Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7309 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בישביל השלמת הבדיחה שווה לך לבדוק גם כמה הוא עולה

 

מגברים של רוקפורד חלשים תמיד ויקרים בטרוף

וקשה לי לאמין לאנשים שאומרים ש RMS של רוקפורד זה לא כמו RMS של JBL

יש כאלו שאומרים ש 35 RMS של רופורד היו שווים ל 70 של כל מגבר אחר

זהו בולשיט אחד גדול הם פשוט מצדיקים את זה שיש להם רוקפורד

LIFE IS GOOD IF YOU HAVE VW

למכירה סאב http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=139659

פורסם

אני לא מבין למה מייצרים מגבר עם הספק כל כך נמוך?

מה יוצא מזה?

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם

קודם כל סרגיי..המחירים גבוהים בארץ לא בחו"ל וזה עוד דבר ראשון..

דבר שני זה מגבר חלש-בינוני ..אז אל תתחיל להתעלות כשתראה את המחיר תדבר ...

דבר שלישי לא שמת לב כמה הוא ב2OHM?

ותנחש כמה הוא בגישור ב2OHM?

........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

פורסם

אפשר לגשר ב2 אוהם אם המגבר יציב ב1 אוהם סטריאו,בכל אופן זה יציב רק ב4 אוהם גישור.

חוץ מזה זה מגבר שמתאים להגברה של קומפוננט בגישור,הוא נותן 150X2 בגישור 4 אוהם.

פורסם
וקשה לי לאמין לאנשים שאומרים ש RMS של רוקפורד זה לא כמו RMS של JBL
כמו שכבר אמרתי בתרד אחר בנושא דומה , מתי כבר תבין שמגבר זה לא רק כמה RMS הוא מפיק (בוודאי שזה העיקר אבל

יש עוד נתונים שמשפיעים על המגבר ...)

 

ודבר נוסף , המחירים של רוקפורד בארה"ב בוודאי לא כמו פה בארץ , רוב המגברים שלהם מפיקים יותר ממה שהם מוצהרים.

אז ברור שיש מגברים שיותר משתלמים מהם , אבל אף אחד לא צריך להצדיק שום רוקפורד שיש לו באוטו.

פורסם

תשמע הנתונים של הרוקפורד הזה הם בדיוק כמו נתונים של כל מגבר אחר

ובעבר עשו פה שרשור עם מבחנים של שתי מגברים ראש בראש הרוקפורד P 4004

והגיביאל המפורסם

ונחש מה הגיביאל לא רואה אותו ממטר מכל הבחינות עזוב את עניין ה RMS

אין מה לעשות מגברים של רוקפורד בישראל יקרים לא שווים את הכסף שהם עולים

והם לא טובים ממגברים אחרים ברמה שלהם

לפי דעתי בישראל לא משתלם לקנות רוקפורד בכלל

LIFE IS GOOD IF YOU HAVE VW

למכירה סאב http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=139659

פורסם

אומנם באמת הדגם הספציפי הזה (P4004) לא יוצא משתלם ביחס של תמורה למחיר , אבל להגיד שלא שווה לקנות רוקפורד

 

בארץ בגלל זה - שגוי , למה לרוקפורד יש עוד המון מגברים , ולא חסרים כאלה ששווים את המחיר שלהם.

פורסם

סרגיי אחי אתה לא מבין כלום בגרוש אני כבר המון זמן מדפדף פה בפורום וכל תרד שפתחו אתה מגיב ומטעה אנשים, אז תחסוך לכולנו כאב ראש ותלמד עוד קצת זה שיש לך 1000 הודעות לא אומר שאתה ותיק פה ויש לך ידע לענות לאנשים, ורק שתדע יש גישור ב 2 OHM וגם גישור ב1OHM לדגם מגברי קליף דיזין

בלי להעליב סרגי.

יום טוב

פורסם

זה טוב ויפה שיש מגברים שיעמדו בגישור גם באום 1 אבל זה לא המגברים שאנשים קונים

אין מה לעשות תנו לי סיבה אחת טובה לשלם הרבה על מגבר שהמתחרים שלו טובים בדיוק כמוהו

רק שעולי פחות 500 שקל

סיבה אחת תנו לי?

הסיבה היחידה שאני רואה שאתם מעדיפים רוקפורד זה כי זה רוקפורד וזה נישמע לי פלצני ביותר

אתם רוצים לקנות אותו בבקשה אני הייתי מעדיף אינפיניטי או גיביאל על המגברים של רוקפורד הרגילים כן

אל תקנו איתי עכשיו על מגברים של רוקפורד שעולים כ 1000 דולר

השיחה הייתה לגבי מתחרים באותה רמה בקיצור כל מגבר של מותג אחר יעלה פחות מרוקפורד ויהיה טוב באותה רמה לא רואה שום סיבה לשלם יותר נקודה!

LIFE IS GOOD IF YOU HAVE VW

למכירה סאב http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=139659

פורסם
לפי דעתי בישראל לא משתלם לקנות רוקפורד בכלל

אומנם השיחה הייתה עם זוג מגברים מסויימים , אבל אולי תשים לב למה שאתה רשמת .

 

יש מספיק אנשים שקונים את המגברים שמגשרים אותם גם ב 1 אום , אם לא אז לא היו מיצרים כאלה.

 

ועוד ישנם גם חברות כגון ברקס , אדיסון , זפקו , גנסיס וכו - חברות שגם המגברים שלהם בעלי נתונים שווים פחות או

יותר למגברים של JBL \ אינפינטי וכו , ונחש מה ?! הם עולים פי 10 , ולא רק 500 ש"ח יותר , ומה גם אותם קונים.

אז תבין שלהגיד שלא שווה לקנות רוקפורד בארץ זאת שטות מוחלטת.

פורסם

בלי לראות אפילו את הנתונים של המגבר המדובר בת'רד אני אומר כמה מילים.

 

לא כל מגבר נועד להרים סאבוופרים או מידבאסים!

יש מגברים שמשתמשים בהם להרמת טוויטרים, רמקול סנטר מושתק, זוג טוויטרים נוסף (יש כאלה שמתקינים טוויטר לתחום הגבוה-נמוך ומעליהם סופר טוויטר לתחום הגבוה בלבד - יש כאלה ששמים שני זוגות של טוויטרים ליצירת במה מסויימת כאשר זוג אחד מושתק וכו'...)

ויש גם סטים של רמקולים שממש לא דורשים הגברה חזקה כמו סטים מסויימים של אלפיין למשל שהטוויטר והמידבאס ביחד דורשים חמישים RMS - מגבר של 37*4 RMS יוציא מהם תוצאה משגעת!

 

לי בבית יש מגבר (שוכב בבויידם ביחד עם ציוד שאני כבר לא בטוח מתי איך איפה ולמה בכלל רכשתי...) שקיבלתי מתנה מחבר בעבודה jbl gtq200 שהוא 37*4 RMS

שלא לדבר על הפדיחה והבדיחה שעשיתי מעצמי בפתיחת ת'רד כשהייתי בטוח שזה מגבר קלאס A ועוד לא היה לי מושג לגבי "מבחן עיוור" ולגבי הנתונים הקריטיים של מגבר ומה מבדיל מגבר אחד מאחר...

 

בקיצור - כן, ייתכן מגבר כזה חלש בדיוק כמו שייתכנו רמקולים עם צריכת הספק כזה נמוך - ורק שתדע זה יכול להיות מגבר מצויין וגם רמקולים מצויינים...

 

אחרי עריכה - זאת סדרה טובה מאוד של מגברים של רוקפורד - הבעיה עם רובם היא שהם מתחממים ככה שאפשר לטגן עליהם איזה שניצל או שניים - אני מעדיף עם ציפוי ובלי לימון...תודה!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
אומנם השיחה הייתה עם זוג מגברים מסויימים , אבל אולי תשים לב למה שאתה רשמת .

 

יש מספיק אנשים שקונים את המגברים שמגשרים אותם גם ב 1 אום , אם לא אז לא היו מיצרים כאלה.

 

ועוד ישנם גם חברות כגון ברקס , אדיסון , זפקו , גנסיס וכו - חברות שגם המגברים שלהם בעלי נתונים שווים פחות או

יותר למגברים של JBL \ אינפינטי וכו , ונחש מה ?! הם עולים פי 10 , ולא רק 500 ש"ח יותר , ומה גם אותם קונים.

אז תבין שלהגיד שלא שווה לקנות רוקפורד בארץ זאת שטות מוחלטת.

חבל אל ההסברים ...

 

לבן אדם יש 1000 הודעות והוא עדיין לא מבין כלום (וכבר אף אחד לא מצפה שילמד משהוא)

lighting audio זה החברה הכי טובה בישביל הבן אדם הזה!!

 

אני חשבתי אחרי שהוא יעבור את ה 1000 הוא יפסיק לפוצץ בכול שרשור 100 הודעות כניראה טעיתי!!

 

מנהלים ,

לכולם כבר נימאס מההדעות המפגרות האלה מבקש לעשות משהוא בנידון!(זה כבר נימשך זמן רב מידי!)

 

 

ליאור

פורסם

מה כל כך רע בלייטנינג אודיו??? יש להם מגברים סבירים ביותר...

 

תהיו עדינים איתי...:shock: לא עם הגרזן...:shock2::crazyeyes ללאאאאאאאאאאאאא:onfire::2gunfire:

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7309 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...