Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7339 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אף אחד לא יחייב אותך על נזקי מנוע , אלא אם חיבלת בהם במכוון , או שגרמת להם תוך רשלנות מזעזעת , ואת זה עוד לא יצא לי לראות {למרות שהיה פעם אחד שניסה לעשות חיקוי ללנדרובר עם המזדה 6 שלו :wink: }.

 

 

לפי מה שידוע לי רוב החברות מחתימות את הלקוחות על חוזה שכתוב בו שאין אחריות על מרכב תחתון ועל צמיגים.

GOT סחוג?

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כל הכבוד, אורן!

כמו שכבר כתבו אחרים, מעטים (יחסית) האנשים שישקיעו כסף באימון נהיגה מתקדמת, וחבל...

כל הכבוד על הרצינות, על ההשקעה ועל הנכונות והפתיחות ללמוד.

הכי קל זה לחשוב ש"אני נהג תותח" ולגמור את החיים של מישהו על גדר הפרדה......

הצעד שעשית הוא הראשון בדרך ארוכה ומהנה, ואני שמח מאוד שככה גם אתה רואה את זה ושתמשיך להתאמן ולהתמקצע :mm_yeah:

כל נהג כמוך, שמוכן לשנות הרגלים רעים, ומגיע ללמוד ולהתאמן נותן כוח להמשיך ולהתאמץ כדי לשנות את תרבות הנהיגה בישראל. ברוך הבא לדרך של מסלולים - אחריות אישית ושיתוף פעולה. מכאן, ההגה בידיים שלך. :wink:

אני כבר מת לפגוש אותך, חבר חדש!

בהצלחה,

גור.

גור, מסלולים - נהיגה מצילת חיים

WWW.MASLULIM.CO.IL

פורסם
ברוך הבא לדרך של מסלולים - אחריות אישית ושיתוף פעולה. מכאן, ההגה בידיים שלך.

גור.

 

הכל טוב ויפה , היינו מסתדרים גם בלי הסלוגן הפרסומי הזה , מסלולים לא עובדים בהתנדבות בפעם האחרונה שבדקתי.

GOT סחוג?

פורסם

תודה. גור האמת רציתי את העזרה שלך בזה אבל זה כבר לפרטי. אני אדבר איתך מחר כי אני הולך עכשיו לישון. מתכונת בבוקר. לילה טוב

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.

×
×
  • תוכן חדש...