבורגיני הקטנה הזאת.

 

אז רק לידע כללי שתדעו שיש מעט מאוד מכוניות ספורט אמיתיות פה בארץ. כל השאר כולל הפיזו ראלי המהוללות שלכם זה גרסאות של מכוניות משפחתיות משופרות על ידי היצרן או בידיים מקומיות. וזהו. תפנימו את זה.

 

ואני מאוד מקווה שאני לא מחדש לכם בזה שהיכולת של הנהג זה מה שבאמת חשוב ולא כל מי שקונה פיזו 106 ושם לה מנוע של מטוס קרב יוציא זמנים טובים בלחיצות וגם בכבישים ספורטיביים.

90 אחוז זה היכולת של הנהג. ואם יש אלמרה עם כח כמו לפיזו שלכם יחסית למשקל אז נהג טוב יכול לעשות לרובכם בית ספר.

אני לא אומר שאני איזה אירטון סנה. אבל אני בהחלט חושב שאין לי במה להתבייש באוטו שלי כי הכל זה סטיגמות.

 

ובנוסף להכל כשאני הולך לסופר יש לי מקום בפגאז' בניגוד אליכם ואני יכול להסיע 5 איש לאילת בכיף בניגוד אליכם. אולי זה יצחיק אותכם אבל זה גם חשוב לפעמים.

 

גרסאות של מכוניותמשפחתיתו משופרות על ידי היצרן...

ילד , אתה בדיחה! , בדיחה רעה!

יש מעט מכוניות "ספורט " בארץ , אם כך מעניין אותי לשמוע למה אתה קורה מכוניות ספורט

ולמה אתה קוראה גרסאות של מכוניות משפחתיות משופרות על ידי היצרן..

 

אתה מדבר כל כך על הנהג... מעניין אותי לדעת , אתה נהג טוב , אנחנו רוצים לדעת

ללמוד ... תעזור לנו בבקשה

מה לעזעזל הקשר בין מקום ולקחת 5 אנשים באלמרה לבין מכונית "ספורט"

מה פגעו בך אז אתה מחפש צידוקים?

 

אני לא מבין ...

פורסם
90 אחוז זה היכולת של הנהג. ואם יש אלמרה עם כח כמו לפיזו שלכם יחסית למשקל אז נהג טוב יכול לעשות לרובכם בית ספר.

אני לא אומר שאני איזה אירטון סנה. אבל אני בהחלט חושב שאין לי במה להתבייש באוטו שלי כי הכל זה סטיגמות.

 

אף אחד לא חושב שיש לך מה להתבייש באוטו - ויש כאן עוד רכבים מלבד פיז'ו.

 

לגבי סטיגמות - המממ... לא. אני לא חושב שדבר אובייקטיבי למדי כמו יכולות של רכב

זה סטיגמה. אבל שוב, זה לא ממש משנה - אף אחד לא שופט כאן אנשים אחרים לפי

הרכב שהם נוהגים בו.

פורסם

eli_almer

אתה ביקשת את זה שרשמת שאתה מחפש מקום לעשות ביצועים.

אלמרה זה לא אוטו לביצועים.

ואוטו זה לא רק כח

שתסע בפיז'ו ראלי תבין

פורסם
eli_almer

אתה ביקשת את זה שרשמת שאתה מחפש מקום לעשות ביצועים.

אלמרה זה לא אוטו לביצועים.

ואוטו זה לא רק כח

שתסע בפיז'ו ראלי תבין

סלח לי מר גולף אתה נסעת ביצירת המופת המדוברת ?

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.


×
×
  • תוכן חדש...