Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7304 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני גר באזור נהריה, ומה שאני צריך זה: 4 בוקים, מפתח לפתוח פילטר שמן, מכוון מרווח לפלאגים.

 

יש לי פיאט אונו. בספר של היינס רשום שאם אין מפתח כזה, אז אפשר להיעזר במברג. זה באמת יכול לפגוע במשהו?

 

תודה

פורסם

אם אתה רוצה תקפוץ למעלות,אני יכול לנסות לסדר לך פה באיזושהי חנות מחירים טובים לכלים שרשמת.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם
אני גר באזור נהריה, ומה שאני צריך זה: 4 בוקים, מפתח לפתוח פילטר שמן, מכוון מרווח לפלאגים.

יש לי פיאט אונו. בספר של היינס רשום שאם אין מפתח כזה, אז אפשר להיעזר במברג. זה באמת יכול לפגוע במשהו?

תודה

בוקים סבבה, אבל למה - 4? זוג של 3 טון זה מעל ומעבר (להתחלה).

 

מפתח לפילטר תמצע בכל מחלקת רכב בהום סנטר או בACE וכו'

 

מכון למרווח פלאגים? למה? אתה ממחזר פלאגים? אם כבר פרקת תשים חדשים.

 

אני עובד עם היינם - בעיקרון הם צודקים אבל לא כל מילה שלהם היא ברזל. תעבוד עם הרבה היגיון ומחשבה קודם. (אני השקעתי מלא שעות קריאה בשירותים :lol:...). תמיד קיים פער בין הכתוב לשטח.

[CENTER] [/CENTER]

פורסם

מכון למרווח פלאגים? למה? אתה ממחזר פלאגים? אם כבר פרקת תשים חדשים.

ברור שאת המרווח מכוונים לפני ששמים פלאגים חדשים. זה מיועד להצתה נכונה. אולי לא הבנת את כוונתי.

 

Mitsubishi Rules, שלחתי לך הודעה בפרטי. תודה

פורסם

בגלל שאני מניח שאתה הולך לבצע טיפול 10,000 אז אני מציע שאם אין לך תקנה גם מפתח אלן בשביל שתוכל לרוקן את אגן השמן.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

חבר'ה, תודה על התשובות וההצעות.

תודה מיוחדת ל "Mitsubishi Rules"' ?(סלבה), שעזר לי מאוד למצוא כלים, וחומרים לטיפול ברכב. הבטיח וקיים.

פורסם
מכון למרווח פלאגים? למה? אתה ממחזר פלאגים? אם כבר פרקת תשים חדשים.
למה?

ברכב תקין, פלאגים יכולים להחזיק הרבה יותר מ-10K.

מי שרוצה יכול להחליף פלאגים בכל תידלוק, כמובן. ולשים רק אירידיום תשע אלקטרודות.

אבל נהג שגרתי ברכב שגרתי שבטיפול שגרתי בודק את הפלאגים ומוצא שהם בריאים, יכול לנקות לכוון ולהרכיב חזרה, ולחסוך עוד כמה לירות. והרי לחסוך כמה לירות זו אחת הסיבות לטיפול שגרתי לבד בבית, לא?

פורסם
למה?

ברכב תקין, פלאגים יכולים להחזיק הרבה יותר מ-10K.

מי שרוצה יכול להחליף פלאגים בכל תידלוק, כמובן. ולשים רק אירידיום תשע אלקטרודות.

אבל נהג שגרתי ברכב שגרתי שבטיפול שגרתי בודק את הפלאגים ומוצא שהם בריאים, יכול לנקות לכוון ולהרכיב חזרה, ולחסוך עוד כמה לירות. והרי לחסוך כמה לירות זו אחת הסיבות לטיפול שגרתי לבד בבית, לא?

O.K., אבל נניח שאתה מתפרע ומחליף פלאגים כל 20,000 ק"מ.

 

א. אותי עדין מפחידות ההברגות האלו - עם כל העדינות שבעולם.

ב. לענייות דעתי ה"ביזבוז" פה הוא החיסכון האמיתי.

ג. התקינות של הפלאגים היא לרוב פועל יוצא של מנוע שעובד תקין (לא?)

 

הכותב, הינו סטודנט שנה ה' בלי גרוש על הת@#$%.

[CENTER] [/CENTER]

×
×
  • תוכן חדש...