Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7335 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אז ככה על מנת להשלים את המערכת שלי באוטו, רציתי לשאול קודם מה גודל הרמקולים שלי מקדימה ומאחורה...

(אני לא ממש יודע לבדוק)

 

טוב אז ככה..

יש לי כרגע מגבר פלטינום אודיו וי 12. 4 ערוצים שלפי מה שכתבו על האריזה שלו המגבר נותן 100 אר אם אס ליציאה...

 

דבר שני-מגבר גי בי אל -גי טי או (המגבר המוכר לכולם מהדיוטי פרי).

 

על מנת להשלים את כל העסק ברצוני לקנות קומפוננטים ובמה אחורית שיוגברו על הגי בי אל,

ובמגבר השני להגביר סאב בעל שני סלילים..

 

אני מבקש עזרה בבחירת רמקולים וסאב שיתאימו לי...התקציב הוא בערך 1400 פלוס מינוס לבמה קידמית

600-1000 במה אחורית

סאב 800-1200

 

מה דעתכם?

תודה מראש

 

פורסם

קודם כל כדאי שתבהיא את האופי של המערת שאתה רוצה (SPL \ SQ) .

 

אז ככה , אני הייתי ממליץ לעשות ככה :

להביא רק סט קומפוננט לבמה קידמיות , נגיד היבריד \ דוטק או אחד הסטים של פוקל - 1000 ש"ח עד 2000 ש"ח.

ולחבר אליו בגישור את הפלאטינום אודיו (אמור להיות משהו בסביבות ה 100 - 120 RMS לערוץ)

 

ולגבי הסאב , אם אתה רוצה סאב SPL הייתי ממליץ על הקיקר CVR , אם יותר SQ אז על האינפינטי קאפה פרפקט.

מחירים : 800 ש"ח - 1200 ש"ח

ולסאב לחבר את ה JBL .

פורסם

אה הבנתי...

אבל הJBL לא יתן צליל יפה יותר בקטע של הMID ...מאשר הצליל שהוא יתן ב-LOW

 

כי שיגעו אותי כבר תאמת..

 

 

עוד שאלה קטנה שנזכרתי..

על הJBL בצד ישנם שתי חורים כאלה שמעל כל חור רשום NEON,

מזה אמור להגיד ..מה אפשר לחבר נאונים בתוך המגבר חח סליחה על הבורות

 

פורסם

אבל הJBL לא יתן צליל יפה יותר בקטע של הMID ...מאשר הצליל שהוא יתן ב-LOW

 

אין קשר בין הדברים. אני הייתי ממליץ יותר על ה JBL לסאב מכיוון שהוא יותר חזק ובכך תוכל להביא סאב יותר חזק.

אם תחפש סאב שתוכל לחבר אותו לפלאטינום ( והוא ינוצל כמו שצריך ע"י המגבר) תאלץ להסתפק בסאב יותר חלש.

×
×
  • תוכן חדש...