Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7334 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נראה צעצוע??? איך הגעת לזה?

 

יש לו sround מטורף יחסית לסאב SQ

יש לו סליל בקוטר 5 סנטימר על רוחב 3 סנטים שזה אומר שזה מצביע על רמת דיוק גבוהה מאוד.

הוא 175 וואט RMS ובשביל SQ זה נהדר כי אין לך בעיה לספק לסאב כזה הגברה מתאימה.

ויש לו זווית פריסה מאוד רחבה של הממברנה - נראה מעל 160 מעלות לפי התמונה מה שאומר גם שכל פעימה שלו מתפרסת יפה מאוד בחלל הרכב.

 

יש לו נתונים טובים - הוא לא נועד להפצצות בכלל אבל אני מאמין שהוא יתן תוצאה ממאאאאווודדד יפה בתוך הרכב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

חבר'ה, התבלבלתם בקישור...

לפירלס יש שתי סדרות XXLS - אחת לבית ואחת לרכב... מה שאתם נתתם פה זה הסדרה לבית...

זה הסדרה לרכב: http://www.tymphany.com/datasheet/printview.php?id=47

 

הסאב הזה הוא 500 וואט RMS, והוא יושב על מגבר XETEC Gravity 5G-900 - 5 ערוצים עם ערוץ חמישי דיגיטלי של סאב - בהספק של 390 וואט RMS...

 

אני אף פעם לא ציינתי בשום מקום שאני מחפש SPL... אבל הסאב הזה נותן לי הרבה הרבה מעבר לעוצמה שציפיתי ממנו!! (אצלי אישית הוא גרם למנורת הנהג לווברץ! וזה עוד אף סאב לא גרם אצלי! (טוב, חוץ מהIDMAX))

 

עריכה: ובכלל, כל העניין של הסאב הזה הוא הדיוק שלו!

מבחינתי, אם סאב לא מסוגל לשחזר mashine gun של שיר כלשהו... אז הוא פשוט לא שווה את זה.

הוא חייב להיות סופר זריז, כאשר העוצמה מבחינתי היא רק בונוס... וכאן קיבלתי חתיכת בונוס שמן! ובלי לוותר אפילו טיפה על האיכות!

בברכה!

יונתן.

פורסם

אתה צריך מגבר חזק יותר לסאב... חבל קצת - עד שהבאת כזה סאב לא להושיב אותו על מגבר שיוציא ממנו את המיץ?

 

למרות שאני בטוח שאתה תקבל תוצאות מדהימות גם מהקונפיגורציה הנוכחית

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תראה... גם אני קצת חששתי לעניין ההספקים... אבל אם תשים לב, בנתונים שלו, הנצילות שלו מוצהרת כ94.3... וזה נצילות שיכולה לבייש גם כמה רמקולים של 6"! ולשים כמעט 400 וואט על סאב של 500, זה לתת לו 80% מהיכולת.. שזה לא כזה נורא.

כלומר, גם אם אני אשים אותו על 200 וואט, בתיאוריה הוא אמור עדיין לנגן פצצה!...

 

מקסימום - תמיד אפשר להוסיף עוד מונו חביב! למרות שזה לא יקרה בזמן הקרוב... (no money!!)

 

אני אעשה מאמצים מירביים להגיע למפגש הקרוב (בכל זאת, אני מגיע מירושלים), ואז גם יצא לכם לשמוע אותו בפעולה!

בברכה!

יונתן.

פורסם

מברוק על הסאב

אם אתה מרוצה אז זה הכי חשוב!!!!!! מקווה לשמוע אותו בהקדם...

 

לפי הנתונים שראיתי באתר

 

הוא נראה צעצוע

אז מה יש בו טוב?:?

שמעת פעם על המשפט?

"אל תסתכל בקנקן אלא במה שבתוכו"

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם

אם אתה מגיע למפגש הקרוב, אז תוכל ככל הנראה לשמוע אותו... (חפש מגאן כסופה ובחור עם קוקו).

 

לגבי הקנקן, או התיבה, או בכלל מה שבתוכו - כל אלו לא כל כך רלוונטיים, כי כמה הודעות אחרי זה, רשמתי שהוא בכלל פתח לינק לא נכון, והוא התבלבל עם הסדרה הביתית....

 

בכל מקרה, המון תודה! וכיף לראות כל כך הרבה תמיכה מחברי הפורום! (עושה חשק לבוא למפגש!)

בברכה!

יונתן.

פורסם

אני רוצה לראות בתוך הקנקן (את הסליל) זה אפשרי???

 

תתחדש. ומברוק. אתה עדיין מוזמן לשמוע את הW7 שרצית.

ואני רוצה לשמוע את הצעצוע החדש. (אז חסר לך שאתה לא מגיע למפגש. (אני יגיע מירושלים עד אלך לשמוע.

ראה הוזהרת).

אלי

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

אלי, אתה הרי, מכל האנשים - האחרון שצריך לנסוע עד תל אביב כדי לשמוע את הסאב!

נראה לך הגיוני ששני אנשים יסעו מירושלים עד תל אביב רק כדי להיפגש ולשמוע סאב??? :wink:

 

סתם, סתם!

בכיף, אני אבוא!...

פאק, אני כבר מתחיל לדאוג שלא פיתחתי ציפיות מטורפות מדי אצל אנשים!

שלא יגידו שסתם זיינתי במוח והבאתי זבל...

 

..בעצם.... למי איכפת!! אני מרוצה! :twisted: ולא חושב שמישהו יצליח לשכנע אותי אחרת!

בברכה!

יונתן.


×
×
  • תוכן חדש...