Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8392 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אזהרה בדיחה ארוכה.

 

צייד אחד הולך ביער ופתאום הוא רואה גורילה ענקית, משהו שהוא לא ראה בחיים.

הצייד חושב לעצמו ואומר בדיוק גורילה כזאת חסר לי לאוסף בבית, ומחליט להרוג אותו.

טוב הוא מוציא את רובה הציידים ומתחיל לירות בגורילה, הצייד גמר 2 מחסניות ולא פגע בגורילה.

פתאום הגורילה התחיל לבוא לכיוון הצייד, הצייד קפא במקום ולא זז.

הגורילה אמר לצייד בקול מאיים ניסית להרוג אותי ולא הצלחת, עכשיו אני מ**ין אותך בתחת אין מה לעשות זה חוק הג'ונגל.

טוב הצייד שלנו לא רצה לעבור על החוק והגיש לגורילה את התחת שלו, הגורילה עשה מה שעשה ושלח את הצייד לדרכו.

הצייד הגיע לביתו מושפל ונוטף דם מפתח פי הטבעת שגם התרחב לגודל מטבע של 5 שקלים, והחליט שאת הגורילה הוא הורג ויהי מה.

למחרת הצייד חוזר לג'ונגל עם M-16 ומטול רימונים ומחפש את הגורילה.

לאחר שעתיים של חיפושים הוא מוצא את הגורילה ומתחיל לירות ללא אזהרה מוקדמת.

לצערינו הצייד לא פוגע בגורילה, אחרי שרוקן את כל המחסניות הגורילה מתקרבת לצייד ואומרת לו אתה יודע חוק זה חוק, אני צריך ל**ין אותך בתחת.

לצייד אין ברירה והוא שוב מגיש לו את התחת, ולאחר כשעה חוזר לביתו, עצוב מאוד יושב הצייד בביתו ומגיע להחלטה שהפעם הוא בטוח הורג את הגורילה.

בבוקר קם הצייד, שם אפוד קרב לוקח מאג, רימונים, מטול R-P-G , חומר נפץ , מכשיר ניווט לוויני, וכמובן צובע את הפנים בירוק.

מגיע ליער וממלכד אותו, מחכה 3 שעות עד שהגורילה מגיעה ושוב פותח באש ללא אזהרה מוקדמת.

לאחר קרבות שנמשכו למעלה מ6 שעות, לצייד נגמר התחמושת והוא רואה את הגורילה מתקרב אליו.

 

הצייד כבר מכיר את חוקי הג'ונגל והוא כבר מוריד מכנסיים, כשלפתע הוא שומע את הגורילה צועק לו, רגע רגע לפני שאתה מוריד את המכנסיים רציתי לשאול אותך שאלה..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תגיד אתה צייד או מזדיין בתחת :roll:

MITSUBISHI GALANT SPORT

פורסם

רוני אולי תקשר את זה לשרשור בדיחות שסובה מאן פתח,

ואז יהיה מיני שרשור בדיחות??? :D

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
ניסיתי לצחוק אבל לא הצלחתי... :?

 

זה בסדר אני מכיר אנשים כאלה.

תקרא עוד פעם פעמיים ואז תבין וגם תצחק :wink:

MITSUBISHI GALANT SPORT

פורסם
:lol::lol::lol::lol::lol:

 

 

נפלתי עכשיו......

 

 

הומור נמוך או לא , נקרעתי.......

 

 

רואים זה אחד שמבין בבדיחות :Fade-color

MITSUBISHI GALANT SPORT

פורסם

הוא לא מבין בבדיחות

הוא מבין בישבנים. הוא ולירן עברו השתלמות בנושא.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

אתה מבין שכרגע בזבזת לי דקה וחצי מהחיים?

"It's always funny until someone gets hurt...

...and then it's absolutely friggin' hysterical!"

×
×
  • תוכן חדש...