Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7311 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בואנה אולי תפתחו תרד על סרגיי וזהו?

 

ובקשר למגבר אני יורד ממנו , אני מנסה לשדרג את המערכת ולא לחזור אחורה, ואין לי בינתיים שום סיבה להחליף את הרדבוקס שמשמש כרגע לסאב.

Good guy goes to HEAVEN

Bad guy goes to PATTAYA :twisted:

.PATTAYA ADDICT / REBEL

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא אמרתי שום דבר שהוא לא נכון ומה הקשר ליטינג האודיו מה אתה מכניס אותם לא נאמר עליהם מילה

המגברים של רוקפורד לא שווים תכסף שבו הוא נמכר בישראל.

ויפה שכולם כאן מביאים מגברי HI END של 50 RMS ואומרים תראה הם עולים מליונים

ברור שהם יעלו הרבה ויקנו אותם אנשים שמחפשים משהו מסוים.

אבל המגברים האלה של רוקפורד הם יקרים בעלי אותם אחוזי עיווט כמו אחרים, חלשים נכון

שיש אנשים שההספק יספיק להם אבל המחיר מופרז בשמיים

אני רק אומר שהאינפיניטי או הגיביאל חזקים מהרוקפורד זולים מהרוקפורד וטובים בדיוק כמוהו

גם אנשים שמחפשים מגברים חלשים יהיה לך כדי יותר לקנות את החזקים יותר כי הם פשוט זולים

יותר אפשר להוריד את הגיין מאוד נמוך ואז אין איווטים למרות שברוקפורד ישתמשו בכל כך כולו

הוא יהיה סחוט וגמור ואילו האינפיני שזול ממנו יהיה מכוון על שליל מהיכולת שלו יהיה באחוזי עיווט נמוכים יותר יתן את אותה התפוקה של רוקפורד ועולה פחות

אני שוב אומר אין שום סיבה שבעולם לקנות רוקפורד בארץ יש מגברים אחרי שעולים פחות

אני לא מדבר על אלה שמחפשים HI END או משהו מיוחד וספציפי, אלה על מערכות יום יום

לא משנה מה תגידו רוקפורד לא משתל

בנתיים כולם פה פהקה פהקה ואף אחד לא הביא טיעון מוצדק למה כדי לקנות רוקפורד

אני עדיין ממתין ואל תקשרו לי פי עכשיו גורמים חיצוניים כמו ליטינג האודיו כי אם אתם מתלוננים אלי שאני כותב שטויות אז מה זה הספאם הלא קשור על ליטינג האודיו

נימאס לי כבר מהאנשים ולא שפויים כאן

אני לא אומר שכולם כאלו אבל הרבה מכאן תמיד הולכים נגד ולא משנה מה אמרו קודם

הם פשוט תמיד נגד

LIFE IS GOOD IF YOU HAVE VW

למכירה סאב http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=139659

פורסם

סרגיי, לגבי הלייטניג פשוט ציינו שאתה מזכיר את הלייטניג כל הזמן וממליץ עליהם לכולם למרות שזאת חברה נחמדה ולא יותר מזה...

ועוד דבר, שים לב שגם המגבר שלך עולה בסביבות 1000 שקל והוא חלש מאד! היית יכול ללכת על משהו יותר חזק בהרבה ובמחיר זול יותר

Good guy goes to HEAVEN

Bad guy goes to PATTAYA :twisted:

.PATTAYA ADDICT / REBEL

פורסם

אני לא מאמין שעדין מדברים על זה - תבין משהו האחוז עיוות של ה P4004 הוא 0.001 % ושל האינפינטי 0.1 % - זה משמעותי !

 

ועזוב את זה בגלל מגבר אחד שלהם שיחסית יקר להספק שלו אתה קובע שלא שווה לקנות רוקפורד בארץ ?!?

די לדבר שטויות ! לא נימאס לך ?! יש לרוקפורד מונובלוקים ברמה גבוה מאוד ששווים כל שקל שהם עולים !

 

למה אתה נוהג על בורה ?! הרי אתה יכול לקנות מכונית שגם תביא אותך ממקום למקום בפי 10 פחות מהמחיר של הבורה.

למה יש לך לייטינג אודיו ?! אתה יכול לקנות בחצי מחיר דרגון פליי \ קליפורניה בום וכו ....... אז למה ?!

 

 

אז במקום להגיד כל הזמן שאנשים פה פקה פקה , תיראה קצת את ההודעות שלך - שפשוט מלאות בשטויות !

תחשוב לפני שאתה כותב משהו !

פורסם

למה אני נוהג על בורה וואלה כי חשוב לי רכב גרמני אני אוהב רכבים גרמניים וכל הרכבים שלי היו גרמניים

למה?

כי זאת שריטה אף פעם לא ניסיתי לשכנע אנשים שהרכבים האלו הכי טובים אז למה לעשות זאת עם המגברים? מפריע לי מאוד שמזבוב עשיתם את רוקפורד פיל לא מדבר על הסדרות מאוד גבוהות

לגבי ליטינג אף פעם לא אמרתי עליהם משהו יוצא דופן תמיד אמרתי שהם חברה חביבה שעדיפה קצת

על זבל סיני זה כל מה שאמרתי עליה ותמיד אמרתי שהמחיר על המגבר הוא יקר ואפשר לקנות

אותו ב 800 שקל במקום 1000 אם מחפשים טוב

לא צריך לחפש טוב יש פה חנות שהפורום מפרסם ושם הוא עלה לי 800 שקל

אף פעם לא עשיתי מליטינג משהו מיוחד

בקיצור המשל הוא אל תעשו ממשהו רגיל משהו מיוחד כי הוא לא

לגבי האיווט בקישור בראש השרשור כתוב שלמגבר אחוז איווט של 0.5

אי שוב אומר מי שרוצה רוקפורד שיהיה לו בכייף רק אל תעשה אותו מגבר העולם כי הוא רחוק מזה

רחוק מאוד

LIFE IS GOOD IF YOU HAVE VW

למכירה סאב http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=139659

פורסם

טוב גלשתם קצת

זה מגבר ישן

נועד לחתוך קומפוננט קידמי על HP בתנאי שהמערכת לא מסוגלת לחתוך את האחוריים והקידמיים שונה

או חיבור לסאב !

ועדין רוקפורד זה רוקפורד !

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם

תודה רבה לך דוגמה מעולה לכול מה שאמרתי כאן

 

ציטות סל סאונד בראש שהוא כאן יותר זמן ממני עם 1500

 

 

ועדין רוקפורד זה רוקפורד !

 

אחרי הסבר כזה מבינים עד כמה הם טובים

ועוד יותר מבינים עד כמה מעריכים אותם סתם כי זה "רוקפורד"

LIFE IS GOOD IF YOU HAVE VW

למכירה סאב http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=139659

פורסם
בקיצור המשל הוא אל תעשו ממשהו רגיל משהו מיוחד כי הוא לא

זה כבר נהיה עצוב \ עלוב לא יודע מה להגיד.

 

אני לא עשית כלום מרוקפורד , חוץ מלהגיד שמה שאתה אמרת ("לא שווה לקנות רוקפורד בארץ") זה שטויות .

 

אולי כדאי מאוד שתתחיל לקרוא את ההודעות שאתה מגיב אליהן , כמובן שלפני שאתה מגיב !

פורסם

כבר כתבתי בהודעה המקורית ההסברים שלכם שאתם כול כך מתאמצים לכתוב ולהסביר לא יעזרו במצב הזה!

 

כשה בן אדם מנסה ללמוד הוא לומד אבל כשה משהוא חושב שהוא יודע הכול אז הוא בחיים לא ילמד!

 

 

 

 

ליאור

פורסם

סרגיי אתה מפספס את הנקודה, הם אומרים שאתה טועה ומטעה לא רק בנושא של רוקפורד אלה בהרבה תרדים שאתה מגיב אליהם.. ואני לא ראיתי הרבה תרדים שלא הגבת להם..

ותחשוב שמישהו שנכנס פעם ראשונה לפורום ורואה את המספר הודעות שלך בפורום די מתרשם ומקבל את מה שאתה מייעץ לו. כי תאכלס אני גם כן מקשיב פה בפורום בעיקר לאנשים ותיקים.

Good guy goes to HEAVEN

Bad guy goes to PATTAYA :twisted:

.PATTAYA ADDICT / REBEL

פורסם

הפתרון היחיד בפורום הזה לבעיית אספני התגובות זה לוותר על המונה הודעות ושהמנהלים יתנו איזה מידרוג למי שהם מוצאים לנכון.

אנשים פשוט מתבאסים להגיב בתרדים שכל חכמי החלם קופצים בראש ופולטים שטויות

אריק.

בשיפוצים

פורסם

רמת הדיון הפכה לקצת נמוכה אבל בכל שאת...

 

אני יכול להגיד שהיה לי מגבר של רוקפורד 40.2 שמוצהר כ-20 RMS שפעם עבד ברכב על קומפוננט אחורי 4 אינטש של Xtant ועבד מצויין!

 

כמו ששמתם לב אפשר לכתוב על אותו המגבר 100 RMS ו-200 RMS ובשני המקרים לא לשקר.

הכל תלוי איך מודדים.

למשך כמה זמן התבצעה המדידה?

האם כל הערוצים עבדו בזמן המדידה או שמדדו ערוץ ערוץ?

באיזו התנגדות?

איזה מתח?

איזה טווח תדרים?

ועוד...

וזה לא כ"כ משנה RMS של רוקפורד ו-RMS של JBL ... נו באמת...

אני יכול להגיד שבמגבר המדובר של רוקפורד המדידה היתה "מחמירה".

 

בשביל לעשות סדר ייצא סוף סוף תקן ב-2006 שנקרא CEA 2006

חפשו את הלוגו:

CEA_logo.jpg

גם תקן זה הוא לא מושלם אבל מקרב אותנו לאמת...

אל תאמינו לאוזן שלכם כ"כ מהר, לסאונד איכותי צריך ללמוד להקשיב...

מחשב לרכב, פוקל אוטופיה + סאב פוקל 33K כפול ועוד

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=152828

פורסם
מי שמטעה את האנשים הם אלה שמיתוכחים בכוח ולא חסר כאן כאלו
תגיד אתה עוד לא שם לב שאתה היחידי שמתוכח עם כולם ?! כולם אומרים לך שלא תגיד דברים שאתה לא יודע,

ואתה בשלך ממשיך לדבוק בשטויות שאתה רושם , וזה מה שמפריע פה לכולם .

 

אני חוזר מעצמי אנשים תקנו רוקפורד הם מעולים

זה מה שריציתם לישמוע על הרוקפורד קיבלתם בבקשה

שוב עוד לא הבנת את הויכוח על הרוקפורד ?! באמת לא הבנת , תקרא שוב הכל לאט לאט, פעמיים, ותחשוב על זה :

בגלל שלרוקפורד יש מגבר או שתיים שיוצאים יקרים יחסית לתפוקה שלהם , לא אומר שכל המגברים שלהם ככה,

וזה לא אומר שלא שווה לקנות רוקפורד בישראל !

 

אז כמו שכבר אמרו לך איזה מאה פעם - אל תכתוב דברים שאתה לא יודע !

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7311 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...