Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7337 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה יש לי אפשרות לקנות :פליסיה 97 1600

או פורד אסקורט 95,96 1600.

 

השאלה:מה עדיף?

1. מבחינת אמינות?

2. צריכת דלק?

3. התנהגות כביש...והאם הפליסיה מהשנים האלו הם מכלולי הפולקסוואגן?

תודה לכל העונים...

---אופנוע זה כמו בחורה רק בלי החסרונות!!!---

פורסם

למיטב ידיעתי מנוע 1600 של פליסיה הוא של פולקסווגן. מנוע 1300 הוא של סקודה (וגם הוא אמין).

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

הפליסיה 97 עם מנוע 1.6 זה בהחלט מכלולים של פולסוואגן

מבחינת אמינות , עם מה שאני מעביר את האוטו , הייתי אומר שלא רע בכלל

לי אישית הלך הגיר(יקר!) ובגלל שימוש במים רגילים (בעלים קודמים) הלך הראדיאטור

פה ושם פלסטיקים נשברים (ידיות משום מה)

דלק - בנתיים בדקתי רק בין עירוני - 1:12 + -

מבחינת נהיגה היא בסדר גמור , מנוע חביב

אבל אין לי בסיס טוב להשוואה

 

את האסקורט אני לא מכיר

:wink:
פורסם
אז ככה יש לי אפשרות לקנות :פליסיה 97 1600

או פורד אסקורט 95,96 1600.

 

השאלה:מה עדיף?

1. מבחינת אמינות?

2. צריכת דלק?

3. התנהגות כביש...והאם הפליסיה מהשנים האלו הם מכלולי הפולקסוואגן?

תודה לכל העונים...

התשובה: עדיף פליסיה.

1.אמינות-אל תתלהב מהעובדה שהאסקורט תוצרת גרמניה,כי יש את הרכב ל2 חברים שלי ולשתיהם יש בעיות בעיקר בתחום התחממות הרכב,לרכב זה לא חסרות בעיות (אני מדבר על שנתון 94 בעל תחת קצר יותר)

2.צריכת דלק? גבוהה מאוד אצל האסקוט,אבל אני מאמין שבדגם 95/6 בעל 16 השסתומם הבעיה נפתרה,בפליסיה בעלת 8 תצפה ליותר צריכת דלק.

3.התנהגות כביש,האסקורט גרועה,היא פשוט יותר גרועה מרכב אמריקאי.

פורסם

לגבי הפורד:

ברשותי אסקורט 96 יד ראשונה.

אמינות: מלבד טיפולים שוטפים, כלום!!! הרכב אמין ביותר.

צריכת דלק - בנסיעה מעורבת בסביבות 1-15

התנגות כביש - ההגה הכי מתקשר והכי חד שיצא לי להכיר

החסרון הגדול שלה הוא הירידת ערך של האוטו. אקזמפלרים כאלה עולים בסביבות 18K

נ.ב. האוטו תוצרת ספרד, לא גרמניה .

פורסם

ברשותי אסקורט 95..

 

צריכת דלק ממוצעת.

מאוד אמינה והנהיגה בה - אין תלונות.

באמת היא יוצרה בספרד?!?!

פורסם

קודם כל תודה לעונים ......

 

דבר שני האם אתם יכולים לפרט קצת יותר לגבי הקילומטראז' של הרכבים שברשותכם כיוון שאני מתכוון לקנות רכב עם משהו כמו 120 אלף... אמינות זה הכל שאלה של קלומטרים בסופו של דבר... ושוב תודה!!

---אופנוע זה כמו בחורה רק בלי החסרונות!!!---

פורסם
לגבי הפורד:

ברשותי אסקורט 96 יד ראשונה.

אמינות: מלבד טיפולים שוטפים, כלום!!! הרכב אמין ביותר.

צריכת דלק - בנסיעה מעורבת בסביבות 1-15

התנגות כביש - ההגה הכי מתקשר והכי חד שיצא לי להכיר

החסרון הגדול שלה הוא הירידת ערך של האוטו. אקזמפלרים כאלה עולים בסביבות 18K

נ.ב. האוטו תוצרת ספרד, לא גרמניה .

גם MAXIZEM צודק, וגם אתה צודק.

הוא דיבר על שנתון 94' שאכן יוצר בגרמניה. מ - 96' יצור האסקורט הועתק לספרד.

 

אגב, פותח האשכול! לך על הסקודה - רכב נוח וזול בתחזוקה. לגבי ביצועי הכביש של ה- 1.6 אין לי מידע, אבל ה 1.3 היא רכב מושלם לאדם עם הכנסה ממוצעת ונסיעות של עד 1000 ק"מ לחודש.

פורסם

רשמית המחוג נמצא כרגע על 150 אלף ק"מ

אבל אני חושד שהרכב היה בחברת אבטחה או משהו כזה (פלסטיק חתוך למכשיר קשר... )

והק"מ מזוייף וזו הסיבה שנאלצתי להחליף גיר ושהרדיאטור התחרר לו

שמע בהפרש מחירים תוכל לממן כל מקרה חריג שיהיה לך ועשיין להיות עם רכב חדש יותר

ואיפה עוד תמצא רכב ב10 אלף שמגיע עם כרית אוויר , ABS , חלונות חשמל וה"כ ?

הבעיה פה שהABS זה דור ראשון שלא הכי יעיל (האוטו היה איתי בנהיגה מתקדמת במסלולים...)

כרית אוויר בודדת לנהג

חלונות חשמל הותקנו בארץ ולא הכי חזקים בעולם

המזגן טוב אבל לא הכי חזק שבעולם

האוטו אצלי שנתיים ואני מרוצה

לשיקולך

:wink:
×
×
  • תוכן חדש...